Xbox360 goes Motion Sense

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Davej0h, 19 apr 2007.

  1. Davej0h

    Davej0h Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de titel al aangeeft. De Xbox360 gaat ook motion sense ''ondersteunen''.

    Zie: Linkje naar Xbox360.qj.net

    linkje naar 1 van de makers

    Let op. Het bovenstaande is niet van microsoft. Is echter ''uitgevonden'' door iemand anders.

    Het modden van controllers kan tot defecten leiden. Microsoft, of wie dan ook is niet verantwoordelijk voor eventuele defecten.
     
  2. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kan dit nou, de spellen ondersteunen het waarschijnlijk niet, omdat de xbox het nog niet kon, is dit niet een beetje fake?
     
  3. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze overwriten waarschijnlijk gewoon het signaal van de linker analoge stick en dan kan het wel :)
     
  4. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er wel grappig uit maar ik denk ook dat het beetje fake is maar als microsoft het officieel op de markt brengt haal ik het wel:thumbs:
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou, ik denk niet dat microsoft het álsnog gaat na-apen, dan hadden ze het wel meteen nageaapt. En bovendien heeft iemand dat al veel eerder gedaan, zo'n motion sense mod op z'n controller, daar stond namelijk zo'n filmpje van op internet waar hij zo'n racespel speelde met z'n controller.
     
  6. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet fake is echt bestaat.
    Dit model bestaat trouwens al een tijdje hoor
     
  7. Davej0h

    Davej0h Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het werkt met een soort sensor die meet of hij recht ligt of niet.

    Vanaf printplaat word er dan een stroompje gestuurd naar het kanaal waar bij sturen rechts op zit.

    Je hebt ook van die dobbelstenen die werken op zo iets dacht ik.

    Ik zal eens kijken of ik het uit kan zoeken.
     
  8. Davej0h

    Davej0h Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is overigens best mogelijk dat het al geruime tijd bestaat.

    Echter staat er in het bovenstaande nieuwsbericht dat nu ook een andere partij het gaat maken, en deze veel makkelijker instelbaar zou moeten worden.

    Misschien, als er genoeg animo voor is, kunnen we eens kijken of we een inkoopactie kunnen houden.
     

Deel Deze Pagina