PLZ help me MET morrowind. :(

Discussie in 'Algemeen' gestart door undertaker_fm, 4 jan 2003.

1. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [Morrowind] ff wat probleempjes

Ik kom er niet meer uit. :confused:

Ik moet nodig sterker worden met morrowind ben net begonnen maar... ik moet nu daar de bwemer ruins ofzo in het begin...
    Maar ik kan nog geen rat verslaan.
    Hoe kan IK STERKER WORDEN
    mijn ras is emperior en Warior..

Wat moet ik doen om sterker te worden en welke dingen moet ik upgraden en ZEG ME PLZ wat ik allemaal moet doen.. vind het een vet spel maar zo vind ik et niet leuk als ik niet eens een rat kan verslaan..

PLZPLZPLZPLZ help me ben wanhopig :p:confused:

Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  2. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sterker

Rustig aan, rustig aan. Het is erg simpel. Ik neem aan dat je nog in Seyda Neen bent. Je moet alles wat los en vast zit pakken en - per silt rider en een stukje lopen - het gaan verkopen in Caldera! Bij de creeper (die zit in een huis met trollen, zoek maar even), dat is de enige in het spel die de volledige waarde (herhaal de VOLLEDIGE waarde) van je wapens/armor vergoedt. Dat is erg belangrijk.

Ten 2e: koop wat heavy armor en ga een stukje de zee in. Laat de visjes je lekker bijten! Vlak voordat je dood bent (rode aanduider leeg) ga je eruit en een stukje slapen (healen), dat kan niet overal maar je loopt maar een stukje. In het begin ga je erg snel (sorry wel even vergeten, weet niet of je block of heavy armor als skills heb waarmee je levels kunt stijgen). Zo niet, ach dan zie je maar. Zoooooo moeilijk is het ook weer niet hoor. Als je in begin niet kunt stijgen, dan wordt het lastig.

3. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb jij het gedaan dan en welke char heb je gekozen

4. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik? Ik ben drie of vier keer overnieuw begonnen omdat instellen skills vrij nauw luistert. Ik ben een warrior (een Nord), heb ook met redquard, orc en battlemage gespeeld. Ik heb als skills o.a. genomen: axe, heavy armor, athletics, acrobatics, block, en een aantal magische skills: destruction, mysticism en conjuration geloof ik. Verder ook speechcraft. Ik moet zeggen: ben er heel tevreden over. Omdat ik 4x overnieuw ben begonnen, weet ik de eerste 4-5 opdrachten, rondom Seyda Neen, binnen enkele minuten te doen. Dan naar de creeper in Balmora. En in begin gaan je skills snel omhoog. Ik ga/ging met de silt rider - dat beest - naar Balmora. Daar aangekomen sprong ik telkens vanaf de aankomplaats. Dat leverde telkens een punt of 13 op (oftewel in 6/7 sprongen had ik er wat betreft acrobatics een leveltje bij). Verder ging al mijn goud op aan kopen van levels. Wat erg nauw luistert is ook of je strength, speed, etc. neemt. Daarvan kun je er maar twee nemen. Die moet je wel met je skills combineren, anders heb je niets aan je multiplier. Je wat????/Je multiplier, je komt er wel achter wat ik bedoel. Nou succes (hoop dat je hier wat aan hebt). Anders bel je maar (haha). Ik ben inmiddels level 36 (gaat op een bepaald moment erg snel, als je voor 100.000 wapens vindt en verkoopt kun je nogal wat skills kopen.

5. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    Heej vet antwoord.. bedankt he

6. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    had jij ook het probleem dan dat je erg snel dood ging.. dat je niemand aan kon enz enz..

dat vind ik erg vervelend..

7. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    x

Nee, dat probleem had ik niet. Je moet ook niet zoveel vechten de eerste uren maar wat armor en wapens pakken. Overigens, in Morrowind is het zo dat je tegenstanders (beesten in de wildernis) zwak zijn als jij nog zwak bent en sterker worden al naar gelang jij sterker wordt. Maar je hoeft als je uitkijkt niet zo gauw dood te gaan hoor.

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon de spring knop in laten drukken met een knijper:D

hele nacht aan laten staan..... en hoppa athlatics/acrobatics stukkie hoger:D

of werkt dat niet?

9. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ew

hangt er inderdaad vanaf. Als je die twee skills niet hebt geselcteerd levert het je zelfs helemaal niets op! En springen is alleen acrobatics. En als je niet de goede multiplier hebt dan is een nachtje springen..........eh...beetje nutteloos. Dan gaat rennen met de speedmultiplier een stuk sneller (en leuker).

10. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    Heej moet ik nog wat doen bji die tax collector moet ik die nog vinden??

11. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dsa

In het begin heb je gebrek aan geld, dus het lijkt me van wel. Hij ligt vlakbij hoor, even door een meertje splash splash en je hebt hem. Waar? Links boven Seyda Neen, aan de kant van de zee blijven. Op een eilandje tussen wat rotsen. Heb je de vuurtorenopdracht al gedaan? En de vliegende tovenaar gevonden (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah)???

12. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    jah heb de tovenaar gevonden die lag op de grond..
    dood heb de kleren gepakt.. en verkocht.
    de vuurtoren opdracht heb ik ook al gedaan.
    dus de tax collector ligt links van het dorpje?
    tussen rotsen op een eiland.

13. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    haha ik heb net op level 12 vivec verslagen hahah

14. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dus de tax collector ligt links van het dorpje?
    tussen rotsen op een eiland. [/B][/QUOTE]

Yep, dichterbij dan je denkt. Paar honderd meter van Seyda Neen (grappig dat ik de afstand in meters uitdruk, miscchien meten ze de afstanden wel in ......?.......ja waarin)

15. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    Olleee. heb het gehaald..
    ben nu ff naar die ruins geweest ppuzzel box gepakt.. naar cains geweest..
    en wat nu ik kreeg toen ook weer een key.?

om terug naar die ruins te gaan maar wat moet ik daar verder nog doen :confused::confused:

16. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    huh?

17. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    nou ik had veel geld dus ik ben veel potions gaan zoeken .healt enz. en magicka..

ik heb een deadric daikatana met 70 drain health erop

ik heb saviors hide armour dus resist magicka en ik absorbeer magicka.

wat ik gedaan heb is verstop me 8er die pilaren en blijf dingen summonen .flame atronach,frost atronach...nog een paar scrolletjes gekocht bij winkels ook ..

en zo n daedra...die in t zwart met zo n zwaard/bijl enz.

nou dan is hij afgeleid ik af en toe paralyze op hem casten dan blijft ie wel stil. met zn allen hakken op m..en opeens stond er the prophecies....jadajdajdjadadja zoiets.
    hij heeft trouwens nix byzonders alleen een dwemer artifact van 1 gp.

ik had m niet gesaved dus hij leeft nu nog , want anders kan je de main quest niet afmaken als is hij gekilled.

18. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm vaag. goeie :p

Deel Deze Pagina