Vroeger had ik het spel (deel 1 nooit gespeeld, vanwege die recenties van slap gedoe met die telikinese op koeien)
Deel 2 heb ik vorig jaar gekocht en gespeeld, ik was toen nog niet erg goed in games, behalve pc dan...
maar nu wil ik het weer gaan spelen omdat alle andere games op de pc nogal saai/al gedaan zijn
De reden waarom ik kapte met Deel 2 was vanwege zo'n missie waarbij je in de saucer zo'n zender op een toren moet verdedigen, en dan in je eentje.. kwam er niet langs en werd aggressief op me xbox, lol
Jammer genoeg ben ik het spel kwijt... Dus ga hem weer ergens kopen...
Iemand bied zich als vrijwilliger aan om als ik weer ergens vast zit me te helpen of is iedereen lui?
Ik had het spel maar ruim 2 weken gespeeld en maar tot eiland 2 gekomen (eiland of stad?
) maar wat ik toen allemaal al had gezien, is het toch een vet spel...
THQ is blijkbaar naar area 51 geweest, Crypto gestolen, en er een game over gemaakt, nu weet de hele wereld dat er aliens bestaan.. in games dan hé *)
Wie is nog meer Fan van DAH! 2? Meld ff bij mij, en ik bedoel echte fan he, niet maar een kwartiertje per 2 dagen ofzo, reageer hiero/pm me/voeg me toe/e-mail me zodat we in contact kunnen komen, lol, hulp is altijd
Meh >..>
Arkvoodle
Klik om te vergroten...