Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook vorige week donderdag opgestuurd, miss komt ie vandaaag :p
     
  2. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem zojuist terug. Een gloednieuwe met hitachi drive. Fabricagedatum 6-8-2006. Dus zeer netjes geregeld door Microsoft. Wel ben ik (gelukkig :+ ) m'n wk2006 faceplate kwijt...
     
  3. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m ook weer hoor :) . Weliswaar nog wel de hitachi maar hij is een stuk stiller. Hij is btw van 26-5-2006. Maar iig toppie van microsoft :thumbs:
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Heb dus ook gewoon de Hitachi, maar hij is dus wel veel stiller. Plus ook nog een maandje Xbox Live Gold erbij gehad, terwijl ie maar een weekie weg was geweest. :+
     
  5. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem morgen opsturen, dus ik moet wss de dashboard update missen.
     
  6. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is ook weer binnen en erg snel deze keer. Bovendien 6 maanden jonger dan mijn oorspronkelijke xbox en bijna een jaar jonger dan die ik na de eerste reparatie kreeg. En tot nu toe werkt alles weer! \o/
     
  7. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zaterdag gebeld naar miscrosoft en ik zou binnen 48 uur bericht krijgen via email (die ik uit moest printen volgens hem). Ik kreeg wel een emailtje maar dat was een standaard gegenereerde. Ik kreeg tijdens het telefoongesprek wel een referentie nummer die ik aan UPS moet doorgeven, dus kan ik UPS al bellen of moet ik nog wachten op het mailtje van microsoft ?
     
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    je mist nog een email met een label? Die moet je namelijk hebben voordat je je xbox kan opsturen. Dat label moet je uitprinten en op je pakketje plakken.
     
  9. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde, ook zaterdag gebeld en alleen dat standaard gegenereerde mailtje gekergen. Ik wacht nog een dag en dan ga ik bellen.
     
  10. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0

    Mijn 360 is ook kaduuk. En in Januari had ik gebeld, en binnen 2 dagen had ik een email met een pakbon voor op een doos te plakken en dan op te laten halen door UPS. Deze was alleen 10 dagen geldig. En omdat ik geen doos op dat moment had, heb ik 'm laten verlopen. Goed, ik daarna weer bellen met MS Support. Zouden ze weer een email sturen. Die kwam dus niet. En nu, 3 maanden later. Tig telefoontjes verder, met telkens de belofte dat ze het in orde zouden maken. Ze hebben het minimaal 5/6 keer geprobeerd via email. Niet gelukt. Een keer via de post. Ook niet. Toen zouden ze zelf een doos opsturen. Ook niet. En nu, na vandaag weer gebeld te hebben. Gaan ze het in orde maken. Als het goed is binnen 3-5 dagen, krijg ik een doos met de labels opgestuurd.... ...en zo niet. Dan ga ik ze net zolang bombarderen met mijn telefoonterreur!O-)

    By the way, ze hebben in de tussentijd mij wel een nieuw spel toegestuurd. Wat overigens binnen een paar dagen bij thuis was. Omdat het iedere keer niet lukte. Mijn cliƫntenbestand was 'vervuild' geraakt. Doordat men iedere keer een nieuwe order aanmaakte.

    Al met al, ik geloof in een goede afloop. En ik blijf hopen. Maar mijn vertrouwen in MS begint wel een beetje minder te worden. Ik wil dat MS mijn 360 maakt, en 'm zo snel mogelijk weer bij mij aflevert. Want ik begin het nu een klein beetje zat te worden.:mad: :'-(
     
  11. Tailz1984

    Tailz1984 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox was vorige week zondag helaas overleden. Hij heeft het ongeveer 1 jaar en 2 maanden volgehouden. Vorige week woensdag is hij opgehaald en vandaag stond ups weer voor de deur met een nieuwe. Zeer snel en netjes geregeld door Microsoft moet ik zeggen, aangezien ik er wel van uit ging dat het zeker iets van 15 werkdagen zou duren voordat ik een nieuwe zou krijgen. Iig even op de nieuwe 360 gespeeld en tot nu toe geen problemen en hopelijk blijft dat zo
     
  12. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels een nieuwe XBOX gekregen.
    Toch ben ik niet 100% tevreden. Wel over de procedure maar niet over de terug gestuurde XBOX.

    Ten eerste maakt de CD-rom (Hitatchi) veel meer lawaai dan mijn oude xbox.
    Ten tweede rammelt er iets in mijn xbox. (Dit hoort vast niet zo)

    XBOX is wel een stuk nieuwer - 20/9/2006

    Moet ik hiermee akkoord gaan? (Nee toch???)

    Graag jullie mening!
     
  13. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk niet!!!
     
  14. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Elke xbox rammelt :) Toen ik hem net nieuw had stelde ik ook de vraag. Dat is een balletje in een buisje oid die dan regristreert of je hem horizontaal of verticaal hebt staan :cool: En dat de cd-rom drive meer herrie maakt is gewoon pech denk ik, maar ik zou er zelf geen bezwaar tegen maken omdat je wel een nieuwere xbox hebt gekregen.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ah dus zo werkt die ring of light. Dat balletje meet de stand en de lichtjes reageren daarop
     
  16. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Van dat gerammel had ik zelf ook bedacht, althans toen ik een helder ogenblik had. Maar een nieuwer Xbox kan me op dat punt niet zoveel schelen, maar het is toch niet normaal dat een Drive meer lawaai maakt dan mijn versterker produceert. En dat zegt niets over mijn versterker in dit geval! :D

    Hij maakt niet een beetje meer lawaai, maar 3 x zoveel lawaai!
     
  17. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet of dit hier hoort, maar kheb hier een foto van wat er de laatste tijd gebeurd met mn 360:

    [​IMG]

    als dit gebeurd dan staat hij helemaal vast en kan ik niks anders dan het ding uitdoen... ksnap er geen hol van, gaat me 360 nu een beetje spelletjes met me spelen of issie ant doodgaan??
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zitten de component stekkers of de scart wel goed? Lijkt beetje of de video kabels namelijk niet helemaal contact maken
     
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben me xbox al vorige week maandag ontvangen (UPS) en nu pas krijg ik een emailtje dat ze mijn xbox hebben ontvangen....

    Daarin staat ook dat ze mijn xbox gaan repareren maar ik zou een andere krijgen als in omruilen. Hoop dat hij toch wel voor de 16de terug is, wil wel heel graag aan de Halo 3 beta meedoen :{
     
  20. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    gister nog alle tv kabels opnieuw aangesloten nadat ik ring of death had gezien, toen was het weer goed beeld maar bij me 2e potje voetbal ging het weer zo...

    heb net effe xbox aangezet, bij saints row werd het beeld helemaal zwart en zag ik niks meer nadat ik in die gele gloed ben gaan staan (om naar boven naar je penthouse getransporteerd te worden) daarna spel eruit gehaald, xbox opgestart, dee toen bij opstarten weer vaststaan en daarna weer vaststaan na effies wat langer....

    kga straks nog even uitgebreid uittesten

    iemand nog verkaringen voor dit beeld?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina