1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik denk dat je seriously.. bedoelt ;)
     
  2. Lenakanci

    Lenakanci Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja :)
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja moet het ook eens online gaan doen.
    Vind het zagen trouwens het leukst, op casual kun je bijna alles wel in stukken zagen, heb hele stukken geen schot gelost. :+
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, maar online wordt het moeilijker. Na een schot raak van een vijand als je de chainsaw gebruikt, kan je meteen al 3 seconden niks meer doen. En da's balen.
     
  5. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2

    ja duh, zo bedoelde ik het ook, als je het niet wist, noobje begin je net met iets, iedereen is ooit noob geweest met spel, en daar is niks ergs aan :D
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had net een serieuze killing spree in annex(9 kills achter elkaar zonder dood te gaan). Tot een of andere stinklocust het nodig vond om me van achter neer te zagen :mad: Ik moet alleen weer even live kopen want ik zit nu met mijn 2e gratis account dus die kills komen niet bij mijn hoofd account.:{
     
  7. Lenakanci

    Lenakanci Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat kills die je in annex maakt niet tellen zoals in warzone en/of execution ? Dus je kan ook geen achievements halen in annex door mensen te zagen of wat dan ook...

    Best kut maar ook te begrijpen want sommige vergeten dan het idee van annex en gaan achter kills aan want in annex kun je veel meer kills maken dan in bv warzone of execution.
     
  8. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik had gister een 76 kills en 4 deaths bij annex, die gozers ware echt noobs 8)
     
  9. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt dit spel zo zigen en dan krijgt het nog legandarisch ook.
    Smoke it out

    /Mod Dit soort waardeloze posts hou je maar voor je, neem even het [faq]beleid[/faq] door gaarne. - Orcrist
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Serieus? Ah dat is echt k*t want nu heb ik voor niks zoveel kills gemaakt. Dan ga ik maar weer warzone doen..
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    jippie ik ben op de helft van de execution achievement en op 75 van de Curb stomps\o/
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  12. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een klein weekje en dan kan ik ook eindelijk weer knallen ^^
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Heeft iemand zin om mss Act 4 op Insane helemaal te doen?
    Is de enige Act die ik nog moet voor de Completed all Acts on Insane-achievement, en de Gamerpic.
     
  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    shizzel ik kom nu wel even op live, moet die ook nog doen

    Edit// sorry maar heb de netwerk kabel niet in me xbox zitten, ik kom dus niet online. miss dat ik hem vanavond weer goed maak.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Als ik me salaris gekregen heb ga ik weer live kopen en zo voor die kills achievement gaan. Als er 1 game is die ik 100% wil uitspelen, is het GoW wel (Seriously wordt lastig -_-")

    Kan iemand me even uitleg geven over die Clusterluck achievement? Waar kan ik hem het beste doen? Dit is een van de laatste singleplayer achievements die ik nog moet...:)
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Oke, anders was ik toch Heroes aan het kijken :9.
    Misschien nu tijd?

    Edit: Rbz NL, ga naar Act 3: Evolution (Als je het nog niet hebt uitgespeeld kan je het volgensmij niet selecteren, en heb geen zin om je Gamercard te checken :9), en speel een stukje verder tot je bij het stuk met de zakkende vloer komt. Zorg dat je door de vloer heen zakt, en wacht tot je 3 wretches dicht bij elkaar ziet. Tag er dan een, en zorg dat ze allemaal bij elkaar en bij jou blijven. Zo gaan er 3 dood, en jijzelf ook. Reload checkpoint 10 keer, en voíla: Achievement Unlocked.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2007
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Hee, dat is een goeie ga em zo meteen proberen. Samen met act 3 en 4 op Insane en Cant quit you Dom is dat de laatste singleplayer achievement. Zo als eerder gepost ga ik volgende week weer live kopen en online spelen tot ik er bij neerval xD
     
  18. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    na weet ik vel hoeveel maanden dit bijna dagelijks gespeeld te hebben ben ik het nu eindelijk zat

    ugh
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Nadat ik de controller sneller had gezet heb ik non-stop zitten gamen.

    Ging relaxed en de Berserker ging neer met 4 Hammer of Dawn's in Casual. Had veel geduld nodig. Het viel me op dat als ik naar buiten rende en de ander stierf en ik wachtte te lang dat ik alsnog game over was. Gelukkig was hij weer springlevend en het checkpoint buiten. Ideaal en easy win.

    Ging het hele spel door en in act4 had ik de Hammer of Dawn weer nodig, maar zat niet meer in me inventaris. Had het geruild voor die boog in het ondergrondse voor je de bom plaatst. Zat dus vast en ben weer helemaal opnieuw begonnen :mad:

    Nu wat meer Chainsaw kills er in gooien. Sta je op het punt te reloaden komt er zo'n grunt aan...Texas chainsaw massacre ;)

    Wat vaag is is dat ik normaal op de bank hang, maar nu sta ik nog geen meter vanaf me tv scherm. Ik sta er letterlijk voor en leun af en toe naar voren alsof ik iets zoek in de verte. Zoals het stuk dat je die gasemmers moet beschieten voor meer licht. Speelt erg strak als er dan ook nog eens een vette sound set erbij staat op volume 8. Lijkt net alsof je in de game zelf zit :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2007
  20. Shizzel

    Shizzel Guest

    Als je een Hammer of Dawn nodig hebt, ligt hij altijd in de omgeving waar je hem moet gebruiken. Soms liggen er wel 4 dicht bij elkaar, gewoon even kijken.

    Zelf gisteravond nog een chapter van Act 4 op Insane uitgespeeld, nu die andere 5 of 6 chapters nog :9.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina