Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik pak i.p.v de Golf GTI gewoon de VW Corrado. Zo houdt ik nog wat credits over om lekker te sleutelen (in hoevere dat dan mogelijk is. :9).
     
  2. sega freak

    sega freak Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
  3. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    No offence maar welke randdebiel zet Saleen-onderdelen op een Ford?

    Ik had eigenlijk wel verwacht dat de Ford's voorzien konden worden van Roush-onderdelen maar helaas.
     
  4. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dit slaat nergens op. Die body kits zijn zo i zo wat minimaal. Mja kan niet alles hebben :) Het is geen Neef For speed qua tunning. Mja dat was ook een beetje te. Al kon je zelf kiezen hoe gek je het wou maken. Ik had vaak wel een body kit maar dan een lv1 of zo die amper uitstak maar gewoon een mooi effect gaf.
     
  5. sega freak

    sega freak Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  6. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Welke randdebiel? Steve Saleen dus de oprichter van Saleen. Meneer Saleen heeft in 1989 een 25th-birthday genaamd de SSC Ford Mustang gebouwd. Dus zo gek is het niet dat er Saleen onderdelen op een Mustang te zetten zijn.
     
  7. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    +
    Dat je een Ford koopt en die ombouwt naar eigen inzicht en pas 4 (!!!) jaar geleden door Ford wordt gevraagd om mee te werken aan bepaalde onderdelen (dus niet eens volledige auto's), kwalificeert wat mij betreft niet als huisleverancier of leverancier voor Forza2.

    Roush (en andere bedrijven) zitten al veel langer in de business en zijn, in ieder geval in Amerika, goden als het aankomt op getunede Fords. Beetje jammere zet van Turn10 maar het zal wel een budgettaire kwestie zijn waarbij Saleen de portomonnee heeft getrokken en Roush vond dat ze gratis in het spel moesten ofzo.
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    :lol:
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zit nog eens naar screens te kijken, maar ligt het nu aan mij of zijn de textures op de auto echt van lage kwaliteit?


    [​IMG]

    Of hjeb ik het mis!
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Die komen van Xboxyde en zoals hij al heeft aangegeven heeft hij een bepaalde HD-recorder gekocht, die op het moment nog wat blurry is. De kleuren spreken wel wat meer, maar de screenshots zijn blurry. Lees maar goed op Xboxyde.
     
  11. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    De vraag is of dit textures uit het spel zelf zijn.

    Want was er ook niet een optie om zelf plaatjes te importen in het spel ? Als het wel standaard textures zijn is de kwaliteit niet echt geweldig nee.
     
  12. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    optie op zelf plaatjes te importeren?
    bedoel je dat t mogelijk is om plaatjes die niet in t spel zitten/gemaakt kunnen worden op je auto te zetten?

    bv. een mooi ajaxlogo ofzo?:p
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee dat kan niet.
     
  14. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah dan heb ik dat verkeerd gedacht :) Zou wel leuk geweest zijn :D Maar een beetje onmogelijk ja. Want dan moet je voor een race eerst alle plaatjes van iedereen over sturen. Duurt lang en staat je HD alleen maar vol met plaatjes.
     
  15. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft niet hoor.
    Neem bijvoorbeeld Counterstrike, kon je ook sprays op textures zetten die iedereen kon zien.
     
  16. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar maar ik vraag me af hoe dat wordt gedaan. Maar als je dat met veel plaatjes gaat doen wordt het misschien lastiger ? En die plaatjes moeten dan op de server staan en gedownload worden door door de persoon die er naar kijkt.

    En als je nu veel grote textures op je auto plakt en veel mensen dat doen kan het volgens mij voor een aardige vertraging gaan zorgen. In ieder geval voordat een race begint.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Het kan niet omdat je dan met copyright problemen komt te zitten als mensen allerlei merken etc. op de auto plakken. Weet niet of de eigenaar van bijv. de Simpsons het leuk vindt als zijn werk gratis in iem. anders spel wordt gekopieerd.

    Natuurlijk zal het zeer volwassen publiek op Live vast wijs genoeg zijn om geen pr0n, dierensex, of andere nog veel ranzigere shit op een auto te plakken... Ik ben blij toe dus dat dat niet kan.
     
  18. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je helemaal gelijk in. Bij Half Live zie je soms ook hele rare plaatjes voorbij komen of Pr0n. Dus dat heeft aan dat veel mensen ook niet volwassen genoeg zijn om daar mee om te gaan.

    Maar ik neem aan dat er genoeg opties aanwezig zijn om je auto toch mooi te maken :)
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Genoeg? Zat! :p
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina