Ghost Recon Advance Warfighter 2 - Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 23 apr 2007.

  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet geprobeerd maar hoop het wel , is vrij vervelend zo....
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    net act 1 op het moeilijkste niveau uitgespeeld :) Tis toch een stukje lastiger dan op 'medium', maar wel een stuk leuker!
     
  3. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelen ze met de achievement ''hawkeye''. Als ik die heb moet ik alleen nog de secondairy missions halen en heb ik alle capaign achievements

    Edit: Ik zie net in de startpost dat het ena laatste plaatje niet klopt. Bij je teammates statistieken als je ze moet kiezen staat er toch healing in plaats van detection
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Start gewoon ff missie 3; dat je in de heli begint en dat konvooi moet afknallen...:thumbs:
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Denk je een toffe online multiplayer game te kopen, vindt hij geen games :confused:
    Vindt er zelfs op de officiele forums geen topics of iets over.
     
  6. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vreemd want als je een public room zelf aanmaakt, is ie binnen de kortste keren vol met mensen uit de hele wereld.
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker vreemd ja , ik heb nu al best veel mensen gehoord met het zelfde probleem.......en inderdaad nergens iets er over te vinden....
     
  8. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er idd ook nergens iets over vinden..het raarste vindt ik nog altijd..als je bijvoorbeeld "any team" doet krijg je niets..en als je dat iets meer specificeerd krijg je ineens wel een hoop games (tenminste voor zover dat je dat een hoop mag noemen..vorige week kreeg ik er echt vet veel meer)
     
  9. Entian

    Entian Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd ook hetzelfde probleem. Toen de game net uit was kreeg ik elke keer een stuk of 22 games om uit te kiezen. Plots werden dit er met veel geluk 2.

    Na een beetje rondsnuffelen las ik dat het waarschijnlijk ligt aan de bonusmap (wat op zich vreemd is want die had ik gelijk gedownload zonder er problemen van te ondervinden).

    Nadat ik de bonusmap van mijn HDD had gegooid vond ik ineens wel weer games, meestal ongeveer 10 sessies.

    Het helpt dus wel om de map eraf te gooien maar toch krijg ik nog minder sessies als toen het spel net uit was. Er zal waarschijnlijk nog wel een update van het spel komen ofzo.

    Dus als je problemen hebt met het vinden van sessies gooi dan de bonusmap eens van je HDD. (het heeft geen zin om de downloadable content in de gameopties uit te zetten, dat heeft geen effect.)
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm , maar eens proberen dan , dit is ook niets zo...
     
  11. Benignus

    Benignus Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de ignorance, maar hoe download je die maps?
    Moet je dat in GRAW zelf doen of via de xbox live menu ding.. :)

    Heb mijn xbox net weekje en gisteren mijn wireless kaartje binnen gekregen.
    Dus ik dat ding geinstalleerd en werkt als een trein, echter vond dus ook geen games, pas naar een paar keer proberen lukte het om een game te vinden.
     
  12. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Volg de instructies in het hoofdmenu van GRAW2.
     
  13. Benignus

    Benignus Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ok... super, dan weet ik waar ik moet zoeken! Thx mate!
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Button: Exclusive map

    Heb het spel ook, wel leuk! Leuker dan deel 1 iig
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet je wat ik vaaag vind, dat er bijna geen Campaign CoOp games te vinden zijn, Zo heb ik Locks en Outpost allebei in m'n eentje uitgespeeld met extra controller. Ik was zelfs zover met Hideout dat ik tegelijkertijd met 2 controllers die kabels door knipte in de missie. Word ik echt door het ene laatste mannetje in het spel bijna aan het eind doodgeschoten toen ik intel van zo'n computertje haalde. Desondanks is het wel super vet om zo in je eentje zo'n moeilijke missie uit te spelen.
    Wat ook irritant is is dat je rank af en toe op 1 staat terwijl je level 6 bent, je moet dan echt lang zoeken voordat mensen iemand van level 1 in hun rankedmatch potje willen.
     
  16. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    @serious siem: ik heb weken achter elkaar Coop gespeeld (wel via private match) maar als je wil, kan ik zo een mannetje of wat bij elkaar sprokkelen en ze weer gaan spelen.

    *edit*
    Haha, je mag ook langsfietsen bij me; kunnen we splitscreen Coop doen... Zie nu pas dat je in Berkel woont.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  17. gamerfreak

    gamerfreak Sander GJ

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nooit problemen om games te vinden. maar ik heb een vraagje. als ik ranked speel, dan hoor je die gasten zeggen op hoeveel procent ze zijn tot een hogere rank. dat doen ze dus op het internet. weet iemand de site waar ze dan op kijken???
     
  18. pascal717

    pascal717 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind je gewoon bij de leaderboards in de game. Ga gewoon naar xbox live bij graw2 en dan leaderboards. Dan zie je onderaan je Current Rank staan en hoeveel % je nog moet halen om een rang te stijgen. \o/
     
  19. gamerfreak

    gamerfreak Sander GJ

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik. maar je kan het ook op internet vinden, maar ik weet die site niet. dus weet iemand die?
     
  20. Benignus

    Benignus Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind nu ook regelmatig games, echter wat ik irritant vindt is dat ik niet kan selecteren uit een lijst met beschikbare games. Ik wordt gewoon automatisch ergens in een beschikbare game gezet en heb daar verder geen keus in.

    Maar goed, spelen lukt wel! :)
     

Deel Deze Pagina