Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Joehoe :D
    Heb mijn setje net besteld :)
    Het is dus de Z-5500 geworden!
    Nu maar hopen dat ie er dinsdag is en de postbode er geen hernia op nahoudt ;)
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe Annex sounds zijn idd wel erg nice :) Alleen dat aftellen hebben ze een soort van distortion na elke tel in gezet ofzo, een beetje gekraak. Dat vind ik dan weer minder. De rest van de sounds zijn wat cleaner.

    Dat potje van gears van vanmiddag JP, was ik niet trouwens, maar twee vrienden van me. Ik hoop dat ze zich een beetje gedragen hebben? ;)

    Verder ben ik het totaal met je eens over Ghost Recon en MotoGP. Die motorsounds zijn echt geweldig. Ik denk dat ik daarom dat spel zo lang door heb gespeeld.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, ze speelde wel goed. Ook leuke race trouwens op South Stip Loop (Ultima GTR vs. Saleen S7). Die laatste ronde was echt spannend :)
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd. Dat was ik wel :D Met Sjoerd erbij.

    Ik hoorde steeds meer geluid uit mn rears komen ;)
    Die race doorvoor lag ik ook ff voorop, maar als jij er eenmaal langs bent...damn...dan ben je weg _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  5. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Arme postbode. :p Mijn Z-5500 (bestelt via Alternate, volgende dag stonden ze gelijk al aan me deur!) is door 2 man gedragen. Hun eerste reactie was: ‘‘Wat zit er in die doos? Een huis?’’ Nee, de Z-5500 is groot en weegt echt veel. :)
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hahaha :D

    Nou ik moest mijn Z5400 zelf dragen, en damn wat was die doos zwaar!!! Maarja daar heb ik mijn spierballen dan ook voor hè :b:
     
  7. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé jij woont bij mij in de buurt denk ik ;)
    Ik heb je iig ff toegevoegd :p

    @ Rembrandt: Ja, lijkt me ook wel irritant als postbode, dat je soms wel heel erg nieuwsgierig bent naar wat er in zon doos zit ofzo :p
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zwaar is zoiets dan?

    Ik verbaasde me echt toen de postbode met mijn nieuwe sub van 30 kilo aan kwam zetten in z'n eentje:+ . Die doos was echt gigantisch8) .
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    iemand?

    Yup 10 km ofzo. Kheb je geaccepteerd.
     
  10. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou fijn zijn als ik hier antwoord op kreeg:)
     
  11. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze tegenwoordig geen steekwagentje meer? Toen mijn JBL scs178 bezorgt werd, reed de beste man de doos gewoon naar binnen:9
     
  12. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! aangezien je tos al in je 360 zit;) Het hangt van de bron af hoe je hem kunt aansluiten.. een dvd speler heeft vaak bijvoorbeeld een digi coax uitgang, en je tv kun je gewoon met een 3,5 mm jack aansluiten.

    (excuses voor de dubbel post)
     
  13. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, aansluiten met een jck dus :p
    Want het is voor de tv dus, maar wat is een jack :|
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    dat is zo'n koptelefoon aansluiting.
     
  15. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    oow ok
    volgensmij heb ik die nog een.
    Is dat dan zon kabeltje die je achter in je tv doet en die split dan in 2 kabeltjes, 1 rode en 1 witte, en die douw je dan weer ergens in de subwoofer of net waar die aansluiting zit bij de 5500...
     
  16. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Correct;)
     
  17. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi!
    Bedankt!
    Nog 2 nachtjes slapen ;)
    Dan is er een herniapatiëntje bij _O_
     
  18. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu inderdaad van plan om een surround receiver te kopen en 2 vloerstaande luidsprekers. Iemand ervaring met de Pioneer VSX-416? Die wordt hier erg goed getest.

    Is het dan ook mogelijk om mijn xbox360 met een digitale toslink aan te sluiten op mijn receiver? Of is die kabel alleen voor digital 5.1 en niet (digital) stereo? De receiver heeft natuurlijk een Digitaal in (optisch).
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  19. McNRiQ

    McNRiQ Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Optisch is goed genoeg..
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet hoelang het duurt voordat je je set uit wilt breiden naar surround maar voor zo'n budget zou ik zeker voor een stereo versterker kiezen. Er is zat keus aan stereo versterkers en die zijn allemaal gewoon goed en het is oude technologie dus je krijgt echt waar voor je geld. Bij een receiver betaal je voor allerlei poespas die je helemaal niet gebruikt, er zitten voor 5 kanalen versterkers in, video schakelingen, geluidsprogramma's etc. etc. allemaal overbodig. Daarbij komt dat, als je eenmaal naar surround wilt uitbreiden, je misschien een andere set speakers wilt, of veel meer functies of een betere klasse en veel ruimte laat zo'n 'goedkope' receiver daar niet voor. Tevens komen er constant nieuwe technologien waardoor een versterker met de nieuwste snufjes volgend jaar alweer oud is. Daarom zou ik nooit een receiver kopen voor de toekomst en gewoon kopen wat nu het beste klinkt en dat voor het budget het meeste waar voor het geld biedt.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina