1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pc - Vraag

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tedje, 5 jan 2003.

  1. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Medemensen ...

    Ik heb nu al 1 dag een zeer irritant probleem, dus als iemand mij dan ook kan helpen GraaG.
    Wanneer ik mijn pc opstart staat er dat 1 of meerdere schijven fouten zitten of kunnen zitten en dat ik scandisk een oppervlakkige scan moet laten doen, ik doe dat dan ook maar die scan stopt bij 26%
    En als ik in Windows geraak, en dan iets in mijn zoek/adres balk in I.E wil typen dan duurt het 30 seconden voordat ie ook maar IETS doet, hij w8 gewoon ff, in de tussentijd probeer ik iets te doen maar tevergeefs. En na die 30 seconden maakt hij alle handelingen die ik in die 30 seconden heb gedaan... PLZ HELP?!!?!!!!
     
  2. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    tja, ik zou het niet weten, formateren?
     
  3. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Had laatst ook zoiets met pa's pc. Het heeft toen 45 MINUTEN geduurd om Win XP op te starten. Kopieren ging niet meer fatsoenlijk, scans werkten niet.
    Bleek dus de schijf kapot te zijn.
     
  4. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0


    :confused: , fuckkkkk en toen nieuwe schijf gekocht?
     
  5. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, was een bekend probleem met een IBM, was een 40 gig, moest 15 euro bijbetalen voor een 60, want 40 hadden ze niet meer
     
  6. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, heb je Norton Systemworks?, en windocter gedaan? die haalt n.l. vaak rare fouten uit het systeem en repareerd ze ook.

    Dat van je I.E tja, wat voor virusscanner heb je? iK had eerst Norton 2002 erop staan, maar daar werd ie zoo traag van, bij het opstarten bleef ie 2 min stilstaan zeg maar. Nu staat 2003 erop en no problem.
     
  7. LightXBrigade

    LightXBrigade Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    als ie stopt bij 26 druk je vervolgens op "f", of "o" of "w"

    ;)
     

Deel Deze Pagina