Mijn Games lopen kapot.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxfan, 5 jan 2003.

  1. xboxfan

    xboxfan Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey lui.

    Ik heb nu ongeveer een halfjaar een xbox, en koop ongeveer een keer in de maand een spel erbij.
    Halo was mn eerste game en daar doet een level het niet meer van ( het laatste ).
    Project Gotham Racing was mn tweede game, daarmee kan ik in het hoofdmenu komen, maar verder ook niet ( niet Racen dus ).
    Ik heb Microsoft Nederland gemaild, maar die verwezen me naar xbox.com, en die zouden een telefoon nr hebben, maar daar kun je alleen met engels terrecht, ze hebben ook een mail adres, daar heb ik in het engels naar toe gemaild ( ongeveer 3 weken geleden, maar die mailen niet terug, ook de winkel waar ik de spellen heb gekocht kunnen er niets aan doen want ik heb en de bon niet meer en de garantie, 90 dagen, is verlopen. Ik zit met 2 kapotte games en kan er nergens mee naar toe. 170 euro vind ik iets te veel om de spellen zomaar weg te gooien ( veel-ste-veel )
    wie kan me helpen?

    xboxfan =( =( =(
     
  2. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Moved --> Xbox General Chat
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Moet je even in het andere forum zetten

    Je moet gewoon bellen in het engels praten met die gasten. Dan zeg je dat je Xbox kapot is en dan stuur je je shit op naar ze in een doos die je thuisgestuurd krijgt.

    Easy peasy. Niet laten omlullen door de helpdesk iig.. die komen altijd met ideeen als hard disk leeg halen enzo.
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Je bent me weer voor 8)
     
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je er zeker van bent dat het je games zijn dan moet je ook gewoon bellen. Krijg je nieuwe games.
     
  6. xboxfan

    xboxfan Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervolgje

    sorry maar was nog wat vergeten.
    Ik ben uiterst voorzichtig met mij cds want ik ben er als de dood voor dat ze kapot gaan. ( dat gebeurd dus wel, boehoe )
    Toen ik laatst mijn cds bij een lamp hield, toe zag ik dat er allemaal, precies ronde krassen op zaten, hoe kan dit en waar moet ik dit melden, waar kan ik uberhaupt naar toe?

    Xboxfan =( =( =(
     
  7. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Je games zijn niet kapot, dat is erg onwaarschijnlijk, tenzij je er krassen op hebt gemaakt. Je zult toch contact op moeten noemen met de Xbox Customer Care, die sturen je vervolgens een mooie doos op, daar stop je je Xbox in en hij wordt weer opgehaald. Vervolgens kijken ze m na bij Microsoft en maken ze hem, als je geluk hebt, heb je m binnen enkele dagen weer terug.

    [edit]Doordat er zoveel reply's tegelijk werden geplaatst kon ik niet direct antwoorden... :D [/edit]
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Re: Vervolgje

    Is je Xbox. Gewoon bellen zoals ik al zei. Dan zeggen dat sommige games het niet doen en dat je krassen hebt. Dan vervangen ze hem voor je.

    Tis dus gewoon een kwestie van bellen, jij of je vader ofzo kan ff bellen. Uitleggen aan de helpdesk. Die geven je dan wat tips. Maar als ze dingen zeggen als Hard Disk leeghalen dan zeg je dat je dat al hebt geprobeerd. Anders moet je weer terugbellen straks.
     
  9. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat betwijfel ik, in principe gaat zo'n game alleen kapot door krassen, en dat is dan je eigen schuld. Maar je kunt een verhaaltje ophangen bij de winkelier, dan kun je m vast wel op de een of andere manier ruilen... ;)
     
  10. xboxfan

    xboxfan Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ff op het andere forum gezet ( general of zow )

    xboxfan=( =( =(
     
  11. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Knul, daar stond ie al, ik had m allang verplaatst... ;)
     
  12. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    hij was al verplaatst door de mods]:-
     
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar goed, het antwoord is simpel en al meerdere malen verteld. Je belt de Xbox Customer Care, zegt dat je Xbox kapot is, geeft je adres door en klaar is kees, binnen enkele dagen heb je m met geluk weer terug... En anders laat je je vader bellen als je daar tegenop ziet.
     
  14. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Vervolgje

    Hmm heb je hem vanaf de launch? Toen werden er Xbox'jes verspreid met een "defecte" DVD player. Voor meer info klik hier. Maar er werd gezegd, en dat wordt nog steeds beweerd dat het geen gevolgen had voor de inhoud van de DVD... Misschien is het dus niet zo... Ik weet het verder ook niet, als ik jou was zou ik contact opnemen met de klantenlijn en zeggen dat je Xbox kapot is. Dat je het inmiddels 'bekende' probleem hebt met de DVD drive. Zeg er dan ook bij dat je ronde kringetjes hebt op je cd die je er dus onmogelijk zelf op kunt hebben gemaakt (tenminste als jij geen passer gebruikt op je cd'tjes :) ) Dan vind ik dat ze de DVD wel moeten vervangen... Ik hoop dat het je lukt, want 2 games die je niet meer goed kunt spelen is natuurlijk dood zonde...
     
  15. xboxfan

    xboxfan Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, nee ik heb hem ongeveer van af Juni, maar ik ga zeker ff bellen, bedankt.
     
  16. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Vervolgje

    die precies ronde krassen zijn normaal hoor ik dacht eerst ook dat het door mn xbox kwam maar dat is niet zo, want toen ik splintercell net gekocht had (nog in het folie) zaten er ook al van die precies ronde 'krasjes'op terwijl hij nog nooit in een xbox is geweest dus maak je daar maar geen zorgen over!!!;) :D
     

Deel Deze Pagina