Snelste tijden Sega GT 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reapox, 3 jan 2003.

  1. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Count me in too.
    Ik vind alleen ook dat je het gewoon met je eigen auto moet doen dus die je zelf getuned hebt, ik bedoel een veel geld verdienen heb je vrij snel gedaan hoor 1x die rooie auto van 350.000 winnen en je betn binnen.
    Dus ik ben voor eigen auto.
    Ik denk dat bij mij al die hulp dingen uitstaan want ik vond die alleen maar kut
     
  2. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of ik deze goede tijden wel ga halen. Zelf zit ik 'slechts' op 48.509 bij Falcon Wing Circuit (met de Ford GT Concept 2002) en bij Green Castle Pass op 1.27. Deze laatste nog niet echt serieus gereden, maar het verschil is wel erg veel ;) Veel oefenen dus :)
     
  3. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga het eens proberen wel een tijdje geleden dat ik geraced heb
     
  4. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb ff die Falcon huppelepup geraced, en ik kwam tot de 42,928 sec niet de snelste dus:'-( , maar het kon nog wel sneller, sdus ga wel weer een keer proberen later
     
  5. Kibowie

    Kibowie Guest

    Re: Tijden


    die iron city rijd ik in 1.13.492 maar die andere heb ik nog niet verbeterd
     
  6. genjuroXL

    genjuroXL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook meedoen!!!!!!!!wanneer begint iedereen eens eindelijk met z'n tijden opschrijven???o ja kwou nog ff wat zeggen:
    -Volgens mij rijdt iedereen in de ford gt 2002 dus laten we die auto maar kiezen. wou nog ff vragen wat het uitmaakt hoeveel pk's de wagens hebben om te vergelijken, kheb nu ook een ford gt900 en die van mij heeft 1040 pk (en suspension etc op z'n hardst gezet en boost presurre op max), maar nog steeds trekt de concept 2002 'm eruit en de Lotus Exige heeft maar 156 Pk maar toch rijdt ie de meeste andere auto's eruit(rijdt trouwens super fijn die auto).
    -wat ik jammer aan dit spel vind is dat de ultieme auto, de dodge viper gts/r zo langzaam is in dit spel. zonde!!!!!!!!!!!
    -rijdt er eigenlijk niemand met de Caspita? die accelereert echt super en rijd tering fijn.
    -Waarom krijg je maar 30000 als je het tweede seizoen uitspeelt?? ik had toch wel zo'n 250000 verwacht, nadat je na het winnen van het eerste seizoen de viper en 150000 krijgt? .....wel een beetje een anticlimax voor mij...
    -ff nog een vraagje: weet iemand hoe je de special prices kunt winnen bij event races?
    -hoe kan iemand in godsnaam de laatste twee rijbewijzen (s en ss) halen met automatisch schakelen?Dat is toch in godsnaam onmogelijk, de computer schakelt bij elke bocht veels te laat terug.wie dat kan wordt mijn nieuwe held(in?).
     
  7. genjuroXL

    genjuroXL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    shit wat een lap tekst.....
    uhm sorry............
     
  8. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    -Die ford Gt concept is volgens mij algemeen gekozen omdat de topic starter daar de tijden van heeft gepost
    Die gt 90 rijdt poep, die exige gaat zo hard omdat ie zo ligt, is super veel grip heeft (mede door t lage zwaartepunt hard door de bocht kan)
    - Ik heb die viper nog helemaal standaard (niet serieus mee gereden dus)
    - Ik schrok ook van die caspita ding (das toch die grijze uit '89) super veel grip met standaard parts
    - Met season 2 snap ik ook niet, maakt me eigenlijk ook niets uit
    - Special prices kan je winnen door de eerste ronde 4es te rijden en dan toch winnen (soms lukt et ook bij de 2e plaats, weet niet precies wat de criteria zijn).
    - Ik rij nooit met automaat dus weet et niet

    Mijn falcon Wing A tijd is 0.41.752:+ k heb volgens mij nu de hoogste tijd.

    Bij Iron City had ik iets van 1:15:800 ofzo niet snel dus:mad:
     
  9. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Euh... Ik rijd heus niet altijd met die ford gt concept..
    Ik rijd ook vaak in de lotus exige want die rijd ook zwaar relaxed! 442pk met een auto die 480 kilo weegt!
    SWEET
     
  10. genjuroXL

    genjuroXL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    dus om special prizes te winnen moet ik eerst gaan verliezen????
    WTF???
     
  11. genjuroXL

    genjuroXL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Falcon, hoe heeft jouw exige 442 pk, die van mij heeft er maar 226 (hele 2nd seizon gewonnen, en alles eropgezet)?
     
  12. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan heb je simpelweg nog niet alle tune mogelijkheden!
    Ik heb zo uit mijn hoofd een turbo charger erop level 2, super racing intercooler, voor de rest alles uit getuned!
    maar als die van jou maar 226pk heeft, dan heb je volgens mij nog niet die turbo erin geschroefd want als je dat doet heeft 'ie al meer...
     
  13. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    BFalcon, volgens mij kan die exige van jou nooit 442 pk hebben, ik heb iets van 350 ofzo en de volgende parts: racing muffer, ROM, Polished parts, weight reduction stage 4, turbine stage 2, super racing intercooler

    genjuroXL, lees nog es beter:)

    trouwens kan je ook nog andere air kits krijgen????
     
  14. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok mijn tijden (vallen echt tegen)

    Iron city circuit
    nnb

    Green castle pass
    01'03'319 (Ja ik weet het, tis een schande! wel 6 sec. langzamer!)

    Sun orchard park
    00'43'880

    Falcon wing circuit
    00'41'678 (JAHOE, eindelijk 1tje sneller dan de topicstarter!!)

    Nou moet gezegt dat ik pas sinds gisteren time attack echt serieus ben gaan doen, want toen ik gister begon stonden er niet eens tijden in.. (ik had wel gedacht dat de tijden van gt mode overgenomen zouden worden.. NOT DUS!!)
    Ik heb gister dan ook alleen falcon wing serieus gedaan en na 21 rondes had ik die tijd neergezet (ford gt concept). Ga vanmiddag weer eens verder!
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2003
  15. Reapox

    Reapox Game Guru

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Topic Starter

    Zo, ik zie dat veel mensen bezig zijn met de tijden van GT 2002. Ik heb weer een zwaar weekend achter de rug. Heb niet meer gereden. Ik zie dat een aantal mensen mijn tijden (eerste post) al verbeterd hebben. Ok dan, heb ik weer wat om te gaan verbeteren. Ik ga vanavond weer ff spelen, kijken of ik nu weer betere tijden neerzet.

    PS, nog ff een mededeling.

    mensen, niet zoveel ouwehoeren maar ga tijden neerzetten.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2003
  16. Japy

    Japy Sega

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die zegt dat zijn GT Concept meer dan 736 PK heeft zit zwaar te lullen, heb alles uitgereden als eerste dus normaal heb ik alle tuning onderdelen.
    Tenzij je extra onderdelen krijgt eens je zoveel geld hebt etc ...
     
  17. Renzelman

    Renzelman Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Japy.....

    ---Iedereen die zegt dat zijn GT Concept meer dan 736 PK heeft zit zwaar te lullen, heb alles uitgereden als eerste dus normaal heb ik alle tuning onderdelen.
    Tenzij je extra onderdelen krijgt eens je zoveel geld hebt etc ...---

    Ik zit zeker niet te lullen, want mijn GT Concept Car heeft 850 pk. Hoe langer je bezig bent met het spel hoe meer upgrades je krijgt. Ik had ook al alles uitgespeeld met de eerste plaats. Nu ben ik al weer een tijd aan het spelen terwijl ik alles al gehaald heb en ik krijg nog steeds af en toe een Tune Upgrade.... Dus gewoon ff door blijven spelen, dan krijg je ze vanzelf.

    Dus niks lullen......
     
  18. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook mee!!!!!

    Ben vanavond thuis.....ga wel ff naar mijn tijden kijken.

    Een paar afspraken lijken mij wel handig:
    - TCS uit
    - ABS uit
    - Mag zelf kiezen of je handmatig of automatisch schakeld
    (vermeld dit wel bij je tijd).
    - Vermeld in welke auto je de tijd hebt neergezet (+pk's)

    Misschien is het mogelijk dat de eigenaren van xboxworld.nl een speciaal gedeelte van de site maken, met een soort tabel, waar mensen voor verschillende spellen hun tijden, of prestaties kwijt kunnen.

    Zou Xboxworld nog beter worden!!!!!!!
     
  19. Pudding3d

    Pudding3d SK8 or die

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Man o man lick die ford aan je :r R**T en koop een Corvette met close mission dan heb je een toffe kar!}:]
     
  20. Renzelman

    Renzelman Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Corvette kan ook ja, is een leuk bakkie}:]
     

Deel Deze Pagina