heb net halo uitgespeeld en moet zeggen dat ik er een beetje katerig gevoel aan over heb gehouden, ligt het aan mij of is HALO niet zo goed als iedereen zegt? *) iedere level/kamer is hetzelfde, zelfde strategie werkt altijd. *) flood zijn reageren hetzelfde als covenant, AI valt ook tegen, altijd een groepje vijanden....granaatje, shotgun klaar. *) einde van het verhaal dompertje, jeep in....boem....klaar. *) voertuigen allemaal hetzelfde in een ander jasje. *) te makkelijk. Ok op legendary wordt het zeer pittig, maar niet qua strategie gewoon meer vijanden, het blijft dom knallen, schuilen, schild opladen, weer dom knallen. *) veel dezelfde levels, eentonige kamers. *) maar een stuk of wat verschillende vijanden waarvan er maar 2 moeilijk zijn, de rest zijn gewoon veel aanwezig en daarom lastig.
wat de vijanden heb je gelijk.. zijn er te weinig net als wapens (vind ik dan). maar ik vind het wel een vet spel.. iets overgehypt (zoals bij veel spellen) en de kamers zijn altijd hetzelfde ja, errug irritant ]:- maar goed, is wel een goede basis voor halo 2 dit.. denk dat dat wel een toppertje wordt!
re:id&T De A.I. is wel degelijk goed je gaat mij niet zegge dat als je op hun schiet dan ze niks doen.De graphics zijn ook goed.De omgevingen lijke soms op elkaar(binnen lvl's)Multiplayer is zeer goed,meer aanval mogelijkheden,geen shitloads aan wapens,veel details etc. etc. ^^
Ik heb halo sinds kort en tot nu toe vind ik hem dus écht niet tegenvallen!! Maar goed ik zit dus ook nog maar in level 5 en kan dus nog niet heel het spel beoordelen maar tot nu toe is die errug sweet!!
ahum, halo vinnik echt wel goed, de binnenlevels zijn idd wat eentonig, maar bijvoorbeeld dom knallen vind ik niet, een hunter pak je niet aan met dom knallen maar een simpel schot in de rug, waarvoor je eerst een melee attack moet uitlokken en ontwijken Flood reageert niet hetzelfde als convenant, de flood rent domweg op je af en begint te schieten en meppen als een kamikazepiloot, terwijl de convenant wel degelijk schuil zoeken en wegrennen als ze outmatched zijn. Wat je bedoeld met voertuigen hetzelfde weet ik niet, maar er zit wel degelijk verschil in, en hebben allemaal hun voor- en nadelen. En toegegeven: weinig vijanden, en wapens, en ik vond het laatste level ook minder. Maar desondanks blijft het een hel goed spel, maar dat dus wel veel beter kan.
jah want dit soort argumenten zijn ook op spellen als doom van toepassing natuurlijk. en MOH: AA en JK II halo heerst gewoon.
Nee,is een vet goed spel "t klopt dat veel kamers en gangen op elkaar lijken,maar dat is in het echt toch ook zo,kijk maar op een schip of in een flatgebouw. Flood reageren heel anders dan Covenant,Covenant duiken weg en raken in paniek als hun leider dood is(elites). AI is juist hardstikke goed. Laatste level vond ik juist heel goed,zo'n strijd tegen de klok om met je warthog op tijd bij de Longsword te zijn. Te makkelijk is het zeker niet,heb je het wel eens op Legendary gespeeld?Maar ja,als je het zo slecht vind heb je waarschijnlijk nog niet eens Normal gehaald. Levels lijken wel veel op elkaar,maar dat kwam door tijdsdruk. Hadden wel wat meer soorten wapens en vijanden in gemogen,maar in HAlo 2 ziten bijvoorbeeld ook Prphets en Brutes. Multiplayer is ook geweldig,en vooral co-op
halo was bijna perfect, ik moes bijna een traantje wegpinken toen ik em uitgespeeld had, maar de volgende ervaring die zo fantastisch is moet natuurlijk halo 2 zijn
wat lul je nou??? kheb xbox en halo sinds juni en kspeel halo nog elke dag, soms netwerk... de beste shooter die er is en halo 2 roeleert de pan uit!
ik heb halo sinds 14 maart, en is ook nog steeds een van me meest gespeelde games(system link) btw, is wel lomp met 4 lui, doe je race zodat er 4 warthogs zijn, en stel je rocketlaunchers in, en dan maar raggen met de wagens en schieten
ff over deze punten: *) einde van het verhaal dompertje, jeep in....boem....klaar. *) voertuigen allemaal hetzelfde in een ander jasje. *) te makkelijk. Ok op legendary wordt het zeer pittig, maar niet qua strategie gewoon meer vijanden, het blijft dom knallen, schuilen, schild opladen, weer dom knallen. boem aan het eind is juist goed, daar ging het om, als je goed engels kan weet je waarom die boem was, en wat je hebt moeten doen om dat voor elkaar te krijgen. voertuigen zelfde, mooi niet dus, ik zie en voel echt wel een verschil tussen een warthog/ghost/banshee/tank dom knallen daar draait het om, niet dom knallen is iets zoals splinter cell, en dat soort games zuigen big time.
ik heb Halo sinds maart en speel het nu nog non-stop. Ik geloof dat ik dat spel al 5 keer heb uitgespeelt. daar in tegen SC en UC nog niet. ik weet nniet of je vrioenden hebt maar de co-op is zo cool De beste (console) shooter imo
kheb halo sinds juni en nog steeds erug vet!! heb het spel inmiddels op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld, maar multyplayer blijft hij gewoon sweet!! Een kennis van mij hield niet van consoles, TOTDAT ik langs kwam met 2 vrienden en een hele dag halo multyplayer hebben gespeeld! hij was meteen verkocht...
halo Theeft een lange levenstermijn En het was een launch game,games worde steeds beter en mooier,Bungie is een goede gamesdeveloper en luisters ook naar de mensen die klagen en dat zulle ze verbetere,halo2=meer buiten lvl's meer covenant(flood sux)meer voertuige,vast ook wel betere A.I.,betere graphics jaja we gaan een goede tijd tegemoet
Re: halo Mooiere en grotere buitenlevels vind ik het punt wat het belangrijkste is.. Echt ik heb genoten van de buitenlevels (van die grote veldslagen enz..) De a.l. vind ik eigenlijk al redelijk goed! Ok flood weg (okal vond ik het best wel cool) maar ze moeten echt wel zorgen voor een derde ras want die 3-weg gevechten waren echt cool in deel 1!!