The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bizkid, 5 jan 2003.

1. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Is The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring nou nog iets?? Of kan ik m beter in de schappen laten liggen??

Kzat namelijk ff de 2e film te kijken en toen dacht ik van laat ik m gaan aanschaffen, maar ja kwil graag eerst ff weten of t wel speelbaar is ed.

Graag reacties van bezitters van deze game (of van mensen die hem gespeelt hebben ofzo....)

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    LOTR

De 2de flim is The Two Towers(TTT),die op de psII is deze lotr is veeel slechter TTT zal ook op Xbox verschijne w8 daar ff op ik zoek ff een link voor je w8 even

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    the two towers word inderdaad veel beter dan zijn voorganger :9 hij komt trouwens maart uit dacht ik

4. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik kan beter TTT aanschaffen dan LOTR ??? Want ik zie net ff op een andere pagina dat alleen TTT 3th person is en shit (kijk das nou wel weer kewl) en bij LOTR zie ik geen enkele screenshot een karakter ofzo (1st person sux dus enorm vind ik)....

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
  6. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens tothegame.com komtie pas op 14 maart uit :confused: das echt suck :mad:

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    w8 op tTT, want lotr is RUK

8. Gameslave

Gameslave Guest

TTT is ind. veel beter dan LOTR die nu al uit is coor xbox. Je moet echt wachten op TTT. 14 maart, ik dacht dat ie in februari uitkwam? misschien vertraagd ofzo:confused:

9. NehpetS

NehpetS Guest

hmm ik dach took dat hij ergens in februari uit zou komen maar er stata nu opeen sop tothegame.com ddat hij idd 14 maart uitkomt...WTF!!! wat doen ze daar bij EA man? Stelletje diep trieste figuren...hebben ze nou 3 godvergeten maanden nodig om het spel naar europa te brengen of zijn ze hem nu aan het verbeteren en extra opties er aan toe te voegen? Ik hoop het laatste anders worden we als gamend Europa flink genaaid.:mad: :mad: :mad: :mad:

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    LOTR: FOTR iz gewoon 3rd Person , duzz...
    LOTR:FOTR valt wel mee, maar ik zou toch voor TTT gaan

11. NehpetS

NehpetS Guest

hehe klinkt wel grappig als je het uitspreekt......LOTR:FOTR

Deel Deze Pagina