Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die is er alleen voor XboxLive Arcade.

    *Althans ik ben die knop anders nog niet tegen gekomen.
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Mijn CD Lade van de Xbox 360 gaat heel vaak niet open.

    Als ik dan op de Open knop druk gebeurt er niks, moet af en toe wel 4 á 5 maal drukken voordat de CD Lade open gaat.
    Als hij eenmaal open is en ik doe hem dicht, met een spel erin, komt hij er telkens weer uitzetten...

    Het gebeurt niet altijd overigens.
    Meer mensen hier last van?
     
  3. Kiyoshu

    Kiyoshu Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik wil een 360 VGA kabel kopen om 720P (of bijna) kwaliteit te krijgen op mijn 19 inch Llyama scherm, enigste probleem is dat er 2 kabels aangeboden worden. 1 van Microsoft van 29 eurie en 1 van Joytech van 19 eurie. Nu ben ik altijd iemand die het liefst standaard merk koop (microsoft dus) maar het is maar een simpel VGA kabel. Hebben mensen ervaringen met 1 van de 2 kabels en is de 10 eurie extra voor de Microsoft kabel het waard tegenover de Joytech?
     
  4. IND1GO

    IND1GO Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Ik vind deze ook lelijk want de kleuren zouden enorm afsteken
    met de rest van mijn interieur.
    Maar ik zou het wel willen hebben om gelijk door te verkopen
    op marktplaats.
     
  5. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar bij die nieuwe update staat dat er nu ook een auto demo download knop zou moeten zijn
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ging over arcade. Dat is voor nieuwkomers, dan kan je alle trail games tot nu toe in één handeling laten downloaden. Trailers, demo's etc. moet je nog gewoon zelf laten downen.
     
  7. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Help! Help! Ineens knipperen de lichtjes op de Xbox allemaal rood. Wat moet ik doen...?
    PS: de handleiding zegt dat het aan de AV-kabel ligt..?
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  8. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe AV kabel aanvragen bij MS?
     
  9. nordin_nador

    nordin_nador Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb een vraag ik heb een xbox360 console en een VGA kabel de officiele van microsoft (30euro). De Xbox360 heb ik aangesloten op een iiyama 19inch widescreen.

    [​IMG]

    Welke resolutie moet ik kiezen voor het beste kwaliteit? en moet ik voor widescreen kiezen?

    Alvast bedankt,
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet eruit als een widescreen monitor, antwoord op widescreen aanzetten is dus : ja. De beste resolutie om te kiezen is afhankelijk van de native reso van je scherm.
     
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
  12. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kabel kan toch niet zo snel kapot gaan? Gister deed hij het nog, en ik heb er niks aan veranderd... En nu ineens die rode knipperende lichtjes? Ik zal nog wel verder proberen, maar bedankt voor de reactie;)
     
  13. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou sowiezo voor de Microsoft VGA HD AV-kabel gaan, dan weet je zeker dat het goed is.

    Jouw scherm heeft een resolutie van 1440x900 pixels, dus ik zou 1366×768 instellen.
     
  14. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje. Ik ben mijn controller nu aan het opladen via de play 'n charge aan de PC, maar het lijkt alsof het opladen veel langer duurt dan normaal. Kan dat, of is het gewoon toeval/duurt het niet langer, of kan je hem eigenlijk niet op de PC opladen, en gaat daarom het rode lampje niet op groen?

    EDIT: Hmm laat maar, het lampje springt net op groen :9. Denk dat ik gewoon korter gewend ben, omdat ik dan tegelijk aan het spelen ben ofzo ;).
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  15. naLu

    naLu Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al enig idee wanneer de Xbox 360 Elite uitkomt ? :) ik ga dan me oude xbox wegdoen en die elite versie halen :) zit waarschijnelijk ook beter spul in dat je xbox niet zo snel naar de knoppe helpt ! en natuurlijk de 120GB :D
     
  16. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    whoopsie doopsie

    Microsoft's Games Global Marketing team blog:


    Keeping Xbox LIVE Fair
    One of the great things about LIVE and the unified community is that we work hard to create a level playing field for all gamers and have a no tolerance policy towards inappropriate behavior like hacking or cheating. As part of our commitment to our members, we do not allow people that we have detected to have modified their console to connect to LIVE. This is an important part of our efforts to try and maintain a fair gaming environment for the large majority of gamers that play by the rules. This topic is more important than ever given the recent release of the Halo 3 beta. As a result, some consumers that try to login to LIVE who we detect have illegally modified their console will get an error code (Status Code: Z: 8015 - 190D) when trying to connect to the service. These users will not have their account automatically banned from LIVE, but they will no longer be able to access the service from the console they modified.
    We have stated in the past that customers can only enjoy access to the Xbox LIVE community through the use of a genuine, unmodified, Xbox console and we will continue to enforce this rule to ensure the integrity of our service, the protection of our partners and the benefits of our users.


    [​IMG]
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom al sinds gisteren avond niet meer op Live ?

    hebben meer mensen hier dat probleem ? kan ik gewoon het beste Microsoft bellen met dat nummer dat op xbox.com bij support staat ?
     
  19. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig omgebouwd? Ik kan nog gewoon op live.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Denk toeval. Van de week kon ik ook een avond niet op Live en dacht dat me trial abbo af was gelopen. Maar de volgende dag had ik weer gewoon verbinding.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina