He XBW luitjes! Het leek me wel leuk om hier een kleine contest te gaan houden zolang de official game nog niet uit is. De bedoeling is dat je de snelste ronde tijd rijd op Mugello, blijf aub wel eerlijk en vermeld het type auto wat je hebt gereden, eventueel met screenshot. Goodluck!! (Ik zal zometeen mijn rondetijden plaatsen) #number1: ??
01:03.562 Met de Ford GT Heb eerste deeltje van forza nooit gedaan dus zal wel niet zo'n goede zijn hoor dat was me 3e lap die ik reed trouwens:/
Laten we anders gewoon de A klasse doen, kan iedereen zijn eigen auto pakken ^^ 1.04.268 Met de TVR Sagaris *Tis maar een voorstel hoor, tis jou draadje
C klasse: 2003 Nissan Fairlady Z 1:07.678 A klasse: 2005 Mercedes SLR 1:03.903 R2 2006 Chevrolet #4 Corvette Racing C6-R 00:53.338 Ik wilde dit topic ook al maken mja.
Die C class 350z met rondetijd van 1:07.678 wil ik het weleens tegen opnemen. Ik ga straks proberen om die rondetijd te verbreken.
Dit zou een leuk topic kunne zijn als het bijgehouden werd en er goede regels waren, zoals welke auto's, welke classes etc. Zo heeft het geen kans...