1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos om dat te gaan roepen..
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Hopeloos :mad: zegt ie demo online ik kijke, meteen verkeerd lezen ^^
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Kom op jongens... als die demo er is weet je het echt wel.
    Gewoon zo zinloos om na elke 2 berichten te vragen of die demo er al is.
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zit iedereen hier echt te wachten achter hun kastje op die demo ofzo rofl. Waar maak je je druk om, ga lekker buiten in de zon een boek lezen ofzo.






    8)

    EDIT:

    Hier een interviewtje van de VVV website ^^

    klinkt goed
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Om 22:45 uur :+?
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In het interview zitten een aantal goede en leuke dingen, zoals dat stukje over die banden! Klinkt zeker goed.



    Laatst werd hier de achievementslijst gepost, hier is die achievementslijst met de Gamerpoints per achievement:

    http://www.xbox360achievements.org/a...php?gameID=235

    Er zitten best wel veel achievements in van 5, 2 en zelfs 1 gamerpoint(s). :9
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0

    wtf spamkonijn!!! :00000000000 !!!!!!!!!1111111111
     
  8. K-Pac

    K-Pac No PaiN No GaiN

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd :9 had het id dat ik op de een na laatste pagina was beland :9 en dat ik net vroeg of demo al online was, was niet echt serieus, maar dat begreep je denk ik wel JeePee _0/ komt allemaal goed met FM2, gewoon allemaal dat spel kopen en toernooitjes starten
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    OMFG RoX0rzzZz!!1!!!! Het leek me leuk nieuws want dat zijn de Gamerpoints per achievement, maar ik spam (en post) niet alleen voor die info. XP

    Dat mensen zovaak vragen naar de demo gebeurt ook overdag, maar maak je niet druk en ga lekker voetballen of batsen, die demo zal vanzelf wel komen. }:] (Al snap ik ook wel een beetje dat men graag die demo wil spelen)



    Leuke informatie, als "best and most experienced player" er iets meer dan 50 uur over doet, zal ik er denk ik rond de 75 uur over doen. (Zal misschien lukken in 60-65 uur maar ik denk dat er bij mij wel wat uurtjes bijkomen met het ombouwen van auto's zoals setups en gave vinyls voor mijn auto's).
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Screens van de Ring zien er goed uit! Maar wat is die 550 Maranello kartelig :eek: What's up with the Anti-Aliasing!

    En waarom heeft de E46 M3 zo'n ballonbanden! :{
    Waarom zit de oude R32 er nog in, en niet de nieuwe?

    Ach wat zeur ik, deze game gaat rocken! :cool:
     
  11. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    heb pas zelf op de Ring gereden. Prachtig is dat!!

    twee rondjes achter elkaar heb ik lopen knallen. heb een kaart voor 4 rondjes dus nog twee te gaan. Denk dak dit jaar wel emer kaartjes moet kopen.


    En hoe meer achievements hoe beter! Dan heb je tenminste echt iets om goed voor te rijden.

    Ik denk dat ik buiten deze game weinig andere games hoef te hebben:)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben vorig jaar een rondje over de Ring geweest (samen met Roelari, ken je vast wel van Peugeot206Club). In één woord gewéldig!

    Die ervaring maakt het nog leuker om dan achter je Xbox360 over de Ring te scheuren. :cool:
     
  13. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie het over de Nurburg ring ?

    Ze zeggen namelijk dat je daar niet zo maar moet gaan rijden met je auto omdat dat best gevaarlijk is.

    Zelf zou ik het graag een keer doen maar dan wel met een oude auto :D
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is gevaarlijk en het grootste risico is dat je niet verzekerd bent en je moet opdraaien voor de kosten bij een ongeluk. Maar het is zeker de moeite waard.
     
  15. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon goed uitkijken en goed in je spiegels kijken voor snellere deelnemers

    je schijnt t circuit pas goed te kennen na een 1000 rondjes dus...:p

    Je moet wel de grenzen van je wagen goed kennen. Ik ga er gewoon in mn daily driver op waar ik veels teveel centjes in heb gestoken:)


    BTW sommige achievements zijn gewoon alle autos verzamelen. Daar ben je wel ff zoet mee:p

    Die achieves van 1 punt zijn bijvoorbeeld alle Koreaanse autos verzamelen. Dat zijn er misschien maar 3 dus die heb je zo...
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    VVV had toen toch een preview versie gespeeld, bleek dat er geen opties inzitten voor car clubs. Dacht dat dat wel goed zat en dat het gewoon niet in die versie zat oid. maar ik lees net op de clubsite dat deze opties allemaal later pas toegevoegd worden dmv een update vd website :mad: Alsof ze niet genoeg tijd hebbengehad om zon verschrikkelijk ingewikkelde functie in te bakken...


    edit, ja hoor...


    Dus blijkbaar geen car club functie in het spel en dan moet alles via de website ofzo :confused: Echt te gaar. Mag ik weer wat M$ points dokken om mn naam te veranderen :+
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  17. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben samen met The Watcher nog altijd van plan om een keer naar de de Ring te gaan, tijd hebben we zat, t'kost alleen minstens een 1,5 tank benzine per auto denk ik... |:-


    Is er trouwens al bekend of de Ring in de demo zit?


    Met welke auto gaan jullie eigenlijk beginnen in de uiteindelijke versie?

    Ik ga denk ik voor de Peugeot 307 RC, Ford Focus ST, een ordinaire Golf GTI/R32 of weer de standaart Mini Cooper S :D
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    "VVV enquired – “Are mandatory pit-stops present in the game?” Dan explains – “no it’s not something we integrated, tyre selection will be critical however, and on long runs you will need to adapt your strategy”.

    Oh mooi man... GEEN gedwongen pitstops dus!

    dus nou kun je gewoon lekker 99 rondes rijden op een baan zonder ook maar 1 keer de pit in te moeten, offline en online... dit haalt een hele hap strategie meteen weg uit de races, je benzine raakt dus nooit op, je banden slijten wel maar gaan dus wel lang genoeg mee om het einde te halen, wat een onzin zeg, dat noemt zich dan een simulator.

    zal voor andere wel geen punt zijn, maar als je aan mij een racegame wil verkopen die zich een echte simulator noemt, dan zou je toch wel aannemen dat zoiets simpels er wel in zit, nietwaar?

    Slechte zaak...
     
  19. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat er wordt bedoeld dat je niet verplicht bent een pitstop te doen tussen die en die ronde maar dat zelf mag bepalen.

    Ik bedoel in forza een ging je benzine ook op om het zo maar te zeggen.
     
  20. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou ik wel heel erg jammer vinden. Vooral omdat deel 1 het wel had......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina