1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Vragen Xbox 360 en MSN

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 9 mei 2007.

  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb dat join in icoontje wel gezien. is er dan een sneltoets dat je erin kan ofzo?
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de lente update liep m'n 360 telkens vast bij 't openen van m'n friendlist. Tot nu toe werkt het weer goed :eek: Ben blij dat ik 'm niet heb opgestuurd ter reparatie!
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zit hier eigenlijk op te wachten? Ik niet, na 5 min ben ik al weer uitgekeken op WLM op de 360. De interface is echt heel onhandig. Het schermpje is veel te klein, waardoor de naam van sommige mensen al het halve scherm vult. Als ze met voice chat komen, is het programma misschien enigzins functioneel.

    Het lijkt mij eerder een manier om Windows Live Messenger te promoten...
     
  4. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik conversations kan beeindigen zonderr de controller te gebruiken of heeft microsoft dit express gedaan zodat we hun mini keyboard gaan kopen ?
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan niet... net als scrollen, wat alleen kan met de controller. Best vervelend.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, de Enter toets op een simpel USB keyboard dient gewoon als A knop, en Escape als B knop. Mijn draadloze USB keyboard van Logitech werkt gewoon op de 360 :eek:

    Maar ik heb ook nog geen manier gevonden om nicknames via de 360 Messenger te wijzigen, beetje jammer.
     
  7. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    kut child dinges gezeik bagger......

    Is er al een andere oplossing of moet ik gewoon op de update van Microsoft wachten?

    Edit: ik dacht dat ik edit deed in dat andere bericht..sorry voor de dubbelpost
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2007
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox terug, update geinstalleerd, MSN werkt prima...alleen heb ik dus een naam die ik een tijd terug heb gebruikt (en totaal niet in me passport of live id staat, gewoon een naampje op msn zelf). Ben benieuwd of die ook nog is weg te krijgen.

    Edit:
    Het is me gelukt om me naam te veranderen!

    Ingelogd op messenger pc, naam even naar iets tijdelijks veranderd, afgemeld, aangemeld met de tijdelijke naam, naam weer veranderd naar wat ik wil, afgemeld en weer aangemeld. Nadat ik dat had gedaan en weer aanmelde op de xbox is me naam veranderd naar het laatste wat ik heb gedaan op de pc. Weer een mysterie opgelost :)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  9. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je je naam verandert?
    gewoon hoe je altijd doet of bij de registratie?
     
  10. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon zoals je dat normaal doet bij de msn messenger op je pc.
    [​IMG] waar die eerste rode box omheen staat.
     
  11. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat het werkt
    ik ben al heel de dag bezig :mad:

    Thanks man , jij bente gewoon the man
    ff serieus Bedankt!!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2007
  12. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad wat ik bedoel, het scrollen door die lijst gaat echt erg traag, reageren op een bericht duurt lang etc. Sowieso vind ik die interface van msn nu erg slecht werken en vind ik het erg vreemd dat die interface die ze in alle filmpjes lieten zien (die gewoon over je film/game verschijnt) niet kunt gebruiken. Ik weet wel waarom dit is, hiervoor zal je straks waarnschijnlijk dat toetsenbordje voor aan moeten schaffen... Want je die gasten moeten toch geld verdienen |:- Ik gun het ze best maar dan moet alles wel naar behoren werken.

    @Langejan

    Dat ik vroeger een andere e-mail adres had is niet mijn eigen 'schuld'. Het is gewoon belachelijk en stom dat daar geen rekening mee is gehouden... Ik vraag me echt af of ze die updates testen voordat ze uitkomen, ik bedoel is er nou iemand op het ide gekomen om met een andere msn account in te loggen?

    Maar het zal wel aan mij liggen \o/
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    @ keave, usb keyboard: windows toetst + m en je krijgt het zwarte msn schermpje in spel/video/dash whatever

    met controller kan het niet volgens mij
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  14. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja thx ik las het net in het andere topik.

    Nog wat leuks gevonden trouwens...

    Mijn broertje is nu aan het Xboxen, hij is ingelogd met zijn eigen gamertag MAAR dan logt hij ook aan op mijn msn ?

    Hoe de F* kan dat? Je msn acount is toch gekoppeld aan je gamertag?

    EDIT: Het word nog leuker, ik op een 2e msn acount met mezelf gaan praten, krijgt mn broertje op de xbox wel de berichten te zien, maar als hij wilt reageren moet hij zich aanmelden voor msn...... right!
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  15. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me ook aan dat slome gedoe. Voor de update heb ik me ook al aan dat slome scrollen geergerd. Het blijft echt te sloom gaan.
     
  16. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke een vraag

    Ik heb een oud XBL account deze is nu XBL silver en wil ik graag houden omdat
    Hier aan zit mijn msn account gekoppeld wat een hotmail adres is.

    Mijn huidige XBL account(Gold) heeft een gmail live ID waar ik haast nooit op msn dus ook haast geen vrienden op heb.

    Kan ik deze email adressen om wisselen zoja hoe??
    of moet ik hiervoor naar de XBL heldesk bellen.

    Mvg berendhaan
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan je dit toetsenbord al ergens pre-orderen? Vind het wel stom eigenlijk dat Microsoft deze update uitbrengt, maar nog niet de accesoires op de markt heeft.
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Alle mensen die de 'Child' popup krijgen, ik denk dat ik achter het probleem ben.

    Toen ik mijn XBL Gold account aanmaakte op mijn msn, was ik op mijn MSN account nog niet oud genoeg en moest ik een e-mail adres van mijn ouders invoeren (aangezien je ouders 18+ zijn, hoogstwaarschijnlijk). Ik had toen vlug even een 2e e-mail aangemaakt met als leeftijd iets van 120 jaar oud.

    Ik ben dus met mijn eigenste e-mail een 'child' van het 2e e-mail adres. Als je dit hebt staat het niet toe Messenger te gebruiken en daardoor wordt je geblocked. De mensen die met hun eigen e-mail adres bij het inschrijven wel 18+ waren hebben nu geen foutmeldingen. Nu nog even krijgen hoe ik dat weg kan halen.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik ben net thuis dus ik ga nu pas de upate downloaden ;)
     
  20. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    lol fardo succes ermee

    ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met de update of de msn. De hele update vind ik positief! enige probleem wat ik had met msn is dat ik telkens inlogde op mijn xbox waardoor ik uitgelogd werd op mijn pc. maar na even zoeken was dit ook opgelost. Nu alleen nog dat toetsenbordje en ik ben helemaal blij met deze update want het msnen met een controller... naah werkt niet helemaal lekker...
     

Deel Deze Pagina