ik hoop nu echt heel erg dat die komt met xbox-live want die adsl beschikbaarheid hier wordt meer en meer zeker. kan niet wachten.
Dan wordt het voor mij een hele verademing, want de pc versie heb ik nooit gespeeld doordat mijn comp verouderd is. Oei oei, kan haast niet wachten...
Ik kan je dan al verzeker als de Xbox versie speelt, de pc versie is bruter. Waarom? De controls. Battlefield zal langzamer zijn aangezien je met controller moet spelen.
ik speel battlefield nu altijd in game-cafe bij mij. is mega super lau. btw ik denk dat vliegen op xbox veeeeeeeel makkelijker word. ( en ik denk dat landen dan ook eindelijk een optie word )
Landen is makkelijker dan opstijgen Wil je opstijgen dan is er altijd een klote tank of rocketlaunher of AA gun die je neer haalt. Ontwijk je die staat er opeens een palmboom of molen voor je!
Zal wel nodig zijn. Als je Battlefield (PC) op hoog niveau speelt dan is tactiek en communicatie echt belangrijk. (Als je echt effe heel serieus gaat spelen .. en het is bestwel kewl .. alleen wel tering moeilijk). Dan zal de communicator van Live! wel strak zijn. Orders geven enzo. Goed te doen
Weer wat screens alleen aan de kleine kant Maar hij komt nog echt uit voor de xbox. We mogen de hoop niet verliezen