Hallo allemaal, kan iemand mij helpen met het volgende? Ik probeer mijn xbox op de tv aan te sluiten via mijn videorecorder. Ik heb de XBox aangesloten op de scart-ingang op de videorecorder. Ik krijg wel beeld en geluid te zien van de XBox, maar het beeld flickert constant . Kabels zijn ook goed aangedrukt. Komt dit bekend voor, kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt! ANJiawon
Heb het ook wel is geprobeerd op mijn Dvd recorder aan te sluiten.. Toen had ik ook flikkerend beeld. Ik denk inderdaad ook dat het iets met de herz standaard te maken heeft.
De kopieerbeveiliging in de videorecorder veroorzaakt het probleem. De kopieerbeveiliging van Macrovision heeft als doel het kopiëren van materiaal dat auteursrechtelijk is beschermd, te voorkomen. Als gevolg van het Macrovision-systeem worden de beveiligingscodes van de dvd-film gecontroleerd. Hierdoor is het videosignaal zwakker. Het meest voorkomende symptoom is dat de helderheid van de beelden verandert tijdens het afspelen. Het beeld kan ook op andere manieren nadelig worden beïnvloed.
dat kan je nog al eens viet tegen gaanvallen 50 hz is ok maar 60 Hz opnemen (met pinnacle appratuur) Neee