Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat met snelheid maken uit de bocht valt echt reuze mee! .. Die bezine is echt wel zo gemaakt dat die het bij kan houden

    Praktijk: Mijn zus raced met een Seat Ibiza (diesel) op zandvoort een ronde tijd van 2:16.957 op zandvoort
    En mijn broer rijdt met een Renault Clio (benzine) op zandvoort een rondetijd van 1:56.504

    En die autos kun je redelijk met elkaar vergelijken..
    En over die rondentijden dit is echt het maximale wat je uit de autos kan halen, dus niet het gezeik dat me broer en zus niet kunnen race, ze zijn beide vorig jaar kampioen geworden in hun klassen. Dus het ligt niet aan hun rijstijl :+
     
  2. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar heb geen zin om het hele topic door te spitten om te kijken of het antwoord er al in staat: weet iemand hoe duur deze game kost bij de MediaMarkt in Eindhoven?
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Wat ik wel een mooie motor collectie zou vinden:

    Suzuki GSX-R750 (2007). Vind deze uitlaat toch wat mooier dan die van de 1000
    [​IMG]

    Buell Lightning Long XB12S. Kan me voorstellen dat niet iedereen hem mooi vindt, maar ik vind hem lekker bruut. Check die uitlaat :)
    [​IMG]

    Honda CBR1000RR (2005). en dan vooral de RR versie!!! ook wel Fireblade genoemd dacht ik
    [​IMG]

    Ducati 1098. Hoef ik niks over te zeggen toch?
    [​IMG]

    KTM Super Duke. Als alternatief voor de Buell
    [​IMG]

    MV Agusta F4 1000 Veltro. Weet niet precies wat voor apparaat het is, maar hij ziet er best vet uit.
    [​IMG]

    Suzuki GSX1300R. De Hayabusa, omdat ie zo snel is, want mooi is ie niet.
    [​IMG]

    Yamaha R1 (2007). Ik wordt er niet heel warm van. Maar hij past er wel mooi bij.
    [​IMG]
     
  4. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus jouw zus is Sheila Verschuur...?

    En om de even op terug te komen, de clio's zijn V6 blokken met achterwielaandrijving, de ibiza's 4 cilinder diesels met voorwielaandrijving...

    Dat maakt nogwal wat verschil!
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Er rijden in Japan Skylines rond die van 280 naar 1100 PK zijn gegaan door enkel een chipje.:D

    Ik vind dat stuk wat je bedoelt niet erg fijn, gewoon teveel verkeer.:{ Geef mij maar de snelweg van het Stadium tot het zuidoosten (Kahe Point)!!!:) Heerlijk daar, met fantastische rechte stukken, er is weinig verkeer en de weg is enorm breed._O_

    Ok, zoals je eerst in het TDU deel 2 forum gezegd hebt heeft een vriend van jou de enige op Nederlands kenteken geregistreerde Ferrari Enzo, en nu kom je ermee dat je zus en je broer racekampioen zijn geworden????:lol: Vriend, kom dan eerst maar ff met wat bewijsmateriaal, zoals filmpjes van die Enzo en filmpjes van je broer en zus die aan het racen zijn op Zandvoort met Ibiza's en Clio's!8) En trouwens, ik ken echt geen raceversie van een Ibiza met een dieselmotor!:lol: Volgens mij zit je gewoon vet te liegen.:)

    Geen idee, ik kocht hem bij de Next Level in Hilversum en daar was ie 60 euro en aangezien hij bij de Media Markt altijd wat goedkoper is zal ie daar wel 55 kosten ofzo.:)

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat is die Hayabusa toch angstaanjagend lelijk!!!:'-(

    Je hebt gelijk, die Clio zal dan wel een achterwielaangedreven V6 zijn en die Ibiza's zijn echt heel anders...;)

    @ Doelie: Ik ken trouwens ook geen compacte klasse racekampioenen die broer en zus van elkaar zijn!:lol:
     
  6. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Er bestaat wel degelijk een seat Ibiza (TDI) race cup
    2. Het zijn geen clio's V6 maar gewoon 4-cilinders FWD
    3. Een skyline kan je niet van 280pk naar 1100 chippen.
    4. quote geen foto's

    Wat lul jij een hoop onzin zeg.
     
  7. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dat van die skyline is gewoon niet waar , pas als je bewijs hebt geloof ik het porsche fan;)
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij is zooooo heerlijk bruut!_O_

    1. Nooit geweten, ik dacht dat de Audi R10 de enige diesel racewagen (tot nu toe) was.
    2. Dat is niet waar, er bestaat een straat-Clio V6 en dat is een homologatiemodel van de racewagen dus het lijkt mij raar als die een viercilindertje en voorwielaandrijving heeft!:)
    3. Dat kan wel degelijk, in Japan zijn ze daar geweldig in!
    4. Sorry dat was een foutje ik was het ff vergeten weg te halen.|:-

    Ben jij überhaupt op de hoogte van autonieuws? Het staat zelfs op de site van Autokampioen, maar ik weet niet hoe ik dat nu weer moet quoten!:{

    Jullie zijn pas lullers, als iemand iets post waarvan je denkt dat het fout is laat hem met rust of addenteer hem er vriendelijk op zonder gelijk te zeggen dat ie aan het lullen is terwijl je zelf niet eens bewijs hebt!!!!!_0/


    @ TDU: Zullen we ff ontopic gaan??:)
     
  9. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Racen ze met de 4 cilinders? Ook goed, dacht dat de clio's V6 blokken waren... Maar anyway, die ibizacup is wel met diesels...

    Dat van dat chippie met een kleine 900pk winst lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk, maar misschien is het zo, het lijkt mij iig niet. Dat zou betekenen dat een skyline met zo'n chip en alle andere aanpassingen op ongeveer 1800 pk vermogen moet komen... Dat geloof ik nooit!

    En Doelie... Je lult zwaaaaar uit je nek...

    Nu maar weer ontopic!
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij lult uit z'n kont, maar dat zijn we zo onderhand wel gewend van hem.8)

    Ik zei ook niet 1800 PK... 1100 PK! Maar dat kan echt wel hoor!:)

    Ok, en nu dus weer ontopic.:) Die Lexussen waren vanaf gister ook downloadbaar voor Silver, ik was verrast van de LS460 L President, heerlijke auto!:) Gelijk gekocht, rijdt heerlijk.:thumbs:
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ok, zoals je eerst in het TDU deel 2 forum gezegd hebt heeft een vriend van jou de enige op Nederlands kenteken geregistreerde Ferrari Enzo, en nu kom je ermee dat je zus en je broer racekampioen zijn geworden???? Vriend, kom dan eerst maar ff met wat bewijsmateriaal, zoals filmpjes van die Enzo en filmpjes van je broer en zus die aan het racen zijn op Zandvoort met Ibiza's en Clio's! En trouwens, ik ken echt geen raceversie van een Ibiza met een dieselmotor! Volgens mij zit je gewoon vet te liegen.

    Whaha okè wacht

    Aanstaande weekend zijn de Megane Trophies op het circuit in zolder .. Waar mijn broer Mike Verschuur in een Renault Megane van start zou gaan .. Mijn zus rijdt echter dit seizoen (sheila Verschuur) voor de landmacht dat duurt nog ff voordat daat een weekend van is dat zijn de pinkesterraces .. Clios zijn idd gewoon 4 cilinders voorwielaangedreven dus zoveel verschil is er niet .. En de Seat Ibiza waarin me zus racet is trouwens niet normale dielse van is Bio diesel ..

    Voor de rest die kerel met die Enzo .. Bernhard Ten Brinke, racet samen met mijn broer in Equipe-Verschuur team (dat van mijn vader is) in de Renault Meganè.. Hij komt binnekort een keertje langs met de Enzo dus ik maak de foto's en die zal ik speciaal voor JULLIE hier posten

    Ik zal binnekort wel wat foto's posten van die racees. Kan alleen dit weekend niet naar Zolder gaan omdat ik moet hockeyen.

    Overigens ik kan as wel een foto van me vader maken en dan ga je naar www.equipe-verschuur.nl >Racefamilie en dan vergelijk je de foto's

    EN OHJA als je het nog niet gelooft, voeg me toe op MSN: dylanveugelers@hot... dan zal ik wel even me vaders zijn racehelm uit de kast pakken .. (LANGE LEVEN DE WEBCAM :D) Die helm kan je overigens terugvinden bij de link die ik je net gaf want hij staat met die helm op de foto

    @ Doelie: Ik ken trouwens ook geen compacte klasse racekampioenen die broer en zus van elkaar zijn!

    Ohjawel hoor .. Vorig jaar me Broer MIKE VERSCHUUR in de Clios en me zus SHEILA VERSCHUUR in de seats samen met Sandra de sloot

    Las net dat Porschefan niet geloofde dat er een Cliootjes was met 4 cilindertjes FWD maar hier is de foto
    http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://i59.photobucket.com/albums/g308/mbol/2006-nov/20061101-clio-1.jpg&imgrefurl=http://raceflash.blogse.nl/log/autosport-nationaal/&h=300&w=450&sz=37&hl=nl&start=7&um=1&tbnid=zJc9ze19UFpPfM:&tbnh=85&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3DMike%2Bverschuur%2Bclio%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN

    Ze rijden nu trouwens met het nieuwe model van de clio maar dit is een foto van vorig jaar omdat hij nu de clio heeft ingeruilt voor de Megane Trophies


    ALS JE NA DIT HELE VERHAAL ME NOG NIET GELOOF, EN ME NIET TOEGEVOEGD HEBT OP MSN VOOR DIE WEBCAM..
    HEB JE GEWOON PECH! Weet van mezelf gewoon dat ik niet lieg en dat is altijd heeeeel fijn :+
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oke stop nu maar gewoon met jullie geruzie vrienden, om de sfeer er in te houden en om na 2/3 pagina's zowat de hele tijd offtopic zijn geweest eindelijk weer eens lekker ontopic gaan!! :)


    Een 1100 (er is ook een 1300pk) skyline is er zeer en zeer zeker:

    http://www.autoblog.nl/archive/2005/10/07/nissan_skyline_aint_no_joke
    http://www.youtube.com/watch?v=W57UIQ3S4OA&mode=related&search=Nissan skyline
    http://www.youtube.com/watch?v=g8xPVp4w5ko&mode=related&search=Nissan skyline
    http://www.youtube.com/watch?v=YyZUQKwxhHg&mode=related&search=Nissan skyline

    Check de tekst + de comments voor allerlei info en linkjes naar youtube.com! :D

    En nu weer ontopic?

    @ Pim_smeets, dat zijn echt super maar dan ook echt super gave motoren!!! Damn ik weet al wel wat er op mijn bureaublad komt te staan dit jaar: motoren en nog eens motoren! :D :D _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  13. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn meer nederlanders met een Enzo met nederlandse platen. Harrie v/d Moesdijk bijvoorbeeld. Meneer heeft er zelfs 3. Een gele, een zwarte, en een rode. Dus zeker niet de enige met een 'nederlandse' enzo.
    Ik was laatst bij de Paasraces. Volgens mij geen diesels hoor die Cupratjes
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Jawel, Biodiesel daarom maken ze ook zo weinig geluid. Eerste jaar dat ze gingen rijden hoordje alleen maar de banden en de motor hoorde je totaal niet.. Nu hebben ze wat dingen veranderd en klinkt hij al iets beter

    Paasraces waren wel LOMP .. Die Bwmtjes :eek:
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  15. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay Doelie, je verhaal klopt redelijk... Enige wat ik niet snap is je emailadres, waarin je achternaam geen 'verschuur' is... Maar dat kan met different daddies te maken hebben heh ;-)

    Excuses, je lulde blijkbaar niet uit je nek!

    ONTOPIC
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    *kijkt naar fotos*

    DAMN!

    Maar haal wel die godslelijke Hayabusa weg :emo: en die KTM Super Duke maakt zo'n heerlijk geil geluid 8) Zo'n heerlijk laag knetter geluid.
     
  17. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ontkennen we ook niet. Maar Porsche-fan beweerd dat ze dat enkel met een chipje doen.
    Verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen:+
     
  18. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, en daarom zei ik, als ze met een chipje naar 1100 pk komen, komen ze met alle andere aanpassingen dus op 1700/1800 pk... C'est ne pas possible!
     
  19. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die hier aan meedoet??? ikke wel als er meer mensen zijn.

    Grtzzz Jesse

    Ps: De ford mustang gt kon tunen naar een Saleen extreme coupe maar ik kwam er laast ook achter dat je de convertibel version ook kan tunen naar een Saleen.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met een chipje naar 1100pk komen is inderdaad onmogelijk jup. :)
    Maar gewoon naar 1100pk tunen zal wel mogelijk zijn met allerlei modificaties.


    @jesse, is inderdaad een leuke en gave bug dat je die Ford Mustang GT Coupe en de Ford Mustang Convertible kan tunen naar een Saleen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina