Na een verplichte herinstallatie van XP , krijg ik nu steeds een fout melding als ik het forum van XBW bezoek. Werkt zo als altijd met IE7 en is XP volledig geupdate. Krijg de volgende fout meldingen. 'vB_Editor' is niet gedefineerd. 'vbphrase' is niet gedefineerd. Kan bijvoorbeeld ook niet de Smileys aanklikken. ** Kom niet met een antwoord , je moet maar FireFox gebruiken ** FireFox werkt perfect , maar wil IE7 ook normaal aan het werken hebben.
Bij pagina-info (Firefox) staat het volgende. text/html; charset=ISO-8859-1 vBulletin 3.6.5 Fout melding in Forum XBW., vbulletin,forum,bbs,discussion,jelsoft,bulletin board,xboxworld,xboxworld forum Fout melding in Forum XBW. Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie
Java is geinstalleerd , volgens IE7 is deze ook ingeschakeld. Posten is geen probleem , maar kan bijna geen link aanklikken. De enige knoppen die werken zijn Edit en Quote , de rest werkt helemaal niet !!
Ja dat heb ik dus ook, kan spoilers niet zien kan het volgende niet aanklikken: - Smilies - Q+ - Werkbalk.
Ik heb geen flauw idee. Het lijkt erop dat er iets mis is met javascript (niet java dus, heeft niets met elkaar te maken). Werkt javascript op andere sites wel?
Heb de problemen alleen in dit forum !! Heb de instellingen van IE7 ook al meerdere malen gereset , echter zonder succes.
Lukt het je om het volgende bestand te downloaden, en zo ja, hoe groot is het dan: http://forum.xboxworld.nl/clientscript/ncode_imageresizer.js?v=1.0.1