Ik ben zelf helemaal gek van dit spel en omdat ik hier nergens wat kon vinden qua hulp/cheats dacht ik: ik maak er zelf wel eentje. Ikzelf heb niet zoveel hulp nodig behalve iemand die goed is in 2 player ik heb deze thread vooral gestart voor andere mensen die hulp nodig hebben en niet geregistreerd zijn/geen thread willen maken Dus please post hier en we proberen je te helpen De eerste cheat: je drukt eerst op Pause, ga naar Archives Houd dn de L ingedrukt, linksachter. en dan: A X Y B X B Y A A, dan krijg je de 'Salad Days with Pox and Crypto' video... Dit is de enige ECHTE cheat eigenlijk... rest is allemaal unlocks, maar als iemand anders nog een cheat weet, kom maar Ik hoop dat er hier veel mensen geholpen gaan worden door vele andere xbox-gamers EDIT: hier is een trucje dat ik zelf heb uitgevonden, ja zelf niet vcan andere sites geplukt --- Stel je bent wat aant knalle enzo, dus high alert level, doe het als volgt: doe Mind flash (B ingedrukt houwe) dan een lichaam stele, evetjens wachten tot mind flash is afgelopen en tadaa alert level helemaal verdwenen --- Arkvoodle
dit kan je togh ook gwn op internet vinde : http://www.gamesradar.com/us/xbox/game/cheats/cheats.jsp?releaseId=20060418123912576073
euh.. ja, dat weet ik.. maar ik hoop de mensen die hier regelmatig op surfen (op xboxworld.nl forums dus) wat moeite te besparen voor deze cheat niet dat hij erg moeilijk te vinden is Maar waarom toch altijd dat gezanik als iemand iemand anders wilt helpen? kvind het gewoon best zielig, als je het niet leuk vind/niets goeds te zeggen hebt, post dan ook niet, deze topic is bestemd voor vrage/cheats die andere mensen hebben voor DAH! 2, niet voor zanikerds >_> Arkvoodle
Oké.... ik vind het helemaal prima dat je deze thread start enzo maar om mij nu helemaal te gaan PM'en om het over dit spel te hebben! Je kan dit ook gewoon bespreken in de Destoy All Humans! 2 thread. (die ik tevens zelf gestart heb) En verder zijn er niet zo veel mensen die deze game in het bezit hebben dus ik denk dat er sowieso weinig word gepost.(Dit baseer ik natuurlijk op wat er in de Dah!2 thread word gepost.)
Tsja, jouw mening, en van die pm, ik was verveeld rofl maar zoals je het zegt, niet véél mensen die het hebben, maar toch voor diegene die het hebben moet er toch wat zijn en dat ze geholpen kunnen worden? ^^