1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo een stapje voor? Sony besteedt gewoon veel meer aandacht aan de camera, terwijl de Vision Cam voornamelijk bedoelt is voor videochat.
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik vind hem maar lelijk...

    dat ding erop heb ik het over... de Rode(uch uch.. vision;)) ring is wel mooi gemaakt,
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  3. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ja en of je hier blij mee moet zijn weet ik niet. Het waren tenslotte RPG's van middelmaat, dus ja....Maar goed het is mooi meegenomen natuurlijk.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    De camera heeft dezelfde specs als de Vision, aleen heeft de vision geen microfoon. Toch ben ik meer benieuwd naar de ames, want de Eye toy card game lijkt me wel tof. Microsoft heeft nog niet veel gebruik gemaakt van de vision en dat is eigenlijk heel erg jammer
     
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    Niet helemaal Fardo...

    Live Vision Cam: 640x480@30fps
    PS Eye: 640x480@60fps + microfoon
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Baten Kaitos: 8,8 (IGN), 8.5 (Gamespot)
    Baten Kaitos 2: 8,3 (IGN)
    Xenosaga Episode I: Der Wille zur Macht: 8,8 (IGN), 8.1 (Gamespot)
    Xenosaga Episode II: Jenseits von Gut und Bose: 7,9 (IGN), 7.8 (Gamespot)
    Xenosaga Episode III: Also Sprach Zarathustra: 8,0 (IGN), 8.0 (Gamespot)

    Ik weet niet waar jij dat middelmaat vandaan haalt, maar ze zitten zo allemaal rond de acht en hoger. Als dat in jouw ogen middelmaat is heb je een rare rating. Dit zijn gewoon goede games, maar geen toppers. Dan is in jouw ogen Final Fantasy X-2 ook maar een RPG van middelmaat, aangezien die ook maar een 8,1 scoort en Kingdom Hearts ook omdat deze maar een 8,2 scoort.
     
  7. Cybercon

    Cybercon Guest

    Oke ik maakte dan gebruik van de verkeerde woordkeuze, maar laat ik het zo zeggen: het zijn in mijn ogen aardige RPG's. Trouwens je pakt maar twee recensies en als we het gemiddelde er even bij halen (klik & klik) zie je dat de spellen wisselvallig scoren. En wat FF X-2 heb je het inderdaad goed gezien, het spel viel erg tegen ja :) In KH heb je echter geen gelijk, want dit spel was in mijn ogen zeker wel een topper. Ik vind het frappant dat je puur op één of twee recensies afgaat. Het gemiddelde geeft toch een betere indicatie van het spel.

    Maar zoals gezegd is het een leuke aanwinst voor Nintendo, echter de PS3 wordt de heaven of RPG's met White Knight Story en FF XIII.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2007
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    IGN en Gamespot vind ik het meest representatief qua reviews, aangezien er bij dat gemiddelde heel veel "nonsens" reviews tussen zitten van non-pro's. Daarnaast deed gamerankings het al een week lang niet bij mij :+

    DS wordt de heaven qua RPG's, met Zelda (ook al is het geen RPG), zo'n 5 Final Fantasy games in aantocht, Dragon Quest IX, wat onbekendere RPG's, Tales Of Nogwat, Baten Kaitos DS om er maar een aantal te noemen. Nu heeft het ding al oa. Pokemon Diamond/Pearl, Final Fantasy III, Mario & Luigi
     
  9. Cybercon

    Cybercon Guest

    Gamespot? Die site vind ik persoonlijk met de dag achteruit gaan :emo:. Ze zijn veels te kritisch in mijn ogen terwijl bij IGN regelmatig de enthousiasme erg aanslaat. Zijn er tegenwoordig überhaupt nog goede sites of...? =(

    En mijn opmerking over de heaven of RPG's had ik het toch écht over consoles ;).
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    tja, dan heb je gelijk met de PS3. Sinds de snes zijn de Sony consoles eigenlijk altijd de heaven of RPG's geweest. Nu ik het zo eens bedenk, de N64 had volgens mij maar 1 RPG: Paper Mario.

    Maar de echte heaven of RPG's blijft de SNES _O_.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind alleen de belevenis van een RPG op een PS3 wel even iets anders dan op het kleine DS schermpje. :b: Dus wat dat betreft is de PS3 wel degelijk RPG heaven voor mij persoonlijk. Aan RPG's in ieder geval geen gebrek op de PS3.
    Mijn DS ligt al bijna één jaar stof te vangen, gebruik mijn PSP echt veel meer, had ik niet verwacht van tevoren.
    Maar goed, is een kwestie van smaak.
    Ninja Gaiden Sigma is trouwens echt heel vet. Heb de demo nu gespeeld. Grafisch heel fraai en gameplay is uitstekend.
     
  12. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ja voor de demo alleen al wil ik nu heel graag een PS3 hebben :mad: Maar kom op Cybercon, ik moet het nog even volhouden.... :+
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is zeker een kwestie van smaak. Die van mij staat nu juist bijna constant aan door de stortvloed geweldige titels op dat ding
     
  14. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    http://kotaku.com/gaming/rumor/fps-controller-coming-to-the-xbox-360-194278.php
    Komen dus betere thumbsticks. (gerucht)

    Welke controller het beste is voor FPS is, dat blijft een kwestie van smaak. Wat ik hoor en lees, dan heeft de 360 controller een voorkeur. Met name omdat the thumbstick en d-pad zijn omgedraaid.

    Deze controller is natuurlijk een goed idee voor de FPS fans. Ze breken er alleen geen nieuwe markt mee aan. Wat dus wel zal gebeuren bij Wiimote & Gloves.

    http://www.gamed.nl/view/26392
    Ben toch wel een beetje benieuwd wat er zoal voor spellen zullen komen op de Wii. Nintendo heeft er veel in ontwikkeling. Ze hebben Monolith gekocht voor 80%. F.E.A.R. en Condemned: Criminal Origins. Het is nog even afwachten maar er komen toch wel steeds meer en meer spellen uit die voor gamers interessant zijn als ze niet van party games houden.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    Je maakt hier een vergissing Wesley, want Nintendo heeft niet Monolith maar Monolith Soft overgenomen. De ontwikkelaar die we kennen van RPG's als Baten Kaitos en Xenosaga. Het bedrijf achter Codemned en F.E.A.R is gewoon onafhankelijk.
     
  16. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het al zo gaar dat ze die spellen niet noemden, maar wel die RPG's. :+

    http://games.blogo.nl/?comments/849/26691
    Goednieuws Elite wordt wel stiller.
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wtf die test sloeg nergens op :confused:
    ze hebben gewoon een stofzuiger aangezet |:-
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    slaat idd nergens op :confused:
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hint: Check de credits dan zien je waar dit filmpje voor bedoeld is :+
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb ze gezien maar snap het nog steeds niet. Zal wel aan mijn humor liggen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina