Rustig Thorax, Overlord doet zn best om dit Toernooi op gang te stellen. Btw vanavond weer hard knallen met het Toernooi.
In poule A (HLH = Humanity's Last Hope) staat bij de uitslagen dat wij 3 punten hebben maar we hebben er 4. 4 gewonnen 0 verloren. Ik weet niet of jullie het zijn vergeten maar dan weet je het ff.
Het is aangepast jongens, sorry dat het wat chaotisch loopt. Maar Overlord en ik (in dit geval 3kings) hebben het heel druk met prive/organisatie. Te denken aan einde van voetbalseizoen/school/koninginnedag/nacht Ik heb het meeste nu ge-update en zal zo even verder gaan, maar na koninginnedag ga ik achter de matches aan die nog niet gespeeld zijn. Bedankt voor jullie begrip, P'z Admins
Hah wij zullen dan ook eens beginnen met de matches te spelen. Na het NK en het AR toernooi-LAN zullen we ons focussen op de nieuwe GB ladder van morgen en het 3.0 Toernooi.
Smartiez, die AR-lan hebben jullie toch wel gewonnen?? Ik ging bij de finale weg, maar jullie speelden tegen de furious clan..xAoDx had daar al van gewonnen met 5-1 in de poule-fase, dus dat lijkt me niet heel moeilijk.. xAoDx werd trouwens door jullie uitgeschakeld in de 1/2 finale, maarja met een 3de plaats voor onze eerste lan ooit ben ik nie ontevrede...
Hah ja we wonnen tegen FuriouS met 5-0 en 5-1. Onverwachts dat SG al was uitgeschakeld ik vraag me af of we tegen SG hebben gespeeld dan. AR-Gaming LAN: 50 van de 52 rounds gewonnen.
Nee, wij werden ook in halve finale uitgeschakend door furius ofzo. Die hadden wij verslagen in de poule rondes met 5-1. qG won met 10-3 5-0 5-2 in de finales ofzo
Poulefase duurt langer dan het zou moeten duren. Er gaan binnenkort maatregelen genomen worden zodat we aan de knock-out fase kunnen beginnen. Dan weten jullie het alvast. Owner ik ben morgen naar Enschede van 11.00 tot 18.00 dus ik heb niet zoveel tijd, kun jij aankondigen wat er gaat gebeuren en even een message rondsturen? Thanks.
Wanneer zou de poulfase dan afgerond moeten zijn? En hoe zit het met de uitgevallen teams (bijv. R2v in poule H)?
Wij moeten nog 1 match spelen, tegen Royal, alleen die zijn allemaal op vakantie tot 6 mei.. We zullen proberen meteen op 6 mei die match te regelen..
We proberen alle matches die gewoon gespeeld kunnen worden z.s.m. te laten spelen. We inventariseren dan welke matches door omstandigheden (vakantie, etc.) echt niet gespeeld kunnen worden. En beslissen wat we daarmee gaan doen.
Thanx! We bedanken de organisatie voor de professionele opzet van dit toernooi. Helaas helemaal niks gewonnen, maar daar gaat verandering in komen! The Last Don will be back!