Waarom niet overal eigen thread closen??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door RiFF, 6 jan 2003.

1. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, hier weer een motie van mij 8)

Waarom kan het niet zo zijn dat members overal hun eigen threads kunnen closen?? Is wel handig als ze bijvoorbeeld een fout maken ofzo, want ik mag toch aannemen dat niemand hier een thread van zichzelf zonder reply's sluit als hij een vraag stelt, gewoon voor de lol. Dat zou toch echt bescheten zijn.

Of dat je je eigen threads kan moven als je dat bijvoorbeeld fout doet?? Hebben moderators het ook wat minder druk :9 En members kunnen er geen misbruik van maken, want anders verneuken ze hun eigen thread. Daar schieten ze ook niks mee op.

:)

RiFF

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of ze kunnen niet tegen een beetje kritiek die mensen zoals ik even uiten op hun en dan sluiten ze maar gelijk hun draad?

3. Hotshot

Hotshot Guest

Leuk idee :9

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad Err0r, als ze iemand anders bijvoorbeeld niet kunnen overtuigen van hun mening zouden er nog maar weining threads overblijven. Jullie hebben je polls al op proeftijd, is dat nog niet genoeg... :{

5. Hotshot

Hotshot Guest

wat een taal..je bent pas mod....en je begint nu al met zo'n attitude..je kijkt op ons neer....

enne, d.l : "Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen "

]:-

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2003
  6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je die optie aanzet kan je volgens mij je eigen thread ook weer openen.. en als mods die net dichtdoen is dat best irritant :{ en hoezo zou je eigenlijk in het verkeerde forum plaatsen? je kan het toch beter meteen goed doen

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    D.L is ook proef-mod :+ Ik ben ook voorwaardelijk vrij :+ Onee, dat niet. Maargoed :)

Neen dit vind ik zelf ook niks, grotendeels om zelfde reden als Err0r. Mensen gaan dan onnodig hun eigen topics sluiten, denken dat als ze hem verkeerd hebben geplaatst ze hem beter ff kunnen sluiten om een nieuwe te starten etc.. Nee werkt prima zo als het nu gaat

8. Hotshot

Hotshot Guest

duidelijker kan het niet..:cool:

9. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    kunnen we pols maken dan?? wat ik wel handig zou vinden is een www knop om naar iemands site te gaan ipv eerst naar het profiel en dan daar op de link te klikken8)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die is er al, aap

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu heb ik een vraag: waarom kunnen we geen foto's uploaden van de harde schijf? of zit dit in xbw versie 3 ?! :confused:

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, kan niet en gaat niet gebeuren ook omdat het gewoon bullshit is dat onze server vervuild moet worden met jullie attachments :) Iedereen heeft toch een internet-provider? Daar heb je zelf ook ruimte. Toch minimaal wel 5MB, en daar kan je heel wat plaatjes stallen. XS4All met ADSL bied zelfs 50MB..

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Whahaha, ik lach me kapot. Maar het is heel voor de hand liggend dat members eigen threads niet kunnen sluiten, Err0r zei t al, ik zei t al, en WouteR zegt t nu ook. En ik kijk zeker niet op jullie neer, ik ben ook member geweest. Daarnaast zijn we een "verlengde van de XBW Community." Alleen zijn wij aangesteld om de boel in de gaten te houden. Maar goed, ik ga met jou verder niet in discussie, jij bent toch niet te overtuigen... :+

14. Hotshot

Hotshot Guest

Ja..error, wouter en jij hebben gelijk, MAAR daar heb ik het niet over....
    Hier heb ik het over :)

:{

15. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan je dat vinden dan, die ruimte? :confused:
    Ik ben zelf bij Chello aangesloten.. :{

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Die smilie is niet vijandig, dat betekent sealed lips.

Dit zijn vijandige smilies, vind ze eigenlijk onnodig: ]:- =(

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, die smilie's ga ik weggooien

18. Hotshot

Hotshot Guest

What are you talking about?:confused:

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch ook een homepage maken op www.geocities.com ofzo en daar upload je dan foto's van je harde schijf naartoe

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, linken vanaf Geocities lukt niet. Dus gewoon je eigen homepage ruimte van je ISP gebruiken.

Deel Deze Pagina