Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

1. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Online? Ik dacht juist op een site gelezen te hebben dat het alleen een offline-demo betrof.

Van mij blijft nu ook hangen op 41 %.. ik durf hem niet af te kappen en opnieuw te starten want dadelijk kan ik opnieuw beginnen

2. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurde het ook heel lang, maar heb het gewoon aan laten staan onder het gamen en had geen problemen met hangende percentages.

je kan inderdaad online bij de demo, en er zijn blijkbaar al zat mensen want na 3 sec zit je in een game. Gelukkig zit er online bij, de campaign zelf is een beetje aan de saaie kant buiten de FMV filmpjes om.

3. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb toch silver dus ik ga hem lekker niet downloaden :)
    Volgende week kan het vast wel.

4. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm supervaag, mijn 360 is nu al 5 uur aan het downloaden en hij is pas op 75 % :confused:

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wel nice dat ie online kan dan:) Me download blijft alleen stuck nu-_-

6. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Major Nelson gaf als tip dat als het heel traag gaat je het moet onderbreken en dan weer starten, dan gaat het hoogstwaarschijnlijk sneller.

7. DonGevity NLX

Leuk Bevonden:
    0
    42%... ik geef het op.. morgen opnieuw probere

8. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    download maar weer ff aangezet :) eerst stond ie vast op 39.. nu staat ie al op 42 % :)

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk gespeeld en het is zeker de moeite waard \o/

Na een wat lange uitleg krijg je 2 volle levels waarin je behoorlijk kan klooien. Er zijn zoveel opties dat je soms wel vergeet je overal mee bezig te houden.

Er zit een ook een live optie in, maar die heb ik niet nog niet geprobeerd.

Het ziet er goed uit en is prima te besturen met controler.:cool:

10. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ie vandaag al wat soepeler gaat, gister was ik na een halve dag op 49% en toen kapte @home er lekker mee.

@mortalexe
    Dat is wel beter was al bang dat het echt een zeer beperkte demo was zodat ik nog niet echt kon beoordelen of het fijn spelen is.

11. Pretender

Pretender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10 minuten geleden weer aangezet, download begon op 23% (gisteren uitgezet op 41%) :mad:
    Maarrrr, inmiddels zitten we op de 69%!!

\o/

Edit: Jippie. Hij is uitgedownload.

:b:

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2007
  12. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is zo niet boeiend op hoeveel procent hij is, ik wil veel liever meningen horen over deze game... :mad:

13. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Jep bij mij ging het ook snel vandaag.

Mijn eerste impressie is toch wel positief ik heb nog nooit een rts op een console gespeeld maar de controls werkten goed en ik raakte er ook snel aangewend. Minder is inderdaad het beperkte uitzoomen, maarja. Vandaag eens wat online potjes spelen om te kijken hoe dat werkt.

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    De controls zijn idd wel lekker en het ziet er gewoon goed uit :) Dadelijk ff verder spelen...

15. Inf1nity

Inf1nity Guest

Waarom denk je dat 't Gold members only is

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    mmm, ik vind het spel mooi, maar niet echt sterk overkomen, had na de bootcamp geen zin meer. :9 Ik weet niet er mist gewoon wat in de game, maar ik weet niet wat. Grafisch is deze game geweldig en lkkr vlot, maar de units hebben gewoon geen massa het zweeft maar een beetje over het veld en lijkt net alsof het na een schot uitelkaar dreigt te vallen. Het is een beetje te ver in de toekomst en er is niet opgelet hoe tanks daadwerkelijk eruit zullen zien in die tijd. Nogmaals het ziet er mooi uit maar het voelt zo nep. ondanks dat het een game is. ;)

17. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Net even die demo gespeeld. Eerste aanraking met een C&C dus was wel benieuwd. Totaal niet mijn ding, ben ik nu achter. Teveel gezeik aan je kop dat je dit moet doen, dat moet doen. Destroy this, destroy that. Ik wil gewoon lekker mn eigen ding doen. Nee, deze ga ik niet aanschaffen.

18. Underground

Underground m8 is voor n00bs...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het spel uiterst frustrerend op een console, ik kan gwn niet goed omgaan met de controls, het werkt gwn niet voor mij... te weinig shortcuts.
    op een pc gaat alles veel soepeler, ik raad dit spel alleen aan op de x360 als je C&C niet op je pc kan spelen, zowel, koop m dan op de pc, ben je meteen 20euro goedkoper uit en heb je betere gameplay

het is op zich geen slecht spel, controls zijn gwn crap. online mogelijkheden zijn okay en de singleplayer is hetzelfde als op de com. maar er mag tog egt wel veel veranderd worden aan de besturing van een RTS op de console.

19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Misschien moeten jullie het is wat langer dan 10 minuten proberen... Je moet gewoon ff wennen aan die controls maar als je het eenmaal allemaal doorhebt werkt het allemaal heel soepel en snel. Hele chille game ook grappig met die live vision camera:p

20. DonGevity NLX

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is vet hoor... vind 'm persoonlijk nog leuker dan Lord of the Rings BFME II (360)

Voor de mensen die hem gisteren niet gedownload kregen; DOWNLOADEN MAAR! Het gaat nog steeds niet erg snel, maar wel soepel. Hij blijft niet meer hangen op een bepaald aantal procenten. Had hem in 20 minuutjes binnen. Tussentijds Timmy Turner even gekeken :p

Deel Deze Pagina