Mening over Deathrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 4 jan 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Deathrow

Hm.... tsja,et is et beste in zijn genre,komt ook omdat er bijna geen van zijn,btw dit idee is niet origineel is van een ander spel afgejat naam:Hyperblade,dat is bijna precies etzelfde.De kleine extra's zijn wel vet zoals
    +Slowmotion
    +Throws
    +je kan ook met de bal aanvallen
    +Graphics
    +de berichten waar niemand iets over vertelt,je kan de conquestmode doen,maar hier krijg je sponser geld goede andere team's dagen je uit hier worde player's aangevraagt,ik vond dit de beste functie in heel et spel.
    +Ik vond et zo leuk dat ik gewoon 13 uur achter elkaar had gespeelt,en wat daarna lees je zo wel bij de - punten
    +Meerdere manieren om te winnen
    +Multiplayer blijft leuk
    +Extra's unlocken
    +Je hebt 2 mode's de sportview(boven af) en die ander(first person of third person ben het vergete,heb hem teruggebracht)
    er zijn vast nog veel meer + maar nu ff naar de -'s

-erug eentonig maar als je ervan houd...,hoe leuk ik et ook vond na die 13 uur had ik et wel gezien
    -Multiplayer last van lag(schokken) en dit licht niet aan men xbox(bij vrienden nog vlug gekeken)
    -Zo goed als steeds dezelfde conquest mode,dit is gewoon een spel dat je niet elke dag 10 uur zal spelen,maar eerder ff vlug een potje voordat je naar school/werk ofzo gaat
    -kvind et geen 132 gulden waar(~60 euro)
    Je kan wel zegge er zijn meer pluspunten dan minpunten maar zijn wel erg belangrijke minpunten,dus voor mij hoeft et niet,maar gelukkig ziek ook mensen die er toch ERUG gelukkig mee zijn ^_^

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    der zijn al best veel topics hierover...anywee, ik was eerst ook heel enthousiast, maar na een maandje of wat had ik et wel gezien, alleen multiplayer kon me nog enigzins boeien...ik heb em nu inmiddels geruild

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de demo en valt zwaar tegen
    ik dacht even lekker te gaan spelen maar de camer+contols liggen me niet, en heb ook geen zin om dat uit te zoieken....

4. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de demo (OXM Issue 10) en die vind ik wel vet. Alleen zoals je zegt... 60 euro waard? Hmmm misschien, maar daar zou ik het ff wat langer voor moeten spelen.

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vond 'm aan het begin echt saai omdat de controls zo moeilijk waren, later toen ik dit door kreeg begon 't spel pas leuk te worden, vooral omdat je het andere team K.O. kon slaan. Toen ik erachter kwam dat je alles apart moest unlocke begon het weer saai te worden, Kep met First Blitzers de hele tijd op extreme difficulty moette spele om de meeste unlock credtis te krijge, dit begint dus egt te vervele, en 't erge was, en ware geen cheats toen die tijd voor 't spel (kep 'm gekocht toen ie net uit was) Dus ben ik met spelen opgehouden, heb gewacht tot er cheats ware.. nu heb ik dus alles, vind 't spelletje nog steeds leuk om afentoe 's een potje te spele, maar dat 't een top game is ???

De graphics zijn zeker goed, en als je de controls gewent bent speelt 't ook best lekker, maar nadeel is.. Je speelt elke keer hetzelfde potje Blitz Disc.. Enigste wat nu nog leuk is Multiplayer, maar ik doe 'm zeker niet weg, want multiplayer roeleert, tis een keer wat anders als racen of vechten..

6. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    hyperblade was schaatsend en was een lelijk kut spel

deathrow is meer handbal, maar ik vind um wel vet cool

7. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Re:Lars

Mjah maar et idee is etzelfde ongeveer

8. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Deathrow is een van de beste en mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb! Vooral multiplayer erg top!

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind Deathrow een van de beste mutiplayerspellen. En hij loopt bij mij ook altijd lekker in multiplayer. Zeker de 60 euro waard.

10. Tycho

Tycho Guest

Waarom is het woordje ''Deathrow'' steeds rood?

NIW,
    Ik krijg de game morgen binnen en ik hoop dat-ie vet is :D

11. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat ik jou de link gegeven had,ik had de link opgespeurt met een zoekmachine,als het goed is stond er in die link ook: highlight=Deathrow en nog wat anders :)
    Maar welke thread moet er nu open blijven nu zijn er 2 Deathrows threads :)

12. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Deathrow is zeker een goed spel , de grapihcs zijn real EYE candy, het geluid (zeker met Dolby) zeer vet , en het speelt goed !!!! :)

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb vandaag met een paar vrienden gemultiplayerd en dan komt het spel pas echt tot zijn recht. Wij met z'n vieren 1 team, gewoon conquest. Wat een lol, iedereen te blij als ie weer eens iemand in elkaar schopte.

Deel Deze Pagina