1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0


    [​IMG]


    [gb]Splinter Cell Conviction[/gb]


    Ontwikkelaar: Ubisoft
    Uitgever: Ubisoft
    Genre: Stealth
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: 1-8
    Opties:
    Releasedatum: 2009/2010
    Officiële Website:
    XBW Gamepage:


    [gb]Informatie=(/gb]

    In Splinter Cell Conviction is Sam Fisher niet langer de supergeheime meestercommando die voor Third Echelon de vrijheid van de Verenigde State van Amerika waarborgt. Na zijn uitstapje in Double Agent is Sam vertrokken naar zonnigere oorden en lijkt hij zijn leven te kunnen slijten zonder nog het vuile werk van de overheid op te hoeven knappen. Maar zijn verleden achtervolgt hem, zijn vriend en ex-collega Anna Grimsdotter zit in de problemen en zoals elke goed vriend, keert hij terug naar Amerika om haar te helpen. Teruggekeerd bij zijn voormalige werkgever, blijk alles mis gegaan te zijn wat er mogelijk scheef kon lopen. De NSA is veranderd in een bureaucratische instantie waar de er voor de legendarische Sam Fisher geen ruimte meer is. Tegen al zijn gevoel in moet Sam Fisher de rug keren tegen de organisatie die hem heeft gevormd en onder last van verraad wordt hij vanaf nu gezocht door alle Amerikaanse overheidsinstellingen terwijl hij zijn onschuld bewijst en een complot onthuld waar al zijn ex-collega’s in betrokken zijn.

    Deze nieuwe Splinter Cell stapt af van het militaristische ‘dodelijk commando met nachtvisie’ imago dat de serie voorheen had en gaat dieper in op de persoon Sam Fisher en een manier van sluipen die iedere voortvluchtige zich eigen moet maken; het open daglicht en publieke omgevingen. Sam zal dan ook zijn kleding en uiterlijk aangepast hebben om minder op te vallen terwijl hij het complot ontrafelt in diverse locaties in de wereld. Hij zal zich niet verdacht moeten gedragen en onder andere kunnen schuilen onder de hoed van zijn trui. Hoewel Sam niet langer de technische en organisatorische ondersteuning heeft van Third Echelon, zal hij zonder gadgets en geavanceerde wapens nieuwe contacten moeten maken voor informatie en menig maal zijn brute kracht en vuisten moeten gebruiken. Hiervoor heeft Ubisoft een speciaal systeem ontwikkeld dat alle omgevingselementen interactief maakt. Ook heeft Sam een zesde zintuig voor het opsporen van personages die hem kwaad willen doen, om deze vervolgens discreet uit de weg te ruimen of te ontsnappen.

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]

    [gt]49278[/gt]

    [gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

    -

    [gb]Verder=(/gb]

    Ik heb verder niet meer screens geplaatst omdat we niet echt weten hoe het eruit ziet nadat die is terug gegaan naar de tekentafel.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oke, oke...weer een deel van de Splinter Cell serie. Misschien ga ik deze wel kopen. De enige Splinter Cell game die ik heb gehad was Splinter Cell 1...En die vond ik echt saai. Zo donker, en weinig vrijheid. Als deze licht wordt, en meer vrijheid heeft, dan wil ik 'm denk wel kopen. :)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Meer van het zelfde niet waar, maar ziet er wel goed it niet :D.
     
  5. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze zeker wel halen, kan nu al niet meer wachten tot hij komt :D. En ik vind helemaal niet dat ze dit uitmelken, want ieder deel is altijd weer een prachtwerk :9.
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De screens zien er goed uit en het lijkt erop dat Sam meer vrijheid heeft
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    weer een nieuwe splinter cell ?
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    oeeh:9 nee het is een oude:9 maar het lijkt me wel gaaf. heb tot nu toe alle delen alleen deel 1 wel uitgespeeld maar geleend (niet zelf gekocht en ook niet allemaal uitgespeeld) maar ik vind het wel gaaf. het enige probleem is ik hou van afwisseling en heb geen geduld. naa een level of 4/5 vereelt het al vind ik.

    dit is nog art gedoe toch? en nog niet eens in de buurt van ingame.....
    het mooiste is een mmorpg van splinter cell, leen nog geen idee hoe dat ooit zou moeten:9 splinter cell is online wel kei vet:D
     
  9. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ik krijg bij deze screens niet echt het oude Splinter Cell gevoel terug moet ik zeggen, maar het is even afwachten op wat concrete info.

    Dit keer zal ik maar niet meteen van de daken schreeuwen, want de Xbox 360 versie van Double Agent viel me toch wel tegen. Achteraf had ik de PS2 of zelfs beter, de Xbox versie moeten nemen puur vanwege de betere content (co-op mode etc.).

    Splinter Cell heb ik altijd al een goede stealthgame gevonden met Chaos Theory als hoogtepunt, echter blijft MGS voor mij toch wel de koning op dit gebied. Een game die zoveel meeslepender is en je op bepaalde momenten letterlijk bij je strot pakt. Vooral bij het einde van MGS 3 had ik toch wel een brok in mijn keel...
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb SP:DA niet gespeelt, maar wil hem misschien later nog eens gaan halen. SP:Conviction ga ik waarschijnlijk wel meteen halen, op de pc heb ik voorheen ook alle delen gespeelt.

    Maar heeft Sam Fisher in dit deel een baard? Want op die screens van jeux-video zie je steeds een man met een baard in actie.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben het met bepaalde dingen zeker eens!
    Want ook voor mij viel DA toch wel enigzins tegen (en dat terwijl SC een van mij favoriete franchise,s is)
    Zo vond ik bijv de JBA Headquarters missie gewoon niet leuk,smaken verschillen maar ik vond het irritant.

    En 80% koop ik een SC game voor de MP,en laten ze die nu net verneukt hebben in DA.
    Daarom ga aub terug naar de Roots van PT en CT (kwa mp dan)
    Verder sta ik open voor een heel andere wending,zoals op de screens te zien is.
    Maar zoals Cybercon al zei,doen de screens wel een beetje af van het "splinter cell gevoel"
    Waar zijn de goggles en gadgets?

    kan natuurlijk ook gewoon een enkele missie zijn,maargoed time will tell.
    ik kan in ieder geval al niet wachten op screens vd MP.

    mvg,

    Smok3r
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  12. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien het feit dat de missies zich in dit deel overdag afspelen en de missies van de traditionele Splinter Cell games 's nachts, verwacht ik niet bepaald meer van hetzelfde. Bovendien maakt men nu gebruik van de Unreal 3 Engine, dus ik verwacht wel degelijk iets nieuws. :)
     
  13. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    die screen tussen de mensen doet het hem voor mij! zo vet om je in de mensenmassa te kunnen verstoppen! kan niet wachten op dit deel
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt wel of je een zwerver speelt, ipv sam fisher:p


    mss heeft ie een drank probleem
     
  15. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Khoop dat de multiplayer weer 2 vs 2 word, want double agent was wel goed met de single maar de multi was gaar en saai, te los en zeker geen minder tactiek zo zonder de gadgets en met 3 players. Damn ik mis sc2 en 3, als sc 5 net zo word als 4 ga ik huilen, ikm is het echt, de tactiek, skills, 4 was gewoon ruk!!!!!!!
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Smartass

    *pas op voor splinter cell: DA spoilers!*

    In principe is dit ook zo. In het laatste deel zag je al dat Sam moest vluchten voor zijn eigen overheid. Deze denken namelijk dat Sam Fisher (serieus) lid was van John Brown's Army deze terrorischte organisate wou bommen plaatsen in verschillende delen van de wereld (onder andere vrijheidsbeeld). Sam wist dit echter te voorkomen maar de overheid dacht dat hij serieus bij de terrorischte organisatie zat terwijl hij eigenlijk (non official) undercover was. En de enige die kan bevestigen dat Sam Fisher nog wel aan de goede kant van de wet staat is Lambert maar die is in double agent neergeschoten (tenminste als je die keus had genomen.)

    Hierdoor is Sam fisher voorvluchtig voor zijn eigen overheid waar hij eerst zo lang voor heeft gewerkt. Daarnaast is zijn dochter in het vorige deel ook overreden dus het kan zijn dat de man er een beetje als een emotioneel wrak uitziet inderdaad!
     
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er voor mij uit, alsof er meer actie komt, en minder stealth...
    maar goed ik zal nog maar even afwachten, voor ik een echte mening vorm

    maar laat ze in elk geval weer eens een echt goede MP kopen, al vond ik die uit DA aardig, hij was bij lange na niet zo goed, als ze eerder hebben laten zien...
     
  18. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell vandaag de dag is al lang geen Splinter Cell meer zo als we die kennen uit het eerste deel. Door de vele aanpassingen die de serie heeft ondergaan uit Pandora Tomorrow, Chaos Theory en toen Double Agent blijft er weinig over van de oorspronkelijke Splinter Cell. Vroeger vond ik Splinter Cell frustrerend moeilijk, tegenwoordig ben je nooit meer ergens écht lang mee bezig. De serie is toegankelijker geworden voor de massa, net als de Ghost Recon- en Rainbow Six serie. Erg jammer voor de fans van het eerste uur.

    Naar deze Splinter Cell kijk ik ook erg uit, de hoofdreden is dat het een Splinter Cell deel is en dat ligt mij altijd wel goed. Ik hoop dat je met het volgende deel veel meer keuzes kan maken en je meer vrijheid hebt door de levels door. Dan nog wat nieuwe features er in stoppen en wat meer originaliteit (de laatste levels in Double Agent voelden voor mij erg verfrissend aan, meer van dit soort levels zijn voor mij welkom).
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  19. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow Six Vegas is toch pittig als je de moeilijkheidsgraad opschroeft , over GR heb je helemaal gelijk...
     
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    zeker wel, RSV is inderdaad moeilijk als je het op het moeilijkste zet,

    paar missions moet je echt je best doen om verder te komen,

    de screens van de nieuwe splintercell ziet er al in iedergeval goed uit :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina