Hoi! Ik zoek website waar staan allemaal voorbelden van hoe moet je levels opmaken! Kan me misschien iemand helpen mee!?
Ja! Dat is voor xbox! Ik heb eerder met hulp van deze site Prince of Perzia gedaan! En ik zit nu met andere speletje vast!
Sorry, maar ik snap er geen klap van, mede door het gebrek aan uitleg wat je precies wil en een aantal fatale tikfouten.
Volgens mij wil die walkthroughs van games hebben. Ga naar google en typ: Walkthrough + Prince of Persia + xbox 360 Je krijgt dan genoeg links met informatie.
http://www.gamefaqs.com/ Een site waar staat hoe je levels moet uitspelen. Walkthroughs dus. Is dit wat je nodig hebt?
je bedoelt snapt? en waarom doe je steeds uitroeptekens vet iritand.. en voor zover ik weet kan je geen levels 'opmaken' op de xbox..
Ben je nu opzoek naar een website die je op weg kan helpen om een level van een spel uit te spelen? Zo ja, dan kun je 't beste op de site kijken waar DulleNL een link naar geeft. Misschien zou je in 't vervolg wat meer aandacht kunnen besteden aan het formuleren van je vraag. Dan kunnen andere mensen je makkelijker, sneller en vooral gerichter te hulp schieten.