Xbox 360 op PC Monitor geeft ''sneeuw''??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Raska, 12 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raska

Raska Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Hopenlijk kunnen jullie mij helpen met mijn probleem.

Ik heb een kabel aangeschaft waarmee je je Xbox op de (volgens mij) HDMI-poort van je monitor kan aansluiten.

Dat heb ik dus gedaan op mijn Samsung Syncmaster 931c. Een supergoede game-monitor zullen jullie wel weten?

Alleen nu geeft hij horizontale strepen door het beeld heen, wanneer ik de Xbox aanzet.

Kent iemand deze klachten? Het is echt supervervelend, want het neemt veel grafische hoogstandjes weg. en gewoon irritant om naar te kijken.

hopenlijk hebben jullie een oplossing.

bedankt

2. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan je probleem natuurlijk ook posten in de monitor thread je hoeft niet gelijk zelf 1 aan te maken..

3. Raska

Raska Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar ik zie geen rode draad in een topic die 22 pagina's lang is.

daar komt bij dat het probleem dat ik vermeld, ergens tussen die 22 pagina's in zit.

een aparte topic is daarom wel op z'n plaats

4. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heej,

De HDMI poort zal het wel niet zijn. Ik denk dat je bedoelt dat je een HD AV kabel gekocht hebt, die VGA kabel is dat. Wat je moet controleren is het volgende, heb je je kabel wel goed aangedrukt in je xbox en zit de kabel zelf ook goed in je scherm. Dus helemaal erin en goed vastgedraait met de schroefjes?

MVG Marc

5. Raska

Raska Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi Marc,

bedankt voor je informatie...alleen alles zit goed vast...dus dat is het helaas niet.

6. Beunaas

Beunaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    raska, hev je microsoft al gebeld ?
    of mischien ligt het aan de resolutie.
    als je geluk hebt is het mischien een fout in de kabel zelf en mag je een nieuwe. maar ik denk dat je zelf al op dit iede was gekomen.
    Ik heb zelf geen verstand van vga:x kabels maar dit is het enigste waarme ik je mischien kan helpen:)

Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Een aparte thread is niet op zijn plaats, want je kan ook binnen een thread zoeken en ook in grote topics krijg je antwoord

Dus we gaan hier verder: Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina