1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Microsoft had toch duidelijk gezegd dat deze game exclusief voor de 360 ging zijn,... En ook van Bioshock hadden ze het gezegd...
    Maar swat.
    Anyways, eventjes over die discussie van Lair, uncharted,...
    Ik vind Lair er persoonlijk heel mooi uit zien. Maar de gameplay lijkt niets voor mij. Ben ook al niet zo man voor vlieggames, en dan nu met draken, bwa, niet mijn ding. Dan lijkt Warhawk fijner voor mij. Maar qua graphics lijkt het me wel top.
    En Uncharted lijkt me super! Oké, ik kan nog niet oordelen over de gameplay. Maar als ik een jak and daxter spel opzet, dan weet ik al genoeg. Uncharted gaat gewoon dikke vette fun zijn. Kan volgens mij niet verkeerd gaan. Grafisch is het alvast bom(die screen met die gast zijn spier, what the fuck, dat is cool gemaakt!)
    Anyway(nog eens :p), denk dat er bepaalde discussies overbodig zijn hier(ook al is het, het vs topic). Denk dat het beter is, te wachten op E3. Dan kunnen we toch al veel beter oordelen na speelbare demo's van Mgs4(mijn must have natuurlijk), killzone 2, halo 3, uncharted, Too Human, ...
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien je mij persoonlijk quote denk ik ook dat je je op mij richt....
    Ik weet niet waar je dit oordeel vandaan haalt en vind het zowieso niet van moderator kwaliteiten betuigen dat je quotes uit een andere thread gaat gebruiken om hier een discussie te starten (maar dat terzijden).

    Ik kraak geen PS 3 games op voorhand af puur alleen op graphics, wel geef ik een mening over graphics die a) Teruggeschroefd worden dan de eerst getoonde (paar jaar geleden ook over Halo 2 gedaan maar dat is volgens mij geen PS 3 game...) en b) graphics die als ingame getoond worden en dit lange tijd bij hoog en laag volhouden terwijl dat kennelijk niet was (Killzone 2 natuurlijk).

    En voor de rest sluit ik me bij MacDennis aan over dat Halo zich reeds dik heeft bewezen puur alleen op gameplay en haal ik alleen alleen aan dat Halo het NOOIT van de graphics heeft moeten hebben.
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jij zegt het op een manier dat alleen de Playstation dit doet.
    Dit gebeurd bij virtueel elke game die uitkomt.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees nog eens goed wat ik ook schreef over Halo 2 |:-
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    je geeft alleen maar ps3 voorbeelden, ook in je eerdere post. Enige xbox die je zegt is Halo :)
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dus? Daar ging toch heel het punt van Kameo over....
    Ik reageer op iets wat hij quote uit een andere thread (daarom ook mijn reactie dat dit voor een moderator een kwalijke zaak is.... Moet ik me hier gaan verdedigen op iets wat ik in een Halo thread plaats....??)
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar :) ik bemoei me er al niet meer mee
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik had er ook al weer genoeg van om het uit te leggen ;)
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Tja, ik had het ook in de halo 3 thread kunnen doen, echter daar is het de plek niet voor.
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat je had moeten doen is niet mijn quotes gebruiken die niet inhoudelijk over deze discussie gaan. (ik was de laatste tijd juist niet aan het discussieren in deze thread maar je lokt dus kennelijk een discussie uit door te crossposten).
    Inhoudelijk reageren op de rest is moeilijk misschien?
     
  11. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens, moet het er echt altijd zo vurig aan toe in deze thread?
     
  12. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, waar hebben we anders een VS thread voor? :+

    Je hebt deels gelijk ..

    TGS 2006:
    'Timed' exclusive dus. Ja, vrij suf ik weet het. Maar ja, games die ook op de PC verschijnen vind ik persoonlijk geen exclusive. Over een PS3 versie van Bioshock is trouwens nog niets officieels van bekend. Laatste nieuws van begin april, Kotaku "UPDATE: 2K reps just contacted us to let us know BioShock is exclusive to Xbox360 and PC Games for Windows. Maar dat zal wellicht wel gaan veranderen.

    Ik heb de indruk dat men eerst de games op/voor PC en 360 aan het ontwikkelen is en dat men daarna afhankelijk van de markt situatie ook energie en tijd stopt in een PS3 versie die dan dus later zal verschijnen. Het verhaal dat de PS3 lastiger is om voor te ontwikkelen draagt hieraan bij. Een mooie manier om dan met 'timed exclusive' termen te smijten.

    Hadden ze ook bij Dirt kunnen doen. Een titel die nu minstens 5 maanden na de 360 release gaat verschijnen. Semi-officiële reden? 'PS3 is a very different beast to code for than the 360'. En dan heb je het over een titel waarbij de Neon engine in samenwerking met Sony is ontwikkeld.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

    _O_ Re-spect _O_

    Dit zie je maar weinig ontwikkelaars doen...wat een warmevolle bedrijf is Insomniac toch ook :thumbs:
     
  14. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontwikkelaars slaan natuurlijk 2 vliegen in 1 klap PC en 360. Daarbij komt ook nog eens dat de 360 meer heeft verkocht, dan de PS3. Ik denk dat uiteindelijk third party tegelijk op PS3/360 releasen. Gears of War, Fable 2, Halo 3 & Mass Effect zijn ook games for windows. Alleen het duurt wat langer voor dat ze op PC komen. :b:

    http://www.gamed.nl/view/26265

    Met innovatieve accesoires bedoelen ze waarschijnlijk "PS3 Gloves".

    Sony ziet Nintendo wel als een serieuze bedreiging. Ze zijn iniedergeval bezig met een antwoord op de Wii. Ben benieuwd of Microsoft ook ergens mee bezig is.

    Exclusive - Timed Exclusive - Multi

    http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=10385
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De 120 GB HDD:
    [​IMG]

    Japanse verkoopcijfers:

     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft al voor de launch van de Xbox 360 aangegeven dat ze bezig zijn met een nieuwe controller speciaal voor FPS
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze daar snel mee komen.
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bron
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wil iemand mij de verkoopcijfers van ds lite eens uitleggen? Volgens mij moet nl iedereen dat ding al een keer hebben :+
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    IBM rust mainframes uit met processor PS3
    Uitgegeven: 26 april 2007 11:06

    AMSTERDAM - De krachtige 'Cell'-processor, waaraan Sony's spelcomputer Playstation 3 zijn grafische kwaliteiten grotendeels te danken heeft, wordt binnenkort ook in mainframecomputers van IBM toegepast.

    De processor is het 'brein' van de computer. Het is het onderdeel van de computer dat data verwerkt en berekeningen uitvoert.

    Vanwege de complexe structuur van de Cell, waarbij een centrale verwerkingseenheid ondersteund wordt door acht additionele, is de chip uitermate geschikt voor processen die een groot beroep doen op grafische functies van de computer. Militaire of medische applicaties zouden veel profijt kunnen hebben van de processor, die wel is aangemerkt als "supercomputer op een chip".

    De Cell is voortgekomen uit een samenwerkingsverband tussen IBM, Sony en Toshiba. IBM hoopt door de chip in zijn mainframecomputers te verwerken, dat het stoffige imago van dergelijke centrale computers afneemt, doordat ze met de nieuwe processortechniek uitermate geschikt zijn als centrum voor virtuele werelden en online gaming.

    Bron: Nu.nl
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina