Ok eerst de graphics WOW.
De babes tsja ik heb een vriendin en ben niet zo'n pixel geiler dus gaat me niet om de babes(die er toch verdomt lkkr uitzien
)
er zijn verbeteringen op DOA2 van de ps II(heb een vriend mee dat)
+bij sparring mode(training) heb je ook een optie(naam vergete) dat je heel d emovelist moet doen hier leer je heel goed counteren en waneer je ze moet gebruiken.Dit is goed voor n00b(beginnelingen) die echt niet ver komen.Maar voor vervend spelers kan dit frusterend zijn jij wilt de beste zijn alle move's zelf uitvinden,en dan komt er een ander en schrijft bewegingen op en valt je daarmee aan.
+Graphics mooiste spel dat ik ooit heb gezien eerlijk waar,zelfs het water is gedaitlieerder dan het water in speedboatspel.(splashdown)
+De controls zijn ook veel beter geworden dan bij DOA2 je hebt ook meer knoppen.
+meer bewegingen
+filmpje's
alleen ze gaan toch iets teveel af op et mannelijk hormoon ^_^
jammer genoeg ook nadelen
-Je kan niet de eindbaas kiezen
-Story mode is zo kort
-Verschilt niet veel van DoA2,maar meestal als je een xbox hebt heb je geen psII
-Button bAshers komen vreselijk ver zelfs in de versus(player vs player) mode,probeer dit is moet je echt doen,jij en een vriend doen een tag battle tege elkaar jij verdedigt enprobeert te blokke en de ander doet steeds 2 naar voor en dan zwart dat is zo vervelend probeer het maar is.
-Er zijn best veel bewegingen maar et zijn meestal combo's met maar 1 slag verschil
-Je hebt ventjes die op elkaar lijken (Leon en Bayman)
-Ein krijg je pas vrij als je zijn naa invoert bij eenr ecord etzelfde geld voor de random charackter choice,deze ziten in hte spel,maar hoe kom je er nu 8er zonder internet dat je een speciale naam(denk soort cheat) moet invoere om er mee te spelen,maar cheat niet echt want je hebt er wel die speciale ""movelist"" voor
Ow trouwens als je bij die cheats zat te kijken,Kasumi's 3de outfit klopt zelf gedaan en bij zack ook.Die van Ein zijn nieuwe 3de pak klopt niet en die ""movelist"" die ik bedoelde in sparring mode heete exercise mode
EDIT:Ein's derde pakje moet iets anders dan er staat,er staat haal goud in time attack,maar et moet zijn,haal 3 wilkeurige medaile's met ein in single time attack(kheb em naturlijk al gehaalt
)
Laatst bewerkt: 5 jan 2003