Mening over Dead or Alive3

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 4 jan 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ok eerst de graphics WOW.
    De babes tsja ik heb een vriendin en ben niet zo'n pixel geiler dus gaat me niet om de babes(die er toch verdomt lkkr uitzien :) )
    er zijn verbeteringen op DOA2 van de ps II(heb een vriend mee dat)
    +bij sparring mode(training) heb je ook een optie(naam vergete) dat je heel d emovelist moet doen hier leer je heel goed counteren en waneer je ze moet gebruiken.Dit is goed voor n00b(beginnelingen) die echt niet ver komen.Maar voor vervend spelers kan dit frusterend zijn jij wilt de beste zijn alle move's zelf uitvinden,en dan komt er een ander en schrijft bewegingen op en valt je daarmee aan.
    +Graphics mooiste spel dat ik ooit heb gezien eerlijk waar,zelfs het water is gedaitlieerder dan het water in speedboatspel.(splashdown)
    +De controls zijn ook veel beter geworden dan bij DOA2 je hebt ook meer knoppen.
    +meer bewegingen
    +filmpje's :)alleen ze gaan toch iets teveel af op et mannelijk hormoon ^_^

jammer genoeg ook nadelen
    -Je kan niet de eindbaas kiezen
    -Story mode is zo kort
    -Verschilt niet veel van DoA2,maar meestal als je een xbox hebt heb je geen psII
    -Button bAshers komen vreselijk ver zelfs in de versus(player vs player) mode,probeer dit is moet je echt doen,jij en een vriend doen een tag battle tege elkaar jij verdedigt enprobeert te blokke en de ander doet steeds 2 naar voor en dan zwart dat is zo vervelend probeer het maar is.
    -Er zijn best veel bewegingen maar et zijn meestal combo's met maar 1 slag verschil
    -Je hebt ventjes die op elkaar lijken (Leon en Bayman)
    -Ein krijg je pas vrij als je zijn naa invoert bij eenr ecord etzelfde geld voor de random charackter choice,deze ziten in hte spel,maar hoe kom je er nu 8er zonder internet dat je een speciale naam(denk soort cheat) moet invoere om er mee te spelen,maar cheat niet echt want je hebt er wel die speciale ""movelist"" voor

Ow trouwens als je bij die cheats zat te kijken,Kasumi's 3de outfit klopt zelf gedaan en bij zack ook.Die van Ein zijn nieuwe 3de pak klopt niet en die ""movelist"" die ik bedoelde in sparring mode heete exercise mode

EDIT:Ein's derde pakje moet iets anders dan er staat,er staat haal goud in time attack,maar et moet zijn,haal 3 wilkeurige medaile's met ein in single time attack(kheb em naturlijk al gehaalt :) )

Laatst bewerkt: 5 jan 2003
  2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    moet dit niet zijn: -Verschilt niet veel van doa2 ,maar meestal als je een xbox hebt heb je geen psII

:confused:

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    doa3 = godverse klote game

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat??? ik vind het een heel goede beat em up hoor.. noem jij maar een betere op dan.. de graphix zijn gewoon prachtig!

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon geen reet aan om met een popje een ander popje te slaan en te schoppen

6. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    RE;mr.ed jah was een typo

Mjah je hebt gelijk twas een typo ff editen dan maar :)
    en de befaamde thnx krijg je ook :)

7. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond 'm wel mooi en geinig ben er alleen zo gods gruwelijk slecht in.. ]:-

was wel goed in button-bashen }:]

Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Hmz.. Kvind DOA3 zeer mooi spelleke, maar dat button bashers ver kome in versus mode klopt nie.. Ik speel 't bijna nooit meer, twas wel me 1e xbox spelletje, en heb 't veel gespeelt, vriendin van me kan 't voor geen meter en doet alleen maar button bashe, hier heeft ze me 1 keer 1 rondje mee verslage (kep 't zelfs nog uitgelegt hoe ze 't moes doen) Maar als je goed bent kan niemand je verslaan met button bashe, zelfs nie eens goed raken.

EN dat Leon en bayman op elkaar lijke vind ik niet echt helemaal kloppen, als je goed kijkt hebbe ze echt andere moves, alleen 1 schop doen ze 'tzelfde, maar misschien ligt dit aan mij, want ik pak ze eigelijk bijna nooit, vind ze te groot & langzaam

Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  9. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Re:dioga

Nee ik counter die meestal ook,maar probeer et maar is met die 2 x naar voor en dan zwart,die kan bijna onmogelijk blokke,kan zijn dat dit met bepaalde chars wel gaat ff kijke straks wel goed daarvoor waren,men pa kan et echt niet en button basht zo vaak laast gingen we dan ook tot de 100 100-0 maar daarna in tag battle kreeg ie da met 2 x naar voor en zwart toch voor elkaar terwijl ik toch best goed ben in DoA3 record single survival mode 69 met bayman ... dus probeer et gewoon maar is

10. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Leon en Bayman

probeer de volgende throw is
    beneden,schuinlinks naar benede,links+a
    links+a
    benede+a(bayman gaat tot hier)
    benede+a(geld alleen voor leon)

en ze hebbe nog zoveel bewegingen etzelfde maar et stoort me niet want ze zijn mijn favo tag battle team :)

11. Gameslave

Gameslave Guest

Ik vin doa 3 best goed, ik ben dan nog wel een button smasher omdat ik de combo´s soms erg irri vind om uit te voeren, dat is wt minder, maar met buttonsmashen kom je inderdaad ver.
    Ook vind ik die eindbaas Omega in storymode erg frustrerend:mad: Verder is hte een super vechtgame.

12. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    omega verslaan

Als ie steeds schiet druk dan steeds naar bove zodat je naar bove loopt,en zo kom je ondertusse ook dichter,maar probeer em niet teveel op de grond te slaan,kost je veel dmg

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ff mieren neuken hoor..
    doa 2 was ook op de dreamcast.. dus dat moet dan zijn psII/DC

Doa3 is wel een leuke game, ik heb hem ook, maar het komt bij mij altijd meer neer op button-bashing...

Ik weet ook wel dat er combo's zijn... maar wie gaat die nou uit ze kop leren??
    Nee...

Zelfs me vriendin wint nog wel eens van me (Omdat ik haar laat winnen natuurlijk :D)... en die drukt ook maar wat op die knoppies :)

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Als button bashers bij jouw ver komen moet je eens de x knop gaan gebruiken. Als je het vaak speelt weet je ongeveer welke move heel natuurlijk is om te maken (ik bedoel dan bij de eerste trap komt er vaak nog een 2de of 3rde je weet als je vaker speelt wel of hij midde laag of hoog komt, zo kan je erop reageren met blokken).

Als je ligt en opstaat moet je soms je stratagie aanpassen bv. als hij tegen je aan staat niet schoppen of slaan maar ram eens op a. Met brad wung kan je als je ligt en die andere gast staat dicht bij je pakken met a.

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    zonde al dat button smashen. doa III is niet alleen maar tieten kijken en button smashen (tieten kijken is wel leuk natuurlijk), maar die vecht engine en bijbehorende physics zijn echt ontzettend uitgebreid en et vechten is net echt. je kan ontzettend interactief dingen doen en op acties reageren. nope. leer wat alle knopjes doen en beleef het zoals het bedoeld is en je zal er achter komen dat button smashen voor amateurs is en dat doa 3 fokkin 6 keer beter is dan tekken als het op uitgebreidheid van het vecht systeem neer komt (en dan heb ik het nog niet eens over de GFX)

16. masterape

masterape Guest

Mijn mening DOA 3 is cool maar alleen in MP SP in 1/2 dagje(s) uitgespeeld.

17. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Re:button bashen

Nog even wat ik bedoel mee bushon bashen jah ik ken elke beweging ik speel et ook te vaak,maar ik bedoel in Single Player,en die truuk met 2 x naar voor en dan zwart(tag batle) krijg ik niet afgeweeert,probeer die maar is,de rest blok ik wel heel makelijk

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    DOA3 was voor mij de eerste reden om een Xbox te kopen....
    Zo verschrikkelijk mooi....

Ik had in een winkel samen met m'n vriendin gespeeld...(die het ook super vond; we speelden tot die tijd diverse spellen op de N64).

Een half uurtje later heb ik een Xbox met DOA3 gekocht...:9
    Een hele tijd plezier van DOA3 gehad, tot ik alle pakkies had...
    Daarna heb ik het haast nooit meer gespeeld.

Het is namelijk niet zo'n leuk spel in Multi-player vind ik.
    Je maakt iemand af, of je wordt afgemaakt, ik heb nog nooit tegen een gelijke tegenstander gespeeld....

Deel Deze Pagina