Is het slim om Medal Of Honour: Frontline te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rivanov, 2 jan 2003.

1. masterape

masterape Guest

Eeej fallout je moet wel ff je mening geven wat je vind van dit soort topics!

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ow jah, k vind ze behoorlijk ruk eigenlijk. maar hij vroeg het anders. hij had duidelijk al een beetje rondgekeken. en vond MOH wel cool.

en daarna vroeg die of het slim was. en das een vraag die meningen met argumenten uitlokt. dus al met al niet een slechte topic. anders dan zon of of topic.

en bij hem was het ook nog niet eens zo dat ie ging twijfelen tussen iets wat compleet ruk was. en iets wat best wel cool is.

zoals UC en fifa 2003 bijvoorbeeld :D. want das natuurlijk helemaal geen keuze man. lkkr UC'en

Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  3. masterape

masterape Guest

Dit ben ik niet met je eens het zijn allebei de zelfde soort topics.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    maar in de 4 multi player kun je toch bij elkaar op het scherm kijken???? of hoe los je dit op???

5. dukesofheeries

dukesofheeries THINK TWICE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf OO7: nightfire, en ik heb bij iemand anders MoH:frontline gespeeld, maar grafisch is MoH slechter en ik vind de gameplay van OO7 beter, De multiplayer van OO7 is ook beter. DUS..........

6. xboxfan

xboxfan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt, ik zou het nie kopen als ik jou was, ik vond Moh aa ook zwaar tegen vallen ( na een keer spelen von ik hem nie leuk meer ) dus deze schrijf ik ook af, koop Uc of halo, of w8 op battlefield 1942 :p

xboxfan =( =( =(

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg mannen, ik heb net de dvd van Saving Private Ryan bekeken en die film is echt VEEEET!!!!
    ik wil nu echt Medal Of Honour: Frontline kopen!!!
    ....of is het geen te beste keuze?:confused:

HELP!

Deel Deze Pagina