1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo, MM3 hoesje scannen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 21 apr 2007.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hallo mede-XBW'ers \o/

    Zou iemand even zijn hoesje van Halo 1 en Midtown Madness 3 netjes kunnen scannen. Dus het papiertje/geval/ding wat achter het plastic van het hoesje zit. Ik heb namelijk van mijn neef een paar xbox-spellen gekregen waaronder deze 2. Maar deze zaten bij het pakket wat hij kocht en er zat geen doosje of boekje of niks bij. |:- Alleen het spel. En nou had ik nog 2 hoesjes van 2100Microsoft Points liggen en heb ik ze daar in gedaan. Alleen nou heb ik dus geen papiertje/geval/ding zodat je ziet welk spel het is.

    Bedankt alvast! :b:

    Groeten Daan
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Er is ook een site voor waar je bijna alles kan printen, heel veel films, spellen enz enz. Maar kweet ff niet meer welke, zal ff zoeken.

    Wacht ik heb hem al:

    http://www.cdcovers.cc/covers

    Is heel handig, je klinkt gewoon welk gedeelte je wilt hebben, dvd, xbox, xbox360, playstation...enz...enz... Dan kies je een letter of type je een naam, dan kies je een spel, die selecteer je in de lijst, dan staat onderaan de lijst wat je wilt downloaden, dan klik je op front (zit het hele hoesje meestal bij), dan prepaired hij je cover, dan zie je je cover, daar klik je rechts op, en klik dan op Save image as, of opslaan als. Snap je? Is heel makkelijk hoor.

    Succes! ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2007
  3. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nog even geldud hebt dan kan ik wel MM3 in scannen, maar die heb ik wel pas terug na het weekend ;)
     
  4. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Sins wanneer kan je spellen zonder doos kopen? Nou wil ik dat heel misschien nog wel geloven, maar spellen zonder boekje... yeah right....

    Of ze moeten van marktplaats komen ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  6. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou kan mij herinneren dat als je een xboxcombinatie met halo en midtown kocht je deze alleen in een papierenhoesje kreeg. Weet niet of boekjes er wel of niet bij zaten maar die ben je zonder hoesje ook zo kwijt.

    Dus niets vreemds aan
     
  7. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    Yep je kreeg vier boekjes erbij(Engels,Frans boekje voor Halo, en een engels en frans boekje voor Midtown Madness 3 )
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had de games van het Sega-pack gekocht via X-bazar, ook zonder boekjes etc., dus kan geheel legaal zijn hoor.

    En als je "internetter genoeg" bent om je Xbox games ergens te downloaden, lijkt het me dat je de covers ook wel kunt vinden.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik ben ook op zoek naar een hoesje voor HALO CE, orgineel van bol.com :)

    opgegeten door mn hond, maar hij heeft het boekje en cd heel gelaten..
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ok tanx mensen! :thumbs: Ik heb het al en het topic kan dus op slot.

    en @ dahouseman:

    Sjesus ga lekker housen ofzo en hou je mond! Meneer Qontroller onder je die heeft gelijk.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Waar heb je hem nou weg dan? Heb je die site nog gechecked? Ook voor andere keren, en ook wel voor andere gebruikers is dat wel handig. ;)
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat bedoel je??

    Als je bedoelt waar ik de hoesjes nou vandaan had: Ik had ze van die site die jij gaf.
     
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ok, dat bedoelde ik, tis een hele handige site, persoonlijk heb ik daar al heel veel vanaf gehaald. Mag er offcieel niet over praten op xbw volgens mij, maar vooral voor gebrande cd's, dvd's, en spellen. :x :b:
     

Deel Deze Pagina