Mening over Ssx tricky

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 4 jan 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het spel ook maar eentonig,je hebt maar eigenlijk 2 mode's maar als je ergens van houd doe je et vaak,dus kan in je voordeel werken,De tricks lijken idd veel op elkaar(ik post alleen op spellen die ik zelf heb)Aldus de uber tricks zijn wel mooi vooral de eerste x maar tis weer steeds hetzelfde liedje en iets schrikbarends als je verder komt zal je dan ook niet tege komen,het is waarschijnlijk wel zo dat het 1 van de beste in dit soort is dit komt vooral omdat er niet veel van zijn.Het begin kan frusterend zijn om te landen,ene x doet ie een trick snel andere x niet,ook iets frusterend is als je bij het racen bent,dat je 3 x moet en als je bij de laaste niet echt goud heb mag je weer 3 x overnieuw.De nieuwe ventjes heb je zo allemaal ik had ze al bij lvl 4 allemaal of bij lvl3 of lvl5.
    Je krijgt daarna ook nog maar alleen nieuwe lvl's die er toch stuk voor stuk mooi uitzien maar wel steeds dezelfde voorwerpe jumpramp rood buisje om te grinde maar er zijn ook wel leuke dingens,probeer et eerst en kijk of et je aanstaat,maar dan wel naar 2 dagen
    de eerste dag is namelijk zoveel geweldig.....

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb em ff gehad, meteen weer weg gedaan, echt pokke game. neem nu amped, is veel serieuzer natuurlijk, maar die is wel uberlijk meesterlijk goed.

3. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    dude, ga je nu over elk spel een mening geven, in allemaal aparte threads?

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re:eek:rgaZm

nah,alleen over deze 5 ff,kwas te laat om er 1 te geven bij de revieuw sectie dus d8 ik laat ik et dan maar hier doen

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    SSX Tricky is een fun game voor tussendoor, niets meer en zeker niets minder.

Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    hier ben ik 't mee eens :D

Na een paar keer spele word ie eentonig, maar blijft wel leuk om te multi playeren..

7. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind SSX helemaal geweldig ook voor lange tijd
    Ik heb hem nog niet zelf maar leen hem nu van iemand
    Dus als iemand er nog 1 heeft liggen die hem wil ruilen of voor een zacht prijsje weg doet, I'm the man ! :+

Deel Deze Pagina