1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Vragen Xbox 360 en MSN

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 9 mei 2007.

  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je meot minstens 16 zijn, want een neef van mij is 15 en die kan het niet, ik ben 16 ik kan het wel :)
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan klopt jouw leeftijd op je hotmail account niet, want mijn broertje van 17 kan er ook niet op, en hij heeft zojuist zijn leeftijd nagekeken op hotmail.com
     
  3. basovich

    basovich Guest

    huh nu ga ik mijn account verwijderen die ik niet eens voor Xbox360 gebruik, dan kan ik hem later helemaal niet gebruiken. wat is het nut ervan :confused:..

    EDIT: naja snap er de ballen niet van, kan hem niet verwijderen omdat ik een microsoft account heb. ga ik die verwijderen en ga ik verder moet er bij mijn account change/wijzigen staan, en dat staat er niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2007
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hm, lees net dat ook al gebruik je geen hotmail/msn/live adres maar heb je wel een Gold abonnement lopen, je deze eerst op moet zeggen voordat je het mailadres kan loskoppelen. Vind het maar een rotzooi aan regeltjes en beperkingen enz.... Gelukkig gebruik ik al die meuk niet :eek: Even wachten op Fardo met z'n FAQ, komt 't vast wel goed :cool:
     
  5. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 16 maar ik krijg wel een child melding:mad:
     
  6. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Msn is supertraag en als ik naar beneden ga of naar boven dan reageert die pas na 5/6 seconden later. Kan iemand mij uitleggen hoe ik die conversations sluit ?
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    eerst A drukken op die conversatie. Dan krijg je 3 opties, de onderste is "End conversation"
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ksal is kijken wat voor leeftijd ik met me hotmail acc heb.
     
  9. basovich

    basovich Guest

    jup..naja vind het toch fijner om op de PC te msnen dan op de xbox;)..maar wel leuk om erbij te hebben natuurlijk:).
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb ff mijn hotmail acc gekeke. en idd, je meot 18 zijn om het te kunne, want geboorte datum op mijn acc is 1970 ^^, maar dat kun je toch verandere
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    oh ok, want ik had al ingevuld dak 16 was. en da kun je dus nie veranderen... hm.

    Hoe maak je snel een nieuw msn adres aan en dat je in 1 keer al je mensjes van je oude msn adres toevoegt? Dus dat je geen 150 msn adressen hoeft te gaan invoeren.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Contactpersonen>contactpersonenlijst opslaan

    en bij je nieuwe dan contactpersonen>contactpersonen uit een opgeslagen bestand importeren
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    laat maar het hoeft al niet meer. kheb de oplossing gevonden. kheb mijn leeftijd veranderd. bij je hotmail account (mailbox, www.hotmail.com) en dan opties > meer opties > instellingen > geregistreerde gegevens, daar kun je je leeftijd aanpassen.

    EDIT: K*T!!! toch niet!! Moet je hier fokking bejaard voor zijn ofzo :mad: ik had ingesteld dak in 1970 geboren was en nu doet hij het nog steeds niet. dan toch maar een nieuw msn adres.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bijna 18 en krijg het ook. MLicrosoft hefet het weer mooi gedaan ...|:-
     
  15. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ok heb ik toch mn controller ervoor nodig dus...
     
  16. kymera

    kymera Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het zelfde probleem... Childe account... echt dom slaat nergens op...
    heb nu maar nieuwe msn aangemaakt...maar moet ik daar weer 300 msn adressen gaan toevoegen... neit echt zin in.
    Denken jullie dat dit nog verholpen word? of moet ik er maar vanuit gaan dat het zo gaat blijven in de toekomst..

    en nog een vraag... je kan toch zo'n vervormer kopen dat een normaal toetsenbord een USB aansluiting krijgt?
    zal dat werken op de 360?

    danke :)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ kymera: voor die msn adressen: check de vorige pagina.

    en hoe doe je dan met een ander msn adres msn'nen op de 360? want ik kan dat nergens veranderen.
     
  18. kymera

    kymera Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    om vorige pagina staat dat je je leeftijd op pc moet veranderen.
    ik heb er 1980 van gemaakt.
    maakt geen verschil, nog steeds hetzelfde
     
  19. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    heyy is het bij jullie ook zo traag dat msn ? dat als je wat typt dat je dan nog lang moet wachten voor het op je beeldscherm verschijnt.
     
  20. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had mijn moeders msn gedaan bij registreren en op nou me moeders msn te gaan:'-(
     

Deel Deze Pagina