Wat is wijsheid (to buy or not to buy)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChapelMonk, 21 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChapelMonk

ChapelMonk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Iedereen,

Ik zit erover te denken een 360 te kopen, maar is dat nu slim, zijn er eventuele prijsverlagingen in zicht?
    Verder nog tips, zit zelf te denken aan alleen het core systeem en daar dan een extra controller en gears of war bij aan te schaffen.

2. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik de zoekfunctie: Zoek

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik ben wijsheid.. :D

ik zou voor de premium gaan i.c.m GoW

4. Grandmaster T

Grandmaster T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het eens met mattiejj, ik heb t zelfde gedaan, premium+GoW, alleen schonk de goed heilig man het doosje aan mij:D. Maar geloof me, spijt krijg je niet:D

5. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    eindelijk! :) een kenner:D

6. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er heel goed over na denken als je het Xbox 360 Core-edition wel wilt. Er zitten veel nadelen aan en mocht je in de toekomst meer uit de Xbox 360 willen halen, dan zal je veel duurder uit zijn (neem alleen al de hard drive& component kabels die je mis loopt). Ik raad je het sterk af en ik zou in alle gevallen voor de Premium-edition gaan.

En een mogelijk prijsverlaging verwacht ik aan het eind van dit jaar, als het gehypte Halo 3 uitkomt om het platform extra aantrekkelijk te maken. Voorlopig nog niet (misschien eind zomer met de komst van de Elite-edition).

Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je zult er nooit spijt van krijgen als je een 360 kopen, maar wel vele uren speelplezier! Ik zou echter niet voor de Core gaan, daarbij ben je alleen maar duurder uit. Ik zou even wachten, hoe moeilijk het misschien ook is, en dan het Forza Motorsport 2 Xbox 360 Pack kopen. Of natuurlijk het supersize pack met een vette game. Dat laatste zou ik eigenlijk doen. Dat is het voordeligst. Dan hoef je alleen nog xbox live gold te hebben en een vet spel.

8. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    dan moet hij wel tot juni/juli wachten |:-

9. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, ik heb de Xbox 360 samen met de PlayStation 3 al goedkoper gezien (weliswaar in Rotterdam, elders in het land weet ik het niet). Ze kosten respectievelijk € 350.- (Premium) en € 550.- (60GB version). Goedkoper zal je het voorlopig echt niet krijgen.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ mattiejj:

ik gok begin juni

maar ik zei al: je kunt beter voor het Supersize Pack gaan. Dat is echt supervoordelig en heb je meteen bijna alles wat je nodig hebt.

en @ rembrandt:

ik ben toch vergeten waar, maar ik had ook ergens het Gears of War pack (van de premium dus) gezien voor 380 pleuro. Kdacht bart smit.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Prijsverlaging komt voorlopig niet. Als je een core koopt moet je ook nog een memory unit kopen anders kan je niet saven. overige vragen kan je het beste hier stellen: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina