Video Marketplace: downloadbare Film's / TV series

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 7 nov 2006.

1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoorde dat je geen redeem codes in nederland kan kopen als je een am. account hebt... (staat paar posts hogerop) klopt dit?

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je een HD film ook later nog eens dowloaden en niets betalen of betaal je dan weer hetzelfde bedrag?

Met gewone (betaalde) downloads van Live heb je de mogelijkheid om ze later (op een andere Xbox bijvoorbeeld) nogmaals een bestand te downloaden waar je eerder voor betaald hebt.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    waar?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm goed zoeken ... :eek: ... ik kom ze soms goedkoper tegen in bepaalde webshops

Nee, de HD films zijn huur films en dus eenmalig te bekijken ... TV series mag je nog een keer downloaden

Ja dat klopt. (gedt niet voor Live accounts, maar wel voor andere acties)

5. koentje.k

koentje.k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een Amerikaanse acount om trailers te downloaden enzo.
    Maar nu wil ik ook wel eens een film proberen te downloaden, waar kan ik MS points kopen uit amerika? en dat het ook een beetje snel geleverd word...

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Video Marketplace nog dit jaar in Europa

De Xbox Live Video Marketplace is in Amerika al een geruime tijd geleden van start gegaan en nu blijft de vraag natuurlijk: wanneer kunnen wij hier in Europa ook van gaan genieten? Niemand heeft nog een concreet antwoord gegeven op deze vraag, maar vandaag lijkt er toch een antwoord in die richting te komen.

In de nieuwste 360 Zine is namelijk een interview te lezen met Robin Burrowes, de Engelse Xbox Live Product Manager. Deze man zal er persoonlijk voor zorgen dat de Xbox Live Video Marketplace nog dit jaar in Europa beschikbaar wordt, zo zegt hij. In het interview wordt ook nog meer over de Video Marketplace en de spring dashboard update gepraat. Het gehele interview kun je dan ook hieronder lezen.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Woot! Dat zou vet zijn. Bron? Maar misschien bij de Fall update.

8. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: http://www.n4g.com/xbox360/News-37722.aspx

Daadwerkelijk stukje uit het interview:
    Volledig interview hier te downloaden

Hoop dat het daadwerkelijk waar is en dat we een mooi alternatief hebben naast de HD-DVD Speler!

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop het ook :thumbs:

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    maar ga jij der voor betalen? /Mod hier mag niet over gesproken worden, zie de [faq]faq[/faq]

11. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    alles zal waarschijnlijk niet goedkoop worden, maarja, liever duur dan niet te koop. wat er nu op de marktplaats staat stelt echt niks voor, dus alles is beter dan nu

ik vind het BTW genaaid dat wij Europeanen achter worden gestelt ten opzichten van de Jappanners en de Amerikanen terwijl wij volgens mij de grootse consumentengroep zijn.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is er eigenlijk al wat meer over een eventuele release date bekend?

Ik ging er eerst vanuit dat het samen met de Elite gelanceerd zou worden, maar het mag duidelijk zijn dat dat niet gebeurd is.

13. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop de Fall update of kort daarna.

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als de prijs per film onder de 5 euro blijft, dan ga ik denk ik wel veel gebruik maken van deze update, aangezien het huren van de film niet veel goedkoper is,
    en ik regelmatig huur

weet iemand misschien heoveel het kost om in amerika zo'n film te downloaden in hd-kwaliteit?

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zo rond de 5 euro dacht ik.... Kan ook 6 zijn maar zeker niet meer.... (dollar natuurlijk in USA ;) )

16. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Video Marketplace zal eind 2007 in Europa komen, dus het kan zijn dat Video Marketplace in de Fall Update zal zitten of vlak daarna zal komen.

17. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :):

Ik ben daar eigelijk niet zo zeker van.

18. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn niet de grootste "consumenten groep" en als de video marketplace beschikbaar komt kost een SD film ongeveer 3,50 euro en een HD film 4.50 euro.
    Als je begint met film kijken moet je deze ook binnen 48 uur bekijken en de film blijft (voor dat je begint) 2 weken beschikbaar.

19. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar kan je naast films ook series en clips halen, en huur je ze dan of kan je ze ook gewoon kopen dat je ze altijd waneer je maar zin hebt kan zien???????????

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    3,50 vind ik nog zeer redelijk...echter dan moeten het wel nieuwe films zijn. Grootste probleem wat ik er DENK ik mee ga hebben, is dat het allemaal mainstreamfilms gaan worden, die mij interesse niet kunnen wekken.

Deel Deze Pagina