hallo mede x-boxers! ik ben sinds vandaag (pas) een volwaardig lid van de site (ja ik schaam me), terwijl ik al een geruime tijd een xbox (zowel de gewone als de 360) bezit. Ik heb dus niet alle nieuwtjes en dingen van deze (volgens mij zeer druk bezochte) site kunnen lezen Mijn vraag is daarom: Weet iemand wanneer en of er een vervolg komt op tomb raider legend? geweldig spel! bedankt alvast, Groetjes!
Er komt eerst nog een Tomb Raider Anniversary, zoals je mischien al weet. Dat is een re-make van deel 1. Verder komt er indd een volgend deel, deel 8 dus. De makers werken daar echter nog in het geheim aan. Volgens hun word dit wel de echte Next-Gen Tomb Raider. Wanneer hij precies uitkomt is nog niet duidelijk. Maar goed, dit had je ook wel even in het Tomb Raider topic kunnen vragen denk ik. Hier dus. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=80306&highlight=Tomb Raider
ik dacht al dat er een topic over tomb raider zou zijn, maar de site is zooo gigantisch groot dat ik nog niet weer waar ik alles kan vinden , maar bedankt voor de info, als een mod deze thread ziet mag ie em closen (als de thread verkeerd staat)
Geen dank jongen, rechts boven (ong) staat in een groen balkje, vlak onder de scheiding van je naam en het gedeelte van de site waar je je op bevind, ''zoeken'', hiermee kan je de hele site over zoeken.
Voor de duidelijkheid, deze remake van deel 1 is nog niet aangekondigd voor xbox of xbox360 en er is ook weinig kans op. We zullen dus moeten wachten op Tomb Raider Legend 2 (vervolg van de verhaallijn van Legend waar ze dus waarschijnlijk haar moeder gaat zoeken) om weer een Tomb Raider game op onze xbox te kunnen spelen.