1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje tussendoor, als je een gerepareerde Xbox hebt, staat dit dan ergens?
     
  2. Snackhaas

    Snackhaas Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar je kunt naar de bouwdatum achterop bij het serie nummer kijken
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er staat dan toch een sticker "Refurbished" op de doos?
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik net ook gebeld met de customer support. Ik krijg nou een mailtje met zon UPS label. Mijn xbox maakt wel krassen mar tot nu toe heb ik ze allemaal weg kunnen polijsten en heb ik dus in principe nergens last van. Moet ik mijn xbox nu op gaan sturen? Ik ben bang dat ik dan weer in zo'n vicieuze cirkel van brakke xboxen kom en dat ik door 'm te laten repareren alleen maar verder van huis kom...

    Overigens volslagen belachelijk dat je 15 euro betaalt om een spel wat door hun toedoen kapot gaat te laten vervangen. Ze maken daarmee zelfs nog meer winst dan wanneer ik een spel nou in de winkel zou kopen volgens mij...
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje mijn xbox slaat mijn updates niet goed op want ik heb vandaga gears of war ook weer 7 x moeten updaten
    nu heb ik gehoord dat je ergenst een code in moet voeren ofzo weet iemand dees en hoe ik dit moet doen?
     
  6. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou zojuist mijn 360 aanzetten,
    nu kreeg ik 3 rode lampjes (comp. 2 bleef uit)
    nu heb ik gekeken naar de foutmelding, zoals beschreven in de startpost:
    ik kreeg foutmelding 0020, is er ondertussen al bekend wat deze fout inhoudt.

    en zit er voor mij nog iets anders op dan microsoft bellen?

    edit:

    nu doet ie het weer, en wil weer wel aan...
    raar... maar ben er wel blij mee.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    mijn oblivion game is licht bekrast, het spel laadt wel maar na 2 minuten gamen doet hij het niet meer met bekende foutmelding.


    Weet iemand een gamewinkel in Bergen op Zoom, Vlissingen of Middelburg die krassen uit games polijst?

    of die polijst pasta waar eerder of verteld wordt hoe heet dat? welk merk? en waar kan ik het kopen?
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  8. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    als goed is staat in de handleiding van de xbox een aantal van die lampjes combinaties genoemd

    als het goed is krijg ik vandaag mijn xbox ook terug
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  9. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het zo gauw niet terugvinden en herinner me niet meer zo goed wat die man zei van Xbox support maar is het nou de bedoeling dat je xbox opstuurt ZONDER kabels maar MET de default faceplate?
     
  10. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij misschien zeggen wat ik nu preceis moet doen, want me 360 heeft de 3 lights of doom :confused:. Kan iemand mij zeggen wat te doen ivm met opsturen en zo of ff een link geven waar het precies staat.
    bvd
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Het staat in de openings post, ook dien je dan dus even te bellen naar de Microsoft Helpdesk, zij helpen je dan verder :).
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Die heb ik ook. Dat is een general hardwaire failure. En die 0020 betekend unknown error. Ik heb op andere fora gelezen dat waarschijnlijk een soldeer verbinding is losgeraakt. De eerste xboxen waren slecht in elkaar gesoldeerd namelijk.
    Maar goed die van mij werkt helemaal niet meer. UPS komt binnenkort mijn xbox ophalen en dan ben ik hem maximaal 15 werkdagen kwijt =(
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  13. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    pas als je iets kwijt bent, besef je wat voor waarde het heeft... ben mijn 360 nu iets meer dan een week kwijt en begin mijn potjes gow toch wel te missen en resistance begint toch wat saai te worden.
     
  14. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb net MS gebeld en ik krijg nou ook een nieuwe alleen wie kan mij hier vertellen waar ik die polijstpasta kan halen want mijn lost planet en gow zijn echt zwaar bekrast en ik wil vooral LP graag weer spelen als ik dadelijk een nieuwe heb
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Moet je ups nog bellen voor een afspraak om de xbox op te halen? Of komen ze vanzelf nadat je die verzendlabel ontvangen hebt?
    Die ms medewerker zei dat ze vanzelf kwamen, maar op de ups label staat dat je een 0800 nummer moet bellen voor een afspraak.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vallen die games niet onder de vervanging dan?
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gaat M$ nu alle games vervangen of toch alleen de volgende games ??

    Crackdown™
    Fuzion Frenzy 2
    Gears Of War®
    Halo® 2
    Kameo™: Elements of Power™
    Ninety Nine Nights™
    Perfect Dark Zero™
    Project Gotham Racing® 3
    Viva Piñata™
    Xbox Live® Arcade Unplugged Vol. 1
     
  18. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het ook niet precies hoe het zit, ik belde ms, waarna ik dus meost wachten op de verzendlabel en dus ups moest bellen. Ik was nog aan het wachten op de label toen ups ineens voor de deur stond.
     
  19. Snackhaas

    Snackhaas Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moest ups nog bellen. Ze hebben hem toen dezelfde dag nog opgehaald.
     
  20. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heb begrepen heb van de klanten$ervice is dat ze alleen de game$
    "vergoeden" die M$ zelf heeft uitgebracht voor het luttele bedrag van 15 Euro, mits je in het bezit bent van een creditcard, of bereid bent er 1tje aan te schaffen....


    |:- |:- |:- |:- |:-
    *zucht*
    :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina