Welke game is een echte aanrader voor iedereen??? behalve natuurlijk splinter cell ( want die hebk al ) en Halo heb ik ook al
Ligt totaal aan jouw smaak, lees reviews en je weet een hoop meer. Kijk naar de games in mijn lijst over het algemeen zijn dat goede spellen.
jaja... gehehehe owjah en dan zijn het zeker al vette spellen he nee maar gewoon van racen of games meej schieten zoals medal of honor ofzow..
ikzelf vind UC, jedi outcast helemaal te gek.. maar das mijn mening. daarom is het beter om reviews te lezen en wat je dan leuk lijkt te kopen die neem je.. dan weet je haast zeker dat het geen miskoop is
Nou racen is dus sega gt en Colin mc rae.ook Gotham is goed. En shooter men zegt dat Unreal erg goed is. Ik vind outlaw golf ook wel geinig en op de ps2 stuntman en NFShp2.
Racen he? Heb je Rallisport Challenge al eens geprobeerd? Echt onwijs gaaf. Mooie graphics, goede controls en een goede mix tussen arcade en simulatie. Verder is het leuk om tegen 3 andere mensen te racen, want de AI valt in de lagere moeilijkheidsgraad wel erg tegen. Maar verder niks dan lof. Aanrader!
Lol Hoeveel threads zijn daar al niet over. Welke game moet ik kopen? Wat is een aanrader? Lees reviews jongen! Maar goed... toppers zijn o.a.: splinter cell, halo, deathrow, UC, morrowind, project gotham, cmr 3, sega gt en tony hawk 4
Er is nu een pack te koop bij media markt Oddworld/ RCS/ amped voor 90 euro is ook niet slecht trouwens.
Re: ? Lijkt er wel op. Maar bij CDS speel je in woestijnomgevingen, bij GR vooral in jungle. En bij CDS worden alle 4 de leden apart bestuurd, niet in teams. En CDS speel je vooral in 3e persoon, GR in 1e.
Re:game Geef eerst is aan hoe je speelt, ga je er lkkr een paar uur voor zitte,speel je af en toe vlug een potje,btw je wilt race,schiete ook maar je hebt halo al als je nog een schietspel wil pak UC,voor racespellen wil je rally?Colin mc rally of rallisport challange,hou je van de straten pak Project gotham racing,en tsja Gt200 is er ook nog
Re:Claw Die was toch mee cell shading? ach jah racen ligt me niet zo(heb wel men gran turismo 2 cd'tje vierkant gespeelt op de PSone ) Maar hij moet zelf kijke en niet naar meningen zoeke, -feiten zoeken-conclussie trekken-KOPUH- Sherlock Holmes