1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op de pc maar ook de demo op de 360 beviel me zeer goed
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het wordt alleen 360 vs. 360. De spellen die cross-platform multiplayer gaan aanbieden moeten nog uitkomen. Ik denk dat, hoewel de besturing op de 360 me tien keer meevalt, het niet helemaal eerlijk zou zijn. :cool:
     
  3. jaapie007

    jaapie007 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet niet, als je een tijdje die game gespeeld heb op de 360 dan kan je al aardig snel handelen. Dus ik denk dat dat nog wel mee valt computer tegen 360. \o/
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die demo vond ik wel vet, hoop dat het echte spel ook zo is.
     
  5. ViperMike

    ViperMike Guest

    Of niet, die mamoeth tanke zijn te sterk. Het enige waar het om draait is die tanke. En ik hoop ook dat je die superwapens kan uitzetten online want die vind ik ook zo saai, heb je eindelijk een basis en dan gooit hij er zo een ion canon op. Ze mogen het van mij iets meer balancere.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wahaha :p dat was altijd al zo :p ik doe ook altijd super weapons uit...
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Tja die mammoth slinger je ook zo uit je broekzak, meestal is het mammoth rushen weinig taktiek verder. na 5/10 min is het over. best wel jammer. mammoths waren in de voorgaande versies toch wel vrij moeilijk te krijgen en daardoor waren ze zo angstaanjagend. Nu rijden ze als gewone tanks over het veld, waardoor die predators een beetje in het niets vallen net als de overige units.
     
  8. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was in de vorige delen (op de PC) ook het geval, bijv. bij Generals zette je zo 20 Overlords neer, gattaling cannon erop en gaan. Dan ben je ook al kansloos.
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Maar generals noem ik ook geen echte C&C game. ;)
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hebben die mammoths geen zwakke plek ofzo? Want hoe moet de Nod het ooit winnen van de GDI?
     
  11. basovich

    basovich Guest

    woehoe:)..winkel hier heeft hem misschien al maandag:D!
    hopen dan maar.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Uiteindelijk weinig, maar met NOD heb je ontzettend snelle productie en units. Bezet z.s.m. alle rescources op de kaart. Zo wordt een GDI speler erg beperkt in zijn eigen productie.
     
  13. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dat je ze snel kan bouwen maakt mij opzig niet zoveel uit, maar ik vind het zo ontiegelijk saai dat je zoveel geld hebt. Die tanke koste geen drol. En bij de oude C&C moest je nog een beetje tacties zijn met harvesters bouwe of molle en nu heb je er al genoeg aan 2. Als iemand alleenmaar tanke bouwed maak ik 10 van die infantry trainers, laat ze van alles wat bouwen en zo alles naar hun basis laten lopen. Net zolang tot ik zonder geld zit(wat tog niet gou gebeurd) of hij dood is.. Werkt altijd uitstekend :)
    En is het normaal dat die juggernouts zo ver kunnen schieten. Mijn basis werd kapot geschoten vanaf zijn basis met die dingen.
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    idd, normaal moest je ongeveer 6 harvesters hebben om een beetje geld te maken. Dat bedoel ik ook dat je die mammoths gewoon uit je mouw slingert. kost geen drol.
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel dan ook liever de missies die zijn wat uitdagender merkte ik al op de pc....en met red alert 2 was dat ook al dat je zo tank rushen kon...
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ben benieuwd, las dat het spel verbazend goed speelt op de 360. Heb hem op de pc maar niet veel gespeeld, dus weet nog weinig van de missies :D

    Can't wait
     
  17. basovich

    basovich Guest

    heb het spel sinds vanmiddag:D!! winkel had opgebeld dat ze hem nu al hadden:)! (mocht het alleen niet vertellen, beetje flauw).
    Maar vind hem erg vet. er spelen nog maar 2 andere mensen online dus heb de MP niet kunnen checken:mad:! singleplayer is wel aardig en is makkelijk te versturen. de Tutorial is wel relaxt om alle basisknoppen en handelingen te kennen. Grafisch vind ik hem wel wat minder. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    kheb hem nu ook, ziet er iig niet slechter uit dan op mijn laptop! :) (x1600 256mb gpu)

    *Gaat verder met bootcamp, Cursor beweegt wel focking snel :9

    Redelijk makkelijke achievements denk ik... (ook 4: 0gs achievements...)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  19. basovich

    basovich Guest

    kan je veranderen bij Options;)..

    morgen denk-k ff de MP spelen. stuur je anders wel een friend req. of jij mij heb ik tenminste een NL die hem al heeft:9.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook al binnen via de Gameshop :D!

    wel erg snel trouwens ! ga vanmiddag is een paar goeie potjes Skirmish spelen en jullie kunnen me toevoegen om samen te spelen !
     

Deel Deze Pagina