1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    ehh? Wat is er voor spoilerigs aan als iemand verteld dat het script van een film is uitgelekt? Als hij zou zeggen dat die en die dood gaat en die verraadt, etc etc, oke, dan is het een spoiler. Maar nu niet.
    En even voor de duidelijkheid, wat ik net als voorbeelden opnoemde waren voorbeelden, niks belangrijks dus.
     
  2. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat volgens mij om dit kleine stukje spoilspoil:

     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ehh? Is het een spoiler als iemand iets zegt wat ook in de game aan bod is gekomen? [quote="Baird in de game, Act 2?]Some guys found out Cole played trashball, now it's all like "Oh Cole Train, sign my shirt!", "Number 59, can you sign my shirt??!!"[/quote].
    En dat 2de stukje, "en de vader van marcus". Zooooo heeeeey!!!!! Wat een fokkin spoiler! De vader van Marcus komt in de film voor? Echt waar, gvd, nu is de hele film voor mij verpest. Lekker dan.

    Ongesteld Mattiejj? En dat terwijl ik laatst nog zo vet Crackdown met je heb gespeeld :9.
    Alles maar even in een spoiler, anders krijgen we dat weer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2007
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    excuses,, ik dacht dat het over de film ging,'

    niet in de game..|:-


    mijn fout..
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De kills komen er wel bij als de host stopt. Alleen word deze niet bijgehouden op de teller. Ik had Seriously ook al rond de 9300 kills en niet de 10.000. Dus ze tellen zeker mee maar ze staan niet bij de leaderboards. Dus wees maar gerust mijn kinderen :) 8)
     
  6. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat scheelt! Ik had al meerdere malen gehoord dat het niet meetelde dus ging daar ook maar vanuit. Iig mooi dat het duidelijk is..
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Act 3 uit :D
    Nu 2 stukjes uit 4 gedaan. Vanmiddag de rest van 4 :)
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Net lekkere potjes Annex gedaan :) Met oa Toxito ;)
     
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Asl jij quit tellen ze ook gewoon mee, net als er nog maar 2 spelers over zijn e.d.

    Alleen niet @ leaderboards

    Ben benieuwd wanneer ik hem krijg..zit nu op 8300 kills... :9

    Zal nog wel door moeten gaan :)
     
  10. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    kreeg gister een update maar waarom????
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu online iets van 15 kills in warzone ! :D begin al eenbeetje van mijn Noobstatus af te komen :9
     
  12. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom komt er tegenwoordig niemand meer in de match die je host?? na
    15/20 min. te hebbe gewacht was er nog niemand?? :confused:
     
  13. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de nieuwe maps al?

    Damn, ik word helemaal naar van Raam. Die gast is op Insane echt een te taaie rakker. Ik probeer het met de Torque Bow, de Sniper en daarnaast de magnum maar het is echt te kut. Zodra die dichtbij komt ben je eigenlijk dood, want rennen lukt niet vanwege de Kryll en anders word je door hem gekilled. Iemand advies of zin in een co-op match?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Sniperen... Perfect reload en dan, zodra de Kryll weg zijn, sniperen op zijn hoofd
     
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ff een guide gecheckt, met de Lancer en Torque Bow schijnt goed te werken.. Anders kan ik altijd nog de glitch gebruiken, hoewel dat een beetje sneu is..
     
  16. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke guide?:9
     
  17. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze 2:
    http://guides.gamepressure.com/gearsofwar/guide.asp?ID=1798
    http://guides.ign.com/guides/747891/page_38.html

    Heb het nog niet geprobeerd, maar ben er van overtuigd dat het werkt. IGN is altijd wel betrouwbaar, die andere geeft vrijwel dezelfde tactiek aan dus daar moet toch een kern van waarheid inzitten. Die Torque Bow ligt trouwens ook in die kamer met de sniper en de Lancer, rechts van de sniper achter een pilaar vind je die. Hij respawnt na een minuut, dus voor 6 extra Torque Bow kogels zou ik wel even wachten..
     
  18. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    kheb hier een vraagje... ik ben nu tijdje online aan het spelen, gaat redelijk, heb de eerste paar achievements al binnen, alleen heb ik laatst in een match een paar chainsaw kills gemaakt, en had daarmee de 100 gepasseerd, ik stond op 101 volgens de leaderboards, en ook op gearsofwar.com staan er 101, maar ik heb de achievement niet gekregen... kan iemand me vertellen hoe dat komt?
     
  19. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurt wel vaker, maar dan moet je gewoon nog een paar kills maken en dan krijg je de achievement vanzelf.
     
  20. ViperMike

    ViperMike Guest

    Je moet geen sniper en al helemaal geen torgue bow gebruiken. Beste manier is gewoon met de lancer, lancer is het beste wapen om raam te killen vind ik zelf.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina