Mijn Games gaan kapot

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxfan, 5 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxfan

xboxfan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey lui.

Ik heb nu ongeveer een halfjaar een xbox, en koop ongeveer een keer in de maand een spel erbij.
    Halo was mn eerste game en daar doet een level het niet meer van ( het laatste ).
    Project Gotham Racing was mn tweede game, daarmee kan ik in het hoofdmenu komen, maar verder ook niet ( niet Racen dus ).
    Ik heb Microsoft Nederland gemaild, maar die verwezen me naar xbox.com, en die zouden een telefoon nr hebben, maar daar kun je alleen met engels terrecht, ze hebben ook een mail adres, daar heb ik in het engels naar toe gemaild ( ongeveer 3 weken geleden, maar die mailen niet terug, ook de winkel waar ik de spellen heb gekocht kunnen er niets aan doen want ik heb en de bon niet meer en de garantie, 90 dagen, is verlopen. Ik zit met 2 kapotte games en kan er nergens mee naar toe. 170 euro vind ik iets te veel om de spellen zomaar weg te gooien ( veel-ste-veel )
    wie kan me helpen?
    Ik ben uiterst voorzichtig met mij cds want ik ben er als de dood voor dat ze kapot gaan. ( dat gebeurd dus wel, boehoe )
    Toen ik laatst mijn cds bij een lamp hield, toe zag ik dat er allemaal, precies ronde krassen op zaten, hoe kan dit en waar moet ik dit melden, waar kan ik uberhaupt naar toe?

Xboxfan =( =( =(

2. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Wat doe je nu, je andere thread wordt al beantwoord...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina