weet iemand toevallig of dit spel ook met de gewonen controller te spelen is of moet je die speciale joystick aanschaffen.
Je kan het spel niet kopen zonder die joystick volgens mij en je kan het dus niet spelen zonder dat ding.
200 Euro, en geloof me..wij hebben het gespeeld op GAMEXPO 2002, en het spel valt niet te spelen met een normale controller....die 200 Euro zijn het dubbel en dwars waard. Naast de grote controller zelf horen er ook nog een pedalenset bij met drie pedalen, dus als je ff rekent kom je echt tot de conclusie dat het spel niet op de normale controller is te spelen.
Is er nou al een zekere/bijna zekere releasedatum? Op tothegame hyeb ik al gekeken maar dacht dat ik ergens februari had gelezen?*Hoopt.
*troost Kseen, de eerste versie is ook nog niet eens online speelbaar heh, die komt later pas *huilt nog harder
Een zeer hoog replay en fun value vindt ik, het blijft steeds weer een uitdaging om je missies uit te spelen. Je raakt grafisch niet uitgekeken en de komende online modus zal gegarandeerd heel veel plezier geven.