xbox360 openmaken?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door moederfietser, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Tjah, dan moet men vooral doorgaan met Modden.....
    Schieten we niets mee op, aangezien wij ervoor op draaien.
    Er worden geen spellen verkocht, dus gaat de prijs omhoog.

En tjah, je HOEFT niet 60/70 euro per maand uit te geven. En ook is het een kwestie van sparen.
    Ik weet namelijk dat ik in Maart, gewoon Splinter Cell 4 en Gears of Wars wil.
    Daar leg ik gewoon geld voor apart.
    Heb je dat geld nog niet, dan heb je er nu 4 maanden voor om het te sparen.
    Beetje vooruit denken kan geen kwaad :).

@ Moederfiets.

Als we nu doorzichtige Ducktape pakken, en daarvoor dan spuiten.
    Meaby dat het resultaat dan nog een beetje acceptabel is ;).

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Het is bekend gemaakt dat er geen schroeven zitten in de xbox360. Hij zit waarschijnlijk dus dichtgeklikt. En is dus moeilijk open te maken.

Had ik al gepost @ Casemodding.

3. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, dus als hij terug moet naar de Service, dan krikken ze hem voorzichtig open... ow nee, want dan doet ie het niet meer... :+ oei...beveiliging... die je dus ook weer aan moet kunnen zetten... vinden ze wel weer iets voor... (de hackers)

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij mischien met een custom gereedschapje veilig open te maken moet zijn voor eventuele service. Die precies de goede drukpuntjes aanraakt ofzo.
    Dat de modders al weten hoe hij open moet is een feit, weet je de interne xbox360 pics nog? Geen idee of die box het nog deed daarna...

Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Er zal idd VAST wel een manier zijn omdat ding open te krijgen voor Reparatie.
    Anders schiet het ook niet op voor MS.

Die manier zal dan zoals GraveHeart al aangaf, binnen een paar weken geFixt zijn.
    Echt wel. Het zal een Utopie zijn, wil je iets ontwikkelen dat NIET OPEN of niet TE kraken is denk ik.
    Alleen duurt het even.
    Ze hebben toch wel vaker bij de Xbox ofzo geroepen dat hij heel moeilijk te kraken was ofzo?

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, meeste mietjes gebruiken dat, chips worden nog vaak zat gebruikt.

Sorry.. :+

7. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

voor diegene die het nog niet weten....:)

Onderwerp: Open maken Xbox 360 laat garantie vervallen
    Datum: donderdag 10 november - Auteur: Z@3 Redrum - Tip een vriend - Views: 71

Microsoft heeft besloten het hacken zo moeilijk mogelijk te gaan maken. Zo zullen er geen schroeven in de console aanwezig zijn die simpelweg los gedraaid kunnen worden. Verder zullen er allerlei stickers aanwezig zijn die zullen scheuren als de console open gemaakt wordt. Dit heeft een engineer van Microsoft bekend gemaakt. Na het open maken zou dus makkelijk geconcludeerd kunnen worden dat de gebruiker dit zelf bewust gedaan zou hebben, hierdoor zal de garantie logischerwijs vervallen.

bron:http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=2458

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    /\

Ow, dat doen we ze wel erg netjes.
    Als ze ervoor zorgen dat ze bij reparatie en het openen van de Xbox 360, die stickers wel weer vervangen :p.
    Niet dat ze je er aan naaien na een twee reparatie door te zeggen dat je hem ooit hebt geopend wegens die stickers die dan kapot zijn.

9. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    /\

Ow, dat doen we ze wel erg netjes.
    Als ze ervoor zorgen dat ze bij reparatie en het openen van de Xbox 360, die stickers wel weer vervangen :p.
    Niet dat ze je er aan naaien na een tweede reparatie door te zeggen dat je hem ooit hebt geopend wegens die stickers die dan kapot zijn.

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er zitten geen schroeven op..maar op een bepaalde manier dichtgeseald aan de binnekant.
    Je kunt hem best openmaken maar daarna vervalt gelijk je garantie omdat ze dan direct kunnen zien dat je er met je fikken aan hebt gezeten. Xbox werkt nog wel gewoon.

Edit: owh we posten op t zelfde moment :D

verhaal komt op hetzelfde neer:)

11. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@plazz
    wat ik dus al poste :)

12. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd of de hackers hier weer wat op gaan verzinnen! _0/

13. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mietjes? mensen die op de centjes letten! stukje software over je xbox installeren is gratis. modchip is $$. maar weer ontopic

ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je heel de casing kon veranderen in een andere kleur, dus niet alleen de frontplate. en dat dan alleen de garantie verviel als je het ijzeren omhulsel openmaakt en niet als je de plastic omhuizing verwijderde. of lig ik nu te slapen?

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het wel vet vinden als ze alleen de buitenkant demontabel maken, net als de frontplate. Zodat je die ook in andere kleuren kan kopen/maken. Maar ik denk niet dat ze de personalisatie zo ver door voeren. Dan zit je ook met dubbele wanden en dat gaat te veel geld kosten.

Dat je garantie vervalt na het openen van de xbox is voor veel casemodders geen probleem. Het zou erger zijn als gelijk je Live connectie het niet meer deed ofzo, of dat heel de xbox het niet meer doet. Maar dat betwijfel ik. Met de gewone xbox kun je helemaal los gaan met casemodden, en gewoon alle xbox functies behouden _O_

15. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Geen schroefjes in de console 10 Nov. 2005 fablex
    In een interview tussen Xbox.xo en Jeff Reents werd verteld dat de 360 console geen schroefen aan de buitenkant zal hebben.
    Jeff vertelde dat het hierdoor moeilijker is voor hackers om de console te modden. Ook zullen er meer labels aanwezig zijn op de console, die scheuren als je het kastje openmaakt. Dan vervalt natuurlijk meteen de garantie op je Xbox 360.

Ook werden er wat dingen verteld over hoe Microsoft de 360 heeft getest, veiliger gemaakt en hoe ze zichzelf wat kosten kunnen besparen. Lees het hele artikel hier.

Bron www.360nieuws.nl

16. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    maar is het dan al niet dubbele casing? want ze hadden het over straling wat niet uit de doos mocht kopen dus zouden ze een metalen casing nemen. of doen ze de achterkant en het frame van staal en de rest van plastic of iets in die trand?

17. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Nee waarschijnlijk zit het netzoals bij een pc 1 case met gaatjes er in de panelen kun alleen er af gebroken worden.
    Waarschijnlijk zitten de naden met een aantal las puntjes vast zodat ze wel dicht kunnen maar niet open.
    De case is van speciaal materiaal om de straling tegen te gaan geen dubbele case dus.

18. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat is inderdaad vervelend. zal dan toch een site in de gaten moeten houden die zich bezighoudt met het ombouwen van zo'n ding ( wat je allemaal wel niet moet doen om je xbox een ander kleurtje te geven:9 ;) )

19. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
  20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    we gaan verder in de case modding thread :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina