Ik heb een 19Tft schermpje gekocht (Widescreen) met de volgende specs: Mirai (DML-419W210) Contrast Ratio (typical) 600 : 1 Panel Resolution 1440 x 900 Response Time (typical raise / fall) 2 ms Max. Colors / Color Depth 16.2 M Video Frequency Bandwidth 135 MHz dot clock Horizontal sync. Frequency 30~ 82 kHz Vertical sync. Frequency 56~ 76 Hz Is dit geschikt om doormiddel van een speciale vga kabel aan mn 360 te koppelen? En wat voor beeld moet ik hier van verwachten? Hd kwaliteit ?
stel je vraag in de monitorthread ik denk dat het gaat,, ik heb zelf ook een mirai en dat kan bij mij ook,,
ik heb het ook, alleen op een dell. het is echt zo nice gewoon kabel erin. wel even denken dat je bij gebrek van boxen in je monitor een versterker nodig hebt. (cd speler voldoet) je kan je kabel van je systeemkast van je pc gewoon erin laten. het is simpel van knaaal wisselen. het geeft mooi beeld. je moet voor dat je begint. even bij console settings de instelling aanpassen. ik heb hem zo groot mogelijk zonder dat ie op widescreen gaat. jij kan dat dus wel doen. HD kwaliteit is er zeker. dinsdag krijg ik nog een monitor.