1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Vanaf vandaag. 1 Gig groot, dus je bent wel even aan het downloaden.

    Eerst indruk: niet slecht, lang niet slecht. De textures zijn van lagere kwaliteit dan op de PC (het spel ziet er "fuzzier" uit), maar het draait lekker soepel, veel soepeler zelfs als BfMEII. En de besturing is heel behoorlijk. Ben nog aan het twijfelen of ik hem ga halen, omdat ik hem op de PC met hogere details kan draaien, maar voor de rest is dit echt een prima versie. Zeker aanbevolen als je als je geen PC gamer bent of er niet een redelijke computer voor hebt. Of als je eens een keer wat anders wilt doen op de console.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hoe maak je in de demo verdediging gebouwen? :eek: Net zoals in Red Alert 2 met van die Bunkers en luchtafweergeschut etc..
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Support tabblad.

    Edit: En bunkers kun je maken door je riflemen in te laten graven (special unit ability).
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Even nog een vraagje tussendoor. Ik heb op dit moment geen gold membership, maar mocht ik hem wel weer aanvragen, is het dan mogelijk tegen friends te spelen in de demo? Ik kan me herinneren dat iemand ergens in deze topic zei dat je willekeurig in games wordt gezet zodra je online gaat. Ik kan helaas de post niet meer terugvinden, maar kan iemand dit bevestigen?
     
  5. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op xboslive drukt word je automatisch in een wedstrijd gegooit die meteen binnen 5 seconden start, je kan dus niet kiezen met wie je wilt spelen.

    Trouwens, weet iemand waar je deze goedkoop kan pre-orderen ? :)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Aah, da's jammer. Wilde eigenlijk met een specifiek iemand samen spelen. Niet erg, we vinden er wel wat op. En anders wordt het gewoon de volledige game. :)
     
  7. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het zonder die aliens en "spaceshit" wel cool gevonden, jammer... :'-(
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele vette game .. vanavond ook weer een paar potjes gedaan ..maar op een of andere manier versla ik die gasten op een makkelijke manier steeds :confused:


    en ook een paar keer verlaten ze de game als ze zien wat ik allemaal gebouwd heb ...? zijn zeker mensen die nog nooit C&C gespeeld hebben ofzo .. ik hoop dat er in de volledige game , wel mensen zijn die serieus en ook beter kunnen spelen !
     
  9. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus meer opties zijn jammer?:{
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  10. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    O43 Master, Kun je niet wat anders dan mensen Quoten en dan hun meningen af te zeiken? :{


    On-topic: Het spel speelt echt gigantisch makkelijk, Zag er aardig tegenop om een RTS op de Xbox te spelen, maar de besturing is echt briljant te noemen.
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Die ProCeela vroeg er gewoon om.
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die demo was bruut 8) Ik kan niet wachten op de volledige versie!! Want de besturing is echt super!! 8)
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ahhh jaloersss Pikkie :):
     
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    VRAAG

    Iemand enig idee of het tempo waarmee de muis over het scherm beweegt aan te passen is in de volledige game? Ik vind het in de demo echt bizar snel over het speelveld gaan zo snel dat je echt niet een paar units kan aanklikken dat kost echt 5 minuten om heel precies op een unit te komen nu :confused:
     
  15. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waar je dit spel kan kopen/pre-orderen voor een goede prijs? :D
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik heb ook nog een vraag: is het mogelijk om een vak om bepaalde units heen te "trekken" (net zoals in de PC versie), waardoor je bepaalde units selecteert? Nu kan ik alleen alles selecteren of een enkele unit... maar bijvoorbeeld niet de helft van het scherm als ik mijn leger wil opsplitsen.
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Boven één unit A ingedrukt houden en zodra je een vierkantje in je cursor krijgt over ander units gaan, dan selecteer je precies die jij wit.
    Je kan ook als je al een unit geselecteerd hebt een andere er bij selecteren door door A even wat langer ingedrukt houden.
     
  18. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gcshop.nl tot nu toe als goedkoopste gezien voor 54.50 8)
     
  19. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat behoorlijk meevallen, het is even wennen ja, maar het moet niet te langzaam gaan.
     
  20. jaapie007

    jaapie007 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus kan je deze game nu op de xbox 360 online doen en dan dus met pc mensen spelen? Of alleen 360 tegen 360?
     

Deel Deze Pagina