ik zit te twijfelen tussen whacked en loons , welke zal ik kiezen en waarom is dit voor jullie een coole party game>. ik ben benieuwd... see ya guys
als je een breedband aansluiting hebt en van plan met xbox live te nemen zou ik voor whacked gaan. Ik neem aan dat je Fuzion Frenzy al hebt? zoniet zou ik die eerst kopen. Is ook een stuk goedkoper(€30)
Wat ik van reviews heb gelezen is Whacked de beter van deze twee. Nog geen echte topper, maar Loons wordt over het algemeen niet boven de 6 gewaardeerd.
Whacked schijnt niet echt boeiend te zijn, maar Loons nog kutter.. dus ga voor Whacked (zit ook bij Xbox Live trouwens).
heb wacked een lange tijd gespeeld en was er erg tevreden van, in tegenstelling tot fuzion frenzy die ik erg matig vond. Whacked bruist echt van de energie en de humor en is erg simpel te spelen...wat IK er exact van vind kan je hier lezen in DEZE REVIEW er zijn er blijkbaar wel sommigen die de humor niet kunnen apprecieren heb ik al soms gemerkt, maar hij is op zijn minst het proberen waard....enfin, check de review maar, daar staat het allemaal
Je hebt natuurlijk nu die demo van Loons bij de OXM, ik snap er echt geen reet van, het is zo'n dom concept, ik zou echt voor Whacked kiezen
Wacked lijkt me wel beter dan Loons. Ik heb ze allebei niet gespeeld maar de meeste reviews en games site zijn beter te spreken over Wacked.